Niin, tämähän taisi jäädä aikoinaan kokonaan raportoimattajjs kirjoitti:Uusin painos moottorista sisäänajettu ja odottaa lauantain F-cuppia. Kone "säädetty" Japella tänään (jäi taas allekirj. säätöihin lopuksi), tehohäviötä tuli vähän.. jaa, saa arvata paljonko kiinteä flekti syö tehoa, se tuli taas mitattua. Sen laitoin sähköisen lisäksi kun en halua lämpöhäiriöitä liiaksi. Myös öljynjäähdytin tuli asennettua.
Vääntö kasvoi -ylärekisterissä-, huippuarvo ei. Pitäisi kai joskus keskittyä nokkien välisiin kulmiin.
Kuumana surkea (ei ollenkaan) käynnistyvyys tuli hoidettua uudella planeettavaihteellisella startilla. Toimii.
Muuten hommat on tutusti pois hanskasta; kisa ylihuomenna ja huoltoautosta yms. ei tietoakaan. Kilpurikin muistuttaa lähinnä kaatopaikkaa jne. Nyt unta palloon ja aamulla töihin.

Kiinteä flekti (ohc oma, lyhennetyt siivet) syö tuossa paketissa 6-7 hv. Melko paljon.
Huoltoauton sain lainaan Jari K:lta, iso uusi mersun paku sutenöörisisustuksella. Hyvä.
Kisaan lähdettiin viimeisillä käyttökelpoisilla Silverstoneilla, olivat ehkä hieman leveät ja kuluneet, mutta kisa piti olla vain moottori- ja kuskitesti ennen talven riemuja.
JiiPee tuli tällä kertaa kartturiksi, Ari A. (RIP

Vettä satoi ja ykköspätkälle mentiin huolestuneina, vasta tehty moottori tietysti kummitteli mielessä (tulikohan se ja se pultti liimattua vai vaan kiristettyä jne).
Alkupää sairaan nopeaa, kone huusi isoimmalla pykälällä ~8t rpm. Vauhti siis "riittävä". Sitten se tuli; tilastotappio. vasen ja sitten 90 ast. oikea (risteys). Vastakaivetut ojat...
Kaksi sisään ja peli vinoon. Muuten ihan jees, mutta ojankaivajat olivat ottaneet luvattoman paljon maata mukaansa. Vasen takapyörä upposi luistossa ojaan ja hetken luulin jo auton sinne menevän perässä! "Nouse, nouse!" kävi mielessä, sitten tömähti. Ojarummun pää törrötti ojan "sisäpenkassa" (rumpu tien ali) ja nappasi kiinni-> sinne upposi koko laite ja pyörät vastaohjaukseen käännettynä -> vas. etupyörä tuli melkein hyttiin. Mutta kyllähän kulki, oli jo kilpamoottorin äänikin...
Se siitä, eka ulosajo -kilpailussa- mulla koskaan. Pitäisi kai katsoa muutakin kuin lämpö- yms. mittareita kun ajaa

Korivauriot jäivät pieniksi, vain spoilerin päät ja vas. lok. etunurkka kaipasivat huomiota. Raidetangot (molemmat!) ja kall.vak. vääntyivät. Vaihdoin ohjauksen osat, asensin samalla reaktiotankosarjan myös.
Sitten hommaan tuli käännös; perheen iltatähti Daniel oli syntymäisillään ja lupailin kotona että pidän ainakin vuoden tauon. Noh, meni nyt näemmä (ainakin) 3v. Kohta yritetään taas.
Myin auton, kuten on tässä selvinnytkin, Jari68:lle. Jari kuulemma luovuttanut auton myös eteenpäin, eräälle "vanhalle rallikonkarille". On nähty jo kisoissa jokusen kerran
