Escort mk1 GT 1300 tunnistus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: Ke Lokakuu 22. 21:31:05 2008
Escort mk1 GT 1300 tunnistus
Myynnissä olisi Escort GT 1300 jota myydään aitona, mistä voi varmistaa onko kyseessä aito GT malli.
Onko GT malleja valmistettu myös pyöreillä ajovaloilla ja pätkäpuskureilla, tässä yksilössä sellaiset näyttää olevan. Muuten autossa olevat varusteet tunnistan GT malliin kuuluviksi.
Onko GT malleja valmistettu myös pyöreillä ajovaloilla ja pätkäpuskureilla, tässä yksilössä sellaiset näyttää olevan. Muuten autossa olevat varusteet tunnistan GT malliin kuuluviksi.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Escort mk1 GT 1300 tunnistus
GT:tä ei ole valmistettu pyöreillä ajovaloilla, eikä varttipuskureilla.
GT valmistajalaatassa saattaa olla teksti type 48, tai pelkkä 48. Se on korin koodi.
Yksityiskohtia GT:ssä jotka pitäisi kaikki näkyä (*merkityt eivät ole välttämättä kaikissa vm:ssä)
- suorakaidelyhdyt
- normaalietulokkarit, ei Sport/mexico/RS -tyyppiset (olivat 12" pyörillä aina)
- 6 -mittarinen mittaristo jossa jalopuujäljitemäpohja
- jalopuulistat kojetaulussa ja ovissa + takasivuissa
- karvalankamatto
- takapään koristelistahässäkkä
- koristelistat sivuikkunoiden ympäri
- *koristelistat lokasuojan kaarissa ja helmoissa
- pienet levyjarrut edessä
nämä tärkeimmät.
GT valmistajalaatassa saattaa olla teksti type 48, tai pelkkä 48. Se on korin koodi.
Yksityiskohtia GT:ssä jotka pitäisi kaikki näkyä (*merkityt eivät ole välttämättä kaikissa vm:ssä)
- suorakaidelyhdyt
- normaalietulokkarit, ei Sport/mexico/RS -tyyppiset (olivat 12" pyörillä aina)
- 6 -mittarinen mittaristo jossa jalopuujäljitemäpohja
- jalopuulistat kojetaulussa ja ovissa + takasivuissa
- karvalankamatto
- takapään koristelistahässäkkä
- koristelistat sivuikkunoiden ympäri
- *koristelistat lokasuojan kaarissa ja helmoissa
- pienet levyjarrut edessä
nämä tärkeimmät.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: Escort mk1 GT 1300 tunnistus
Tyyppikilvessä moottorin koodi R tai J3
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Re: Escort mk1 GT 1300 tunnistus
Ns "paperi aidoissa" tulee olla tarkkana jos haluaa oikeasti aidon oikealla identiteetillä.
-
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Escort mk1 GT 1300 tunnistus
lainaus
Yksityiskohtia GT:ssä jotka pitäisi kaikki näkyä (*merkityt eivät ole välttämättä kaikissa vm:ssä)
on - suorakaidelyhdyt
-ON normaalietulokkarit, ei Sport/mexico/RS -tyyppiset (olivat 12" pyörillä aina)
- ON 6 -mittarinen mittaristo jossa jalopuujäljitemäpohja
- ON jalopuulistat kojetaulussa ja EI ovissa +EI takasivuissa
- karvalankamatto
- EI takapään koristelistahässäkkä
- ON koristelistat sivuikkunoiden ympäri
- EI *koristelistat lokasuojan kaarissa ja helmoissa
- ON ollut pienet levyjarrut edess
Morjens
oma on 1969 mallia 2 ovinen mk1 escort GT 1300
-metallinvihreä
-vihreät sävylasit
-musta GT sisustus
-optio lisävaruste GT alumiininen ohjauspyörä
-tässä vm mallissa on viellä ulkoneva polttoainesäiliön korkki
-eturitilässä aukaisuvipu konepellille normi ja RS malleissa ei ollut
-myöhemmin tuli autoon lisäksi RS 2000 mk1 ohjauspyörä
autossa oli ollut uutena sellainen kapea vauhtiraita kyljessä oranssi tai punertava
identtisiä malleja ostettiin rovaniemeltä 2 kpl yhtä aikaa uutena toinen on minulla toinen on ?
