Anglioista.

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Anglioista.

Viesti Kirjoittaja Hectori » Pe Heinäkuu 30. 1:18:49 2004

tuota olikos angliaa saatavana koskaan 1600 koneella, ja minkä kokoiset jarrut siinä pirssissä oli, jos ylipäänsä ko. mallia oli saatavilla.?

käsittääkseni olisi tuo 1.2l olisi se isoin mutta en ole varma.


olisi yksi aihio tarjolla ja voisi sen ostaa ehkä tulevaisuuden projektiksi.

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » Pe Heinäkuu 30. 7:16:16 2004

Ei ole ollut 1600 koneella.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

RS 78
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Tammikuu 12. 23:11:14 2004
Paikkakunta: keskisuomi

Viesti Kirjoittaja RS 78 » Pe Heinäkuu 30. 7:49:43 2004

Saatu katsastettua 1,5 kent levyjarrut edessä takana rummut.
Minäkö, en se ollut minä.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Pe Heinäkuu 30. 20:34:26 2004

Kun Anglia oli tuotannossa, ison kent oli Cortinan 1,5 litrainen. Väitöksiä on ollut, mm. olen itse nähnyt luokituspaperit 1,5 koneelle kilpailukäyttöön (liekö olleet väärennökset), että ankkaa olisi tehty jonain "export"-mallina 1500cc:nä.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » La Heinäkuu 31. 1:07:19 2004

toi 1500 kuutioinen exporttimalli voisi riittää. 1.5 motti jos on maksimi niin taitaa jäädä koppa ostamatta. mutta jos olisi ollut alkuperäisenä tuolla 1.5 litrasella motilla, sinne saisi asennettua sen suunnitelmissa olleen BDA koneen kun noi litrojen rajat riittäisi. teho välttämättä ei riittäisi, mutta eiköhän siihen jotain keksisi. olisikohan voinut jenkkilän pojille mennä tuo exportti malli? miellyttäisi kovasti silmää se anglian koppa.

ja siis tosiaan tarkennetaan, ei siis ole vielä vähään aikaan tarkoitus tuota hommaa aloittaa, vaan on tosiaan kyse siitä ostanko tuon yhden tarjolla olevan anglian, jonne voisi joskus tuota sovitella.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » La Heinäkuu 31. 1:42:24 2004

Suhteellisen varmasti tositarina: Karkkilan katsastuskonttorille ilmestyi 70-luvun lopulla Anglia joka oli leimattu aiemmin 1,5 -koneelle, varustettuna Twin Cam -moottorilla (perustuu 1,5 -lohkoon). Tutun katsastusmiehen kommentti: lentokoneet leimataan muualla....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » La Heinäkuu 31. 9:31:20 2004

-BDA:n SOVITTAMINEN ankkalinnan konehuoneeseen :roll:
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » La Heinäkuu 31. 11:15:27 2004

northwest kirjoitti:-BDA:n SOVITTAMINEN ankkalinnan konehuoneeseen :roll:
Voihan sinne sellasenkin tunkea, katsastaa on kyllä turha yrittää 8)

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » La Heinäkuu 31. 11:33:33 2004

Joensuussa pyöri aikoinaan ankka jossa oli 2 litranen OHC katsastettuna. Siitä on aikaa jo paljon, olisko ollut jotakin 80 luvun alussa. Kaikki täältäpäin olevat vanhemmat parrat kyllä tietävät mistä ankasta puhun :D
Viimeksi muokannut ukormi, La Heinäkuu 31. 13:15:50 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

RS 78
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Tammikuu 12. 23:11:14 2004
Paikkakunta: keskisuomi

Viesti Kirjoittaja RS 78 » La Heinäkuu 31. 13:14:12 2004

1.6 ohc avo katsastettuna. Juttua juves world linkki rallinetin harraste sivut. Siisti vekotin.
Itsellä myös -65 ankka ikuisuusprojekti aloitettu 91.
Minäkö, en se ollut minä.

