MK1 2D Escortin aukeavat takasivuikkunat+ lämmitett takal

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

MK1 2D Escortin aukeavat takasivuikkunat+ lämmitett takal

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Ti Toukokuu 27. 10:37:47 2008

Jep eli 2 oviseen tuo takasivuikkunat kymys.

Oliko optiona mihin vaan vai pelkästään RS2000

Onko kuin monessa eskossa nähty moisia ilmastointeja.

Harvinasta herkkua vai vintit pullollaan.

lämpö takalasi tais olla perusmallissakin muistan yhden 1100L jossa oli ja sit RS2000.

1969 GT Esko siinä on takana ne komeat kromi tuhkakupit ja takapaneeleissa kyynärtuet. Löytyykö Capreista samanlaisia.

Olisko kellään tollasta kromi tuhkakuppia kun puuttuu yksi.


Kiitos taitaa olla tääl suomessa sit suhkot harvinaiset tohtiiko pitää edes autossa kiinni :shock:
Viimeksi muokannut Fomococars, Ke Toukokuu 28. 16:42:46 2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Toukokuu 28. 8:44:11 2008

Avattavta takalaseja varten on kaikissa myöhemmissä koreissa reiät takalasin aukon etureunassa, tarjolla niitä oli ainakin enkkulassa parempiin malleihin (GT,XL, RS jne.) optiona. Suomen maahantuoja speksasi ne kaikkiin RS2000:iin. Liimakiinnikkeet ei oikein kestäneet Suomen talvia ja kisakäyttöä, ja lasit hävisivät noistakin aika nopeasti.

Takalasin lämmitys taisi tulla Suomessa pakolliseksi '74 lähtien, sitä enne optio jota monikaan ei osannut tilata

Vastaa Viestiin