
Halu olisi jatkaa omilla romppeilla ja tuolla n 70 millisellä imusarjalla. Eikä kiinnostais mennä esim. Mexico-Escon remote servoon/servoihin, kun niitä on aika hankala saada käsiinsä. Ja Pedal-box ei käy siviiliin. Tehostajan poisjättäminenkään ei kai käy vakiosylinterillä. Eli seuraavaa kyselisin:
Jos haluaa jatkaa omalla pääsylkky/tehostajalla, onko kellään heittää kuvia tai mittoja kuinka paljon on pakettia siirtänyt ja onko tarvinnut muuttaa esim. tankojen mittoja. Omaan on edellinen omistaja tehnyt välisovitteen polkimelta tulevan tangon ja tehostajan tangon väliin (vissiin lyhentämään liikematkaa). Ajattelin tiputtaa paketin kiinnitystä myös takapäästä, jolloin sais paketin ja säiliöt paremmin vaateriin, mutta en tiedä mitä tämä tekee polkimen liikkeelle tai tankojen väliselle kulmalle. Joten jos jollain on heittää kokemuksia muutoksista Escon omaan pakettiin tai miten on muuten jarruja muuttanu OHC-vaihdossa, kaikki otetaan kiitollisuudella vastaan.
Se takapiirin paineensäätäjä näyttäisi suht hyväkuntoselta, täytyy vaan kattoa sen asento uudestaan. Olisiko tästä kellään kuvia ? Omassa oli jo siirretty ostaessa, joten ei muistikuvaa miten on ollut. Tää saattaa olla osittain aiheuttanu polkimen pehmeyden (ilmaa jäänyt).