OPM
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Helmikuu 4. 14:07:14 2003
Paikkakunta: Sipoo

anglioista

Viesti Kirjoittaja OPM » La Heinäkuu 31. 17:03:06 2004

Britti-Ford kerhosta löytyy Fiatin Twin Cam koneella (1600cc?) leimattu Anglia. Koneesta maininta myös rek.otteessa. Kuva autosta löytyy Britti-Ford kerhon sivuilta jäsenautojen kohdalta.
Allard Motor Company muutti 60-luvulla Angloita Allardette versioiksi (vastaisiko jotain Capri Perana muutosta). Autoja sai 997, 1200, 1340 ja 1500 koneilla ja mallimerkintänä oli Anglia Allardette 997 GT/GTS, 1200 GT/GTS jne GTS:n ollessa Shorrock ahtimella varustettu. 997 ja 1340 versioista löytyy myös FIA-luokitus. Autoihin tuli koneen lisäksi levyjarrut eteen, jäykemmät jouset, tukitangot taakse, tupla kallistuksenvakaajat eteen, 5,5" Lotus peltivanteet sekä tiheämmät, 2000E lootaa vastaavat välitykset vaihdelaatikkoon. Jos ko autoa onnistuisi käyttämään vertailuautona, mahdollistaisi se 1600 koneenkin käytön..
BDA-koneinen Anglia löytyy sivuilta www.105Speed.com => Gallery.

-OPM-

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Su Elokuu 1. 0:14:50 2004

northwest kirjoitti:-BDA:n SOVITTAMINEN ankkalinnan konehuoneeseen :roll:
ei se mikään ongelma ole, toi itse motin sovitus vaan ennemminkin se laillisuus.

toi allard voisi olla oljenkorsi kun ajatellaan että että 1340 koneisesta versiosta riittäisi jo tilavuudet, ja jos sillä on fia luokitus, niin on myös mahdollista että sen voisi saada vertailuautoksi.pitäneepä kysellä heti maanantaiaamuna leimakontorilta. ja tuo tehopuolikin voisi riittää. täytyy maanantaina soittaa ja selvittää, niin kerron mitä sanovat.

OPM
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Helmikuu 4. 14:07:14 2003
Paikkakunta: Sipoo

Allard vertailuautoksi???

Viesti Kirjoittaja OPM » Su Elokuu 1. 6:53:33 2004

Kerrohan Hectori mitä konttori sanoo alustavissa tunnusteluissa ? Laita vaikka mulle privaa tai s-postia. Aihe kiinnostaa omakohtaisesti kun tallissa seisoo toi ikuisuusprojekti-Anglia ja 1600 kenttikin lojuu siinä vieressä. Muutkin tarvittavat osat alkaa olla kasassa pikkuhiljaa (levyjarrutolpat ym.). Multa saat tarvittaessa kopion 105E owners clubin Anglebox-lehdessä olleesta Allardette jutusta. Olen lähettänyt myös postia sekä Allard Motor Companylle että yhdelle Allard harrastajalle Englantiin dokumenttikopioiden toivossa, mutta ilman mainittavaa tulosta toistaiseksi.

-OPM-

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Re: Allard vertailuautoksi???

Viesti Kirjoittaja Hectori » Su Elokuu 1. 21:35:56 2004

OPM kirjoitti:Kerrohan Hectori mitä konttori sanoo alustavissa tunnusteluissa ? Laita vaikka mulle privaa tai s-postia. Aihe kiinnostaa omakohtaisesti kun tallissa seisoo toi ikuisuusprojekti-Anglia ja 1600 kenttikin lojuu siinä vieressä. Muutkin tarvittavat osat alkaa olla kasassa pikkuhiljaa (levyjarrutolpat ym.). Multa saat tarvittaessa kopion 105E owners clubin Anglebox-lehdessä olleesta Allardette jutusta. Olen lähettänyt myös postia sekä Allard Motor Companylle että yhdelle Allard harrastajalle Englantiin dokumenttikopioiden toivossa, mutta ilman mainittavaa tulosta toistaiseksi.

-OPM-
joo. mä voin laittaa tuloksista juttua ihan tähänkin, jos konttorilta huomenna jonkun viisaamman saan kiinni. tutkitaan ja katsellaan.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Elokuu 1. 23:06:44 2004

ohc kirjoitti:
northwest kirjoitti:-BDA:n SOVITTAMINEN ankkalinnan konehuoneeseen :roll:
Voihan sinne sellasenkin tunkea, katsastaa on kyllä turha yrittää 8)
minäkin tunkisin sellaisen escorttiin jos lotosta voittaisin :D huomattavasti halvemmaksi tuli ostaa uusi zetec-moottori.
kaverikin kerkes myydä BDA-myllynsä jo markka-aikana, joskus 4 vuotta sitten, halvalla meni, ei saanut kuin 45000mk. eipä hän kyllä enempää älynnyt pyytääkään. eikä ostaja siinä vaiheessa yhtään tingannut vaan löi heti kaupat lukkoon :(

