MK1 escort, OHC kone ja jarrutehostin.

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Sammy
Ylläpitäjä

MK1 escort, OHC kone ja jarrutehostin.

Viesti Kirjoittaja Sammy » Ti Joulukuu 23. 17:39:35 2003

mitenkäs onnistuu laittaa kyseisee vehkeeseen sivuimutuplat, kun ei noita pystyjä missään enää juuri ole. Jarru tehostin tulee hieman eteen, niin pieni kuin se on. :wink: .Onko sallittua vaihtaa/ottaa tehostin pois.

Peltsi
Viestit: 59
Liittynyt: Su Maaliskuu 2. 11:33:29 2003
Paikkakunta: Tammisaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peltsi » Ti Joulukuu 23. 19:06:54 2003

Laita bedal-box paketti niin ei oo tiellä,ei oo kyllä tehostintakaan.Oon joskus MK2 vääntänyt tehostimen ja ns. tuennan tuplien vaatiman tilan verran alaspäin.
Sierra Cosworth 4x4 -91 R.N/A
Escort RS Cosworth -92

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja dudek » Ti Joulukuu 23. 19:57:46 2003

ja jotkut näyttää harrastavan myös sitä, että kääntävät koko tehostinhässäkän ylösalaisin, näinollen vivuston saa suunnilleen samaan kohtaan, asennon ja vipusuhteiden siitä kärsimättä.

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » Ti Joulukuu 23. 20:37:14 2003

eipä taida noi katsastus miehet paljoa noista pedalboxeista, katuautohan on kyseessä.

taitaa olla viisasta kokeilla kääntää/vääntää tuo jarrutehostin hässäkkä.

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ti Joulukuu 23. 20:49:45 2003

Eikös ohariin ole ollut sellaista tosilyhyttä imusarjaa tarjolla juuri sen tehostimen takia?
-olen ainakin nähnyt sellaisesta kuvan,se on jotain 25mm vahvuinen levy,kaasarit tulee melkein suoraan kanteen kiinni ja vanha freetekniksen luettelo tuntee sen-

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Joulukuu 23. 23:39:34 2003

Se tuumainen "imusarja" (=imulevy?) on hanurista. Ja tilaa ei kuitenkaan jää ilmanputsareille. Kannattanee kokeilla sitä telineen kääntöä. Kannattaa kuitenkin muistaa kääntää itse pääsylinteri oikein päin :wink:
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

L@RE
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja L@RE » Ke Joulukuu 24. 11:17:11 2003

2-3 vuotta sitten tein 2tonnisen siviili-mk2:n ja muutoskatsastin
sen. Laitoin autoon 45 vaakaimut ja pedal boxin.
Kävin ennen katsastusta paikallisella konttorilla jututtamassa katsastusmiestä ja hän sanoi ettei ilman tehostajaa voi leimata, ellei sitten ole pedal boxia.
Boxi merkittiin rekisteriotteeseen kuin myös muut muutokset.
Käväise konttorilla sumplimassa asiaa.

roadrunner
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja roadrunner » To Joulukuu 25. 16:11:51 2003

hitsaa kaasarit suoraan kanteen kiinni :D

Vastaa Viestiin