
MK1 escort, OHC kone ja jarrutehostin.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
MK1 escort, OHC kone ja jarrutehostin.
mitenkäs onnistuu laittaa kyseisee vehkeeseen sivuimutuplat, kun ei noita pystyjä missään enää juuri ole. Jarru tehostin tulee hieman eteen, niin pieni kuin se on.
.Onko sallittua vaihtaa/ottaa tehostin pois.

-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Su Maaliskuu 2. 11:33:29 2003
- Paikkakunta: Tammisaari
- Viesti:
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
- Paikkakunta: Vantaa
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Se tuumainen "imusarja" (=imulevy?) on hanurista. Ja tilaa ei kuitenkaan jää ilmanputsareille. Kannattanee kokeilla sitä telineen kääntöä. Kannattaa kuitenkin muistaa kääntää itse pääsylinteri oikein päin 

Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Ylläpitäjä
2-3 vuotta sitten tein 2tonnisen siviili-mk2:n ja muutoskatsastin
sen. Laitoin autoon 45 vaakaimut ja pedal boxin.
Kävin ennen katsastusta paikallisella konttorilla jututtamassa katsastusmiestä ja hän sanoi ettei ilman tehostajaa voi leimata, ellei sitten ole pedal boxia.
Boxi merkittiin rekisteriotteeseen kuin myös muut muutokset.
Käväise konttorilla sumplimassa asiaa.
sen. Laitoin autoon 45 vaakaimut ja pedal boxin.
Kävin ennen katsastusta paikallisella konttorilla jututtamassa katsastusmiestä ja hän sanoi ettei ilman tehostajaa voi leimata, ellei sitten ole pedal boxia.
Boxi merkittiin rekisteriotteeseen kuin myös muut muutokset.
Käväise konttorilla sumplimassa asiaa.