kytkimen kunto / shimmaus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
kytkimen kunto / shimmaus
Kattelin että tuo nelilapa sintteri on päässyt luistamaan. Asetelma ja vp sinertää kitkapintojen kohdalta jonkin verran. Kysymys kuuluukin oikeastaan että missä vaiheessa ne on loppu ? Vanha paketti tuppasi luistamaan aina haukilähdöissä vaikka rallyracen Sami ? muuta väitti.
Nyt kun paketti on vielä pöydällä niin tuon voisi kiikuttaa shimmattavaksi johonkin. Vai onko jo pilalla kun päässyt sinertämään ?
Kampura on menossa tasapainoitukseen ensiviikolla joten samalla voisi tuon shimmauksen teettää.
Samoin paljonko uudessa kytkimessä on pintaa, vanha näyttää jo aika kuluneelta vaikka ei kilometrejä vanhassakaan ole kuin ehkä 2tkm.
( katuliikenteessä ja 1-2 ratapäivää)
Nyt kun paketti on vielä pöydällä niin tuon voisi kiikuttaa shimmattavaksi johonkin. Vai onko jo pilalla kun päässyt sinertämään ?
Kampura on menossa tasapainoitukseen ensiviikolla joten samalla voisi tuon shimmauksen teettää.
Samoin paljonko uudessa kytkimessä on pintaa, vanha näyttää jo aika kuluneelta vaikka ei kilometrejä vanhassakaan ole kuin ehkä 2tkm.
( katuliikenteessä ja 1-2 ratapäivää)
#6
Escort -75
Escort -75
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Mun kytkimessä pintaa taisi olla 1.3mm uutena ja omassa tapauksessa tästä oli vielä 1mm jäljellä. Pieni sinertäminen lähti sorvissa ja omaa asetelmaa tuli upotettua 0.400 milliä.olafu kirjoitti:Mikä oli se oikea vastaus?
Se miten toimii jää nähtäväksi, kärry ei näillä tekemisillä ihan hetkessä valmistu.
#6
Escort -75
Escort -75
-
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
kuparipalat
taitaa kytkimen uudet palat olla 1,3mm ja 1,6mm.
1,3 on se yleisempi.
jos laittaa paksummat niin todennäköisesti ei toimi.
riippuen kuinka hyvä työkalu tehty siihen niitin upotukseen niin se sanelee sit loput.
jämerässä ruuvipenkissä sorvatut palat joilla homma hoituu.
eli ihan tuurna ja 5kg leka yhdistellä tulee sutta että mettä raikuu.
1,3 on se yleisempi.
jos laittaa paksummat niin todennäköisesti ei toimi.
riippuen kuinka hyvä työkalu tehty siihen niitin upotukseen niin se sanelee sit loput.
jämerässä ruuvipenkissä sorvatut palat joilla homma hoituu.
eli ihan tuurna ja 5kg leka yhdistellä tulee sutta että mettä raikuu.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com