Nelilinkki/watt/panhard-piirustuksia

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

FordEscort
Ylläpitäjä

Nelilinkki/watt/panhard-piirustuksia

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ti Maaliskuu 16. 16:42:25 2004

Olisiko kenelläkään em. