Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
arska82
- Viestit: 295
- Liittynyt: Su Helmikuu 6. 17:16:04 2005
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja arska82 » La Maaliskuu 3. 0:29:00 2007
Eli kone on 1300 peltisarjalla varustettu ilmeisesti muuten vakio kentti. Kaasarina 32/36 DGAV ja siihen pitäis löytää oikeenkokoset suuttimet.
Nykyiset on tämmöset:
Ensiö/toisio
- Pääsuutin 140/135
- Ilmasuutin 170/125
- Venturi aux. 35/35
Luulen perstuntumalla että noilla saa liikaa bensaa

Living on a razors edge, balancing on the ledge
Elmeri-74
-
TAp
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti
Kirjoittaja TAp » La Maaliskuu 3. 22:29:44 2007
vakionahan 1300:ssa on 32/32,
siinä eri suutinyhdistelmiä, pääsuutin luokkaa 115-120,
lisäilmat 180.
pieni lisäilmasuutin rikastaa seosta yläkierroksilla.....
-
arska82
- Viestit: 295
- Liittynyt: Su Helmikuu 6. 17:16:04 2005
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja arska82 » Su Maaliskuu 4. 0:46:53 2007
Kaasarin huoltosarjan yhteydessä tuli pari pääsuutinta mukana (135/130). Ajattelin heittää nuo kehiin ja kokeilla niillä. Eli voi olla että saa liikaa p-a:ta noillakin suuttimilla ainaki yläkierroksilla?!
Jos jollakin on henk.koht. kokemusta aiheesta ni vinkkejä otetaan vastaan.

Living on a razors edge, balancing on the ledge
Elmeri-74
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Viesti
Kirjoittaja Arska » Su Maaliskuu 4. 0:54:00 2007
Tuo selviää lopullisesti vain kokeilemalla, testiajoa vaan.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5