Jarrupääsylinteri

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Jarrupääsylinteri

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Joulukuu 28. 16:45:23 2005

Onko näihin/noihin classikko Fordeihin kovin montaa erilaista ATE:n pääsylinteriä? Onko niiden kiinnitysreikien väli tehostimen runkoon sama kaikissa? Mistä uusi sylinteri setti?

Ja kyllä, koitin hakua, mutta en löytänyt tähän vastausta.

Kiitos.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Joulukuu 28. 20:18:54 2005

oli ainakin ennen motonetin listalla.... :roll:

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ma Tammikuu 2. 22:24:12 2006

Motonetin listallahan on noita pääsylinterejä, mutta saldot on nollilla ja valmistuksesta ei tietoa, joten turha toivo.

Sen sijaan autossa on nyt kiinni uuden uusi pääsylinteri. =) E30 318 BMW:n sylinteri LBR:n valmistamana. Ja ihan bolt-on.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Vastaa Viestiin