Atlaksen vetarit

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cleveland
Ylläpitäjä

Atlaksen vetarit

Viesti Kirjoittaja Cleveland » Su Heinäkuu 24. 15:49:37 2005

Pitäisikö atlaksesta vetoakseleiden irrota vain vetämällä sen kiinnityslevyn (4 pulttia) irroituksen jälkeen?

Yamppa
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marraskuu 20. 11:28:49 2002
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Yamppa » Su Heinäkuu 24. 16:01:51 2005

Kyllä pitäisi. Vetovasara on kätevä mutta lähtee yleensä kyllä helposti ilmankin.
Taunus 17m -69 2.6EFI ms-edition
Taunus 2d sedan 2.0 -75
Nissan Silvia 1.8t -85
Polaris RMK700 -97

Cleveland
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Cleveland » Su Heinäkuu 24. 19:04:15 2005

Juu lähtihän se kun voimaa käytti...

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Su Heinäkuu 24. 23:03:19 2005

Eroja on. Tiedän yhden Mk-II Cortinan jossa poijjaat veti ketjun ja Mazdan avulla vetarit irti, kun taas omassa lähti yhdellä ainoalla liukuvasaran iskulla. Tosin näyttää hiukka öljyä tihkuvankin ulkokoolien välistä.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Vastaa Viestiin