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Su Elokuu 1. 23:51:15 2004

Brenda kirjoitti:huomattavasti halvemmaksi tuli ostaa uusi zetec-moottori.
ei angliaan voi laittaa zetekkiä, tai mitään muutakaan "uutta konetta". kyllä fiiliksen pitää olla kohdillaan. jotain lotus konetta voisi myös harkita.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Elokuu 1. 23:58:26 2004

tunnelmaa voi aina luoda
http://members.aol.com/hicksdavidr/bdacover.html
ei tuotakaan sivullinen tasamaantallaaja hoksaa zeteciksi

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ma Elokuu 2. 0:04:37 2004

ja voisihan sitä laittaa feikkijarrulevytkin autoon. olisihan se miehekkäämpää sanoa että mullon tässä BDA kone, kuin että mullon tässä BDAksi naamioitu kone. :wink:

ei mutta on aika asiallisen näköisesti tehty kansi nokkien peittona.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Elokuu 2. 0:08:12 2004

niin, ja eihän se mun asia ole mihin taskurahas käytät :wink:

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ma Elokuu 2. 16:29:18 2004

en kerennyt soittaa tänään, kokeillaan huomenna uudestaan.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Elokuu 3. 17:34:26 2004

joo eli sain vastauksen kysymykseen. jos jostain saa todistuksen että se allardette on kuulunut samaan mallisarjaan, voidaan autoa käyttää vertailuautona.

ja jos en väärin ole ymmärtänyt, auto ei kuulu samaan mallisarjaan, vaan on kulkenut nimella Allardette 105, 109 ja 116, ja ne myi allard, ei fordi, vaikka oli jonkinmoisessa omistussuhteessa. (tämän siis luin netistä, eikä se perustu varmaan tietoon.)


mutta vaikka sitä ei vertailuautoksi voisi katsastuskonttori hyväksyäkään, sanoi tuo teknisen neuvonnan herra niin että kun sellaista autoa on kerran tehty, ja anglian omaan koriin, voisi suurella todennäköisyydellä saada haettua AKElta poikkeusluvan, jonka perusteella voisi allardettea käyttää vertailuautona. AKE voi myös ennakkotapauksen omaisesti tulkita niin että se kuuluu samaan mallisarjaan kuin anglia, ilmankin poikkeuslupaa. nyt pitäisi löytää jostain vain paperilappusia tuon allardeten olemassaolosta, ja niistä muutoksista mitä se piti sisällänsä. pitänee seuraavaksi kääntyä tonne britti fordi klubin puoleen, jos toverit osaisivat neuvoa, tai kenties omistaisivat documentteja tuosta autosta.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ti Elokuu 3. 18:52:11 2004

luokitustodistuksessa on hyvin numerotietoja esillä, ja se jo todistaa auton olemassa olon.

Tallenna seuraavat linkit hiiren oikealla...
Tarkastele vaikka Microsoft Office Document Imaging ohjelmalla

Allard Allardette A 050 1340cc GT-ryhmän luokitus 08.10.1962

Allard Allardette A 051 997cc GT-ryhmän luokitus 08.10.1962

Allard Allardette A 051 997cc GT-ryhmän luokitus 05.09.1963

Allard Allardette A 050 1340cc GT-ryhmän luokitus 05.09.1963

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Elokuu 3. 20:24:27 2004

Brenda kirjoitti:
loistavaa. näistä on varmasti apua.

OPM
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Helmikuu 4. 14:07:14 2003
Paikkakunta: Sipoo

anglia allardette

Viesti Kirjoittaja OPM » Ke Elokuu 4. 20:01:41 2004

Laita hectori mulle yhteystietosi niin otan huomenna duunissa kopion Englannin Anglia-kerhon lehdessä olleesta Allardette-jutusta ja lähetän sen sulle.

