missä hinnoissa iso atlakset?

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

missä hinnoissa iso atlakset?

Viesti Kirjoittaja adh » Ke Helmikuu 11. 20:12:50 2004

mitä nykyään pyydetään escorttiin menevästä ehjästä iso atlaksesta?

mk1turboic
Viestit: 78
Liittynyt: Su Huhtikuu 6. 17:31:56 2003

Viesti Kirjoittaja mk1turboic » Ke Helmikuu 11. 23:51:27 2004

sillon harvoin kun niitä nykyään näkee myynnissä esim. kepössä niin mielestäni hinnat on n. 200 euron paikkeilla (vakio kuntoiset) itse maksoin n.4 vuotta sitten muistaakseni 800mk ja kunto oli erittäin hyvä,ei väljää eikä mitään muitakaan ihmeellisyyksiä.
jäsen #323

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Perä

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Helmikuu 12. 23:18:31 2004

Itse maksoin Rally Racelle viime kesänä 300 euroa Caprin lukottomasta Isosta Atlaksesta 3.09:1 välityksellä. Mukana tuli myös asiaan kuuluvat jarrut, eli leveät 9" joissa ihka uudet rummut ja kengät. Jos akseli osoittautuu ehjäksi ja toimivaksi, en todellakaan pidä hintaa kovana.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Sodfor
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sodfor » Pe Helmikuu 13. 18:46:50 2004

Kuulemma kunnostetuista, kylläkin Tanen peristä, saa maksaa nykyään jo lähemmäs 1000 ekee....:shock:
Ite oon täs keväällä hakemassa kyl 100 ekellä Taneen ison perän...9" jarruineen. :)

Kaik on näköjään suhteellista... :roll:

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan » Pe Helmikuu 13. 20:53:06 2004

Hui, 1000e... mulla on kaksi noita isoa atlasta... toinen alla ja toinen varalla...
Siis tanelin...
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

Kine
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Kine » Pe Helmikuu 13. 23:14:25 2004

Hommasin hiljan kans escortin menevän mallin 9" jarruilla. Vaihdossa annoin solexin 45-tuplat ja jarrut myin poies. Solexit maksoi 150, joten hintaa tuli bensakulujen jälkeen ehkä 150.

Ei tosiaan paha, mut lukko kustantaa sit uutena ilmeisesti sen 1000e vähintään plus laakerit, joten ei se ihan halpaa lystiä ole. 3,89 välitys on varmaan melko passeli kadulle. Ja sit suunnittelin laittavani watt-linkin, että pitäis pysyä tontissa.

Mitenkäs muuten vakiovetarit, mahtaako kestää jos tavoitteena tai pikemminkin toiveena on n. 250-300 kaakkia ja leveet läskit?

Kandee varmaan kaponen malli ostaa pois heti jos semmonen tulee yleensäkään vastaan. Tai sit satsata valmiiseen ralliperään mikä tietty on iso kustannus kerralla, mut eipä tartte hankkia kilkkeitä jos kaik pelaa. Saattaa säästää euron jos kolmannenkin.

mk1turboic
Viestit: 78
Liittynyt: Su Huhtikuu 6. 17:31:56 2003

Viesti Kirjoittaja mk1turboic » La Helmikuu 14. 0:16:41 2004

kyllä vakiovetarit hyvin on kestäny 195/15 renkailla ja lukolla on tullu suditeltua riittämiin ja ei oo edes spoorit vääntyny (lukon päästä) mitä ilmeni joskus kaverin kilpurissa missä oli enkkupurä, ja itsestään selväähän on että niitä vetareita ei sit kannata sekottaa keskenään, vaan samalle puolelle missä ovat olleetkin..,jos niitä irrottelee.
jäsen #323

Vastaa Viestiin