ainakin se että verrattuna vakioon monilehtiseen
niitä saa uusina
kevyt (tietty kuntoilumielessä se wanhempi on paremi)
helppo hoitaa puhdistaa kiillotella tietty
mielestäni on edullinen käytettyjä ei kannate edes miettiä saa varmasti samanlaiset pariksi
huonoja puolia on se että tulee ajettua enemmän sladissa kuin vakio alustalla.
muistan viellä elävästi ajan kun vakiopakkoja kiikutettiin takojalle joka purki sen lisäs tai poisti lehtiä ja niihin haluttiin aina enemmän sitä race henkeä.
Meinas unohtua jos ajelet MK1 eskolla 1-lehtisen leveys on sama kuin MK2 mutta mahtuu kyllä paikoilleen avustettuna.
aikoinaan ennen tikikameroita tuli oma auto purettua eka kertaa anttilan laatikkoon.
tuli huomattua seuraavaa pieni hiki nousi pintaan kun muisteli miten pirssiä on tullu paiskottua sinne sun tänne aina täysillä.
takaakselin purku oli eräs eniten woimasanoja vaativis puhdetöitä.
U-pultit oli lähes kuluneet poikki akselilla oli painuneet urat noiden kohdalle
onneksi hyllystä löytyi virheetön vakio englantilainen kauppa-auton akseli josta tein nykyisen vahvistetun Motorssportti versioni (vahvistettu mutta antaa elää hieman).
uutta tuli
uusi lukko teräspäädyin
ns. BDA iskaritornit
Kelt. Bilsteinit
Pannhard HD +uniball
pudotuspalat 2"
uudet U jutskat
kaikki pultit ym uudet
uudet 1-lehtisetpakat
RS-takatangot Mk-1 huollettu uusin puslin
HD puslin
taka-akseliin uudet tarpeelliset kiinnikkeet.
vetareille uudet orkkis laakerit
rumpujarrut muuttuivat kossusatuloiksi ja etuveto levyksi satulan pultattavat kiinnikkeet koneistettiin CNC koneella
osien puhallus / maalaus