-OPM-

OPM
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Helmikuu 4. 14:07:14 2003
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja OPM » To Elokuu 5. 14:56:53 2004

laitoin hectori sulle postia tänään

-OPM-

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Pe Elokuu 6. 1:23:39 2004

OPM kirjoitti:laitoin hectori sulle postia tänään

-OPM-
jees. mä voin skannailla ne ja laittaa tänne linkkeinä, jos jotain kiinnostaa.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Su Elokuu 8. 22:12:59 2004

jep eli posti tuli, ja laitan ne tännekin kun saan skannattua. otin yhteyttä Gavin Allardiin joka lupasi lähettää faktaa minulle, kun saa allardin arkistohuoneen valmiiksi, joka on rakenteilla, ja paperit pois väliaikaisesta varastosta. arvioi ajaksi noin 1kk. aiheesta lisää silloin.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

OPM
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Helmikuu 4. 14:07:14 2003
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja OPM » Ma Elokuu 9. 6:24:50 2004

Hieno homma Hectori. Samaiselle Gavin Allardille minäkin lähetin postia ehkä n. 3 vkoa sitten, Allardette-faktoja kysellen.

-OPM-

OPM
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Helmikuu 4. 14:07:14 2003
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja OPM » Ke Elokuu 11. 9:04:49 2004

No niin

Nyt tuli s-postia siltä Allardette-harrastajalta Englannista. Sama heppu, joka on kirjoittanut artikkelin, jonka Hectori ilmeisesti jossain vaiheessa scannaa ja laittaa tänne nähtäväksi. On kopioinut mulle nipun documentteja, jotka lähdössä postiin. Lähetin eilen postitse maksun kopioinnista aiheutuneista kuluista (£5), joten eiköhän nippu löydä tiensä tänne lähiaikoina. Laitan Hectori sulle taas sitten kopioita tulemaan.

-OPM-

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ke Elokuu 11. 20:54:07 2004

OPM kirjoitti:No niin

Nyt tuli s-postia siltä Allardette-harrastajalta Englannista. Sama heppu, joka on kirjoittanut artikkelin, jonka Hectori ilmeisesti jossain vaiheessa scannaa ja laittaa tänne nähtäväksi. On kopioinut mulle nipun documentteja, jotka lähdössä postiin. Lähetin eilen postitse maksun kopioinnista aiheutuneista kuluista (£5), joten eiköhän nippu löydä tiensä tänne lähiaikoina. Laitan Hectori sulle taas sitten kopioita tulemaan.

-OPM-
loistavaa. mä laitan ne jo tulleet sivut tänne kun kerkeen käydä kaverilla ne skannaamassa. viimeistään ensiviikonloppuna.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » La Syyskuu 4. 4:53:28 2004

Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

teme_l
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja teme_l » Ke Syyskuu 15. 15:57:35 2004

Nykyään taitaa olla mahdollista hakea luvat uudemmalle (tehokkaamalle) koneelle tarpeeksi wanhoihin autoihin, kunhan perustelut ovat todella hyvät. 200euroahan se tosin kustantaa ja varmaa ei lupien saanti ole. Tästä oli juttu V8:ssa tuossa taannoin, ihan 100% asiaa en muista ja ei ole lehdet käsillä nyt.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ke Syyskuu 15. 18:00:32 2004

teme_l kirjoitti:Nykyään taitaa olla mahdollista hakea luvat uudemmalle (tehokkaamalle) koneelle tarpeeksi wanhoihin autoihin, kunhan perustelut ovat todella hyvät. 200euroahan se tosin kustantaa ja varmaa ei lupien saanti ole. Tästä oli juttu V8:ssa tuossa taannoin, ihan 100% asiaa en muista ja ei ole lehdet käsillä nyt.
joo periaatteenahan lähinnä oli se että jos oikeaa moottoria ei enään löydy, voi laittaa tehokkaamman ja uudemman moottorin korvaamaan sitä. mitään tehovapauttahan se ei antanut, ja tuskin anglia tuohon kelpaa, kun mailma on täynnä kenttiläisiä motteja.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

timotång
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Elokuu 8. 18:31:12 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja timotång » Ke Syyskuu 29. 22:29:58 2004

RS 78 kirjoitti:Saatu katsastettua 1,5 kent levyjarrut edessä takana rummut.
Sama juttu, tosin edellinen omistaja katsastanut, ja 1500 ilmesesti korkannut, pellin alla 1200, rekisteriotteessa lukee 1500 ja levyt löytyy. Pitäisi jostain metsästää 1.5, gt:n kansi ja pakosarjakin kun olisi nurkissa.
Mk1 Escort 2.0 -73
Ryhmäkuva
Mk6 -99
Mustang GT 4.6 2006

OPM
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Helmikuu 4. 14:07:14 2003
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja OPM » Ti Lokakuu 5. 15:44:44 2004

Tuli postia Englannista. Allard-esitteitä/luetteloita ym. Sieltä löytyi mm Anglia Allardette 1500 GTS, ahdetulla 1500 (yllätys!?!) koneella, 115 BHP, olisko Hectori vertailuauto sun BDA-Ankalle :D. Kopioit laitan sulle myös taas postitse, lähiaikoina..

