jarrutehostin ja imusarja

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

jarrutehostin ja imusarja

Viesti Kirjoittaja tanari » Su Heinäkuu 3. 18:47:59 2005

miten ootte duunannu jarrutehostimen, tai että miten kannattais tehdä sovitus ohc koneen kanssa mk1 escortissa, nyt on ongelmana se, että imusarjan reunasta pellin reunaan on 13cm, siihen väliin pitäis tehostin mahtua, alkuperäistä tehostin rautaa ei taas voi käyttää sentakia koska se on tiellä kun ahtoputket tulee siitä, ja sitä paikkaa taas ei voi muokata. :lol: millanen tehostin ratkasu olis rock? tartteeko tehostinta edes noin katsastamista ajatellen, kuitenkin 2.0tic..
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Re: jarrutehostin ja imusarja

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Heinäkuu 3. 19:34:12 2005

Laske sitä kokopakettia alas...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: jarrutehostin ja imusarja

Viesti Kirjoittaja tanari » Su Heinäkuu 3. 19:40:40 2005

fomoco3 kirjoitti:Laske sitä kokopakettia alas...
tuntuu että silti on vaikea saada ahtoputki mahtumaan.. millanen homma on duunata pedalboxi? millasia pääsylintereitä niissä on käytetty? käviskö hommaan kuplan 19mm männällä olevat?
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Re: jarrutehostin ja imusarja

Viesti Kirjoittaja paperman » Su Heinäkuu 3. 22:04:28 2005

tanari kirjoitti:
fomoco3 kirjoitti:Laske sitä kokopakettia alas...
tuntuu että silti on vaikea saada ahtoputki mahtumaan.. millanen homma on duunata pedalboxi? millasia pääsylintereitä niissä on käytetty? käviskö hommaan kuplan 19mm männällä olevat?
Onhan siinä oma hommansa rakennella! Sitä en tiedä saako katu-autoon edes laittaa? Itsellä on kilpurissa Wilwoodin 2 sylkkyä ja maksoin 50-60 eskoo kappale. Jostain luulis löytyvän piirrustukset moisesta? Mullakin on rakennettu alkuperäiseen poljinrunkoon.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: jarrutehostin ja imusarja

Viesti Kirjoittaja tanari » Su Heinäkuu 3. 22:29:39 2005

paperman kirjoitti:
tanari kirjoitti:
fomoco3 kirjoitti:Laske sitä kokopakettia alas...
tuntuu että silti on vaikea saada ahtoputki mahtumaan.. millanen homma on duunata pedalboxi? millasia pääsylintereitä niissä on käytetty? käviskö hommaan kuplan 19mm männällä olevat?
Onhan siinä oma hommansa rakennella! Sitä en tiedä saako katu-autoon edes laittaa? Itsellä on kilpurissa Wilwoodin 2 sylkkyä ja maksoin 50-60 eskoo kappale. Jostain luulis löytyvän piirrustukset moisesta? Mullakin on rakennettu alkuperäiseen poljinrunkoon.

okei, eli ostais noi sylkät ja sitten alkuperäiseen koteloon tekis kiinnikkeet ja tangot, mitkä painaa sitten sylintereitä.
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

Saleksi
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Saleksi » Ma Heinäkuu 4. 0:29:31 2005

tanari: ei sulla projekti kuvia löydy autostasi?

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Ma Heinäkuu 4. 8:22:37 2005

Saleksi kirjoitti:tanari: ei sulla projekti kuvia löydy autostasi?
ei oo vielä ainakaan kamerakin meni rikki tossa parikuukautta takaperin :roll:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » Ti Heinäkuu 12. 19:07:57 2005

Heitä koko tehostin hittoon ja laita samalla tavalla kuin perusmalleissakin, eli pääsylinteri on välipalikan kanssa rintapellissä. Helpoin ratkaisu.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ti Heinäkuu 12. 19:10:31 2005

Arska kirjoitti:Heitä koko tehostin hittoon ja laita samalla tavalla kuin perusmalleissakin, eli pääsylinteri on välipalikan kanssa rintapellissä. Helpoin ratkaisu.
Mitäköhän katsastuksessa sanovat..??
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Ti Heinäkuu 12. 19:25:49 2005

no nyt on pedalboksi, ja ei ole ongelmia mahtumisen kanssa :roll:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ti Heinäkuu 12. 20:10:12 2005

tanari kirjoitti:no nyt on pedalboksi, ja ei ole ongelmia mahtumisen kanssa :roll:
Toivottavasti on "leppoisa" katsastusinssi, jos meinaat leimata pedalbox:in kadulle. :wink:

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » Ti Heinäkuu 12. 22:03:33 2005

et puhu mitää et on laitettu jos ei huomaa ni ei huomaa! mut jos huomaa ni sitte,ai niin onhan se tosiaa pedalboksi laitettu.. :wink:

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » To Heinäkuu 14. 15:56:50 2005

fomoco3 kirjoitti:
Arska kirjoitti:Heitä koko tehostin hittoon ja laita samalla tavalla kuin perusmalleissakin, eli pääsylinteri on välipalikan kanssa rintapellissä. Helpoin ratkaisu.
Mitäköhän katsastuksessa sanovat..??
Velipojan -72 1100 on katsastettu elinkaarensa aikana jo jokusen kerran eikä vielä ole tarvinnut tehtaan ratkaisuja alkaa muuttamaan... Ja jos tuota tehostimen pakollisuutta meinaat niin ainakaan täällä päin ei vaadita.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

nprteam
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
Paikkakunta: #803

Viesti Kirjoittaja nprteam » To Heinäkuu 14. 18:45:57 2005

Arska kirjoitti:
fomoco3 kirjoitti:
Arska kirjoitti:Heitä koko tehostin hittoon ja laita samalla tavalla kuin perusmalleissakin, eli pääsylinteri on välipalikan kanssa rintapellissä. Helpoin ratkaisu.
Mitäköhän katsastuksessa sanovat..??
Velipojan -72 1100 on katsastettu elinkaarensa aikana jo jokusen kerran eikä vielä ole tarvinnut tehtaan ratkaisuja alkaa muuttamaan... Ja jos tuota tehostimen pakollisuutta meinaat niin ainakaan täällä päin ei vaadita.
Eipä sillä tehostimella mitään väliä ole, kunhan poljin voiman on pienempi kuin 500N(M1-luokan ajoneuvo, M2-N3-luokat <700N)
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii ;)
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.

Vastaa Viestiin