merkkasin tohon listaan on / ei termein mitä tiedän autostani
oli myös pallolamppuna noita varhaisia kanttisia umpioita ei H4
hella oli valmistaja
etupelti on sinänsä haastava kun viellä ennen 90 lukua sais etupeltiä sekä pyöreille ja noille suorakaidelampuille jotka ovat muuten samat (H4) kuin saab 96,99 paitsi säätöpohja johon gt malissa kätevä pikalukite lampulla,
ja gt:ssä on parkki saabeissa ei.
poraamalla tietty saa parkit tai nykyään ledit jotka pelaa vuodesta toiseen.
etupellin alareuna oli myös erimallinen versioiden kesken kun niitä kaupan hyllyllä vertailin ostosreissulla.
Etsitään 68-69 mallin mustaa alkuperäistä mk1 escort rattia
Yksityiskohtia GT:ssä jotka pitäisi kaikki näkyä (*merkityt eivät ole välttämättä kaikissa vm:ssä)
on - suorakaidelyhdyt
-ON normaalietulokkarit, ei Sport/mexico/RS -tyyppiset (olivat 12" pyörillä aina)
- ON 6 -mittarinen mittaristo jossa jalopuujäljitemäpohja
- ON jalopuulistat kojetaulussa ja EI ovissa +EI takasivuissa
- karvalankamatto
- EI takapään koristelistahässäkkä
- ON koristelistat sivuikkunoiden ympäri
- EI *koristelistat lokasuojan kaarissa ja helmoissa
- ON ollut pienet levyjarrut edess
Morjens
oma on 1969 mallia 2 ovinen mk1 escort GT 1300
-metallinvihreä
-vihreät sävylasit
-musta GT sisustus
-optio lisävaruste GT alumiininen ohjauspyörä
-tässä vm mallissa on viellä ulkoneva polttoainesäiliön korkki
-eturitilässä aukaisuvipu konepellille normi ja RS malleissa ei ollut
-myöhemmin tuli autoon lisäksi RS 2000 mk1 ohjauspyörä
autossa oli ollut uutena sellainen kapea vauhtiraita kyljessä oranssi tai punertava
identtisiä malleja ostettiin rovaniemeltä 2 kpl yhtä aikaa uutena toinen on minulla toinen on ?
merkkasin tohon listaan on / ei termein mitä tiedän autostani
oli myös pallolamppuna noita varhaisia kanttisia umpioita ei H4
hella oli valmistaja
etupelti on sinänsä haastava kun viellä ennen 90 lukua sais etupeltiä sekä pyöreille ja noille suorakaidelampuille jotka ovat muuten samat (H4) kuin saab 96,99 paitsi säätöpohja johon gt malissa kätevä pikalukite lampulla,
ja gt:ssä on parkki saabeissa ei.
poraamalla tietty saa parkit tai nykyään ledit jotka pelaa vuodesta toiseen.
etupellin alareuna oli myös erimallinen versioiden kesken kun niitä kaupan hyllyllä vertailin ostosreissulla.
Etsitään 68-69 mallin mustaa alkuperäistä mk1 escort rattia
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Escort mk1 GT 1300 tunnistus
Höpöhöpö, kaikissa 12/-67 - 7/-69 escoissa on ulkopuolinen aukaisu, lisävarusteena sisäkahva.Fomococars kirjoitti:l
-eturitilässä aukaisuvipu konepellille normi ja RS malleissa ei ollut
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Escort mk1 GT 1300 tunnistus
mahtavaa tuo oli mulle uutta
taas jäsenyys kannatti
taas jäsenyys kannatti

Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com