OPM

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Lokakuu 5. 20:55:34 2004

OPM kirjoitti:Tuli postia Englannista. Allard-esitteitä/luetteloita ym. Sieltä löytyi mm Anglia Allardette 1500 GTS, ahdetulla 1500 (yllätys!?!) koneella, 115 BHP, olisko Hectori vertailuauto sun BDA-Ankalle :D. Kopioit laitan sulle myös taas postitse, lähiaikoina..

OPM
no perskele, hieno homma. kyllä noista jo apua on. mun on pitänyt ottaa kanssa yhteyttä tuohon englantilaiseen Toveriin uudestaan, mutta en oo kerinnyt. hieno juttu jos viittit kopioita lähettää, niin voin taas laittaa niitä tännekin näytille. kuulostaisi mehukkaalta toi 1500 turbokone. ja toi 115+20%=138Bhp riittää mainiosti tuohon 120 heppaseen BDA koneeseen. jää vielä viritys varaakin. 8)

jos vain paperit riittävät leimasedille, pitänee varmaan hakea anglian koppa talteen, kun löytyy sille säilytys paikka.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ke Syyskuu 21. 22:58:25 2005

Lämmitellään ankkatopicia kun itelle sellainen ilmeisesti kulkeentuu tässä piakkoin. nuo ekat luokitustodistukset ym eivät näy enää, lienevät kadonneet bittitaivaaseen?

Onko angliatsa olemassa tekniset erot lappua vai pitääkö soveltaa jotain osalistoja tms?

timotång
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Elokuu 8. 18:31:12 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja timotång » Ke Syyskuu 21. 23:03:23 2005

samiharju kirjoitti:Lämmitellään ankkatopicia kun itelle sellainen ilmeisesti kulkeentuu tässä piakkoin. nuo ekat luokitustodistukset ym eivät näy enää, lienevät kadonneet bittitaivaaseen?

Onko angliatsa olemassa tekniset erot lappua vai pitääkö soveltaa jotain osalistoja tms?
Lisäys taas kokoelmaan :D Mitäs haudot pellin alle?
Mk1 Escort 2.0 -73
Ryhmäkuva
Mk6 -99
Mustang GT 4.6 2006

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ke Syyskuu 21. 23:27:01 2005

saas nähä.. 1.3 viri-kentti sivuimuilla? XD katotaan nyt millanen aihio se on..

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » To Syyskuu 22. 0:36:17 2005

samiharju kirjoitti:saas nähä.. 1.3 viri-kentti sivuimuilla? XD katotaan nyt millanen aihio se on..
No tuollasen nyt ankkaan saakin helposti. 1.3 viri kentti kun ei liikahda käytönnässä mihinkään 8)

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » To Syyskuu 22. 7:10:08 2005

jos vakio 1200 koneessa on 37hp niin jopa sen tuplaamisen pitäisi tuntua, saati sit triplaamisen :-)

timotång
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Elokuu 8. 18:31:12 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja timotång » To Syyskuu 22. 14:27:05 2005

Itseltä on myös jäämässä 100tkm ajettu 1.3 kentti ylimääräiseksi, jos viilailisi sen ja saisi pienellä vaivalla ankkaan kiinni, levyt siinä jo onkin edessä ja 1500selle leima.
Mk1 Escort 2.0 -73
Ryhmäkuva
Mk6 -99
Mustang GT 4.6 2006

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Syyskuu 22. 22:28:16 2005

samiharju kirjoitti:Lämmitellään ankkatopicia kun itelle sellainen ilmeisesti kulkeentuu tässä piakkoin. nuo ekat luokitustodistukset ym eivät näy enää, lienevät kadonneet bittitaivaaseen?

Onko angliatsa olemassa tekniset erot lappua vai pitääkö soveltaa jotain osalistoja tms?
lähetin sulle s.postina kyseiset liuskat.

edit. muutkin saavat kyllä multa ne paperit, halutessaan.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

SiipiCozzu
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja SiipiCozzu » La Syyskuu 24. 14:04:57 2005

Ja naapurimaan pojilta löytyy valmiiksi trimmattu mylly ankka-projekteihin.

Vastaa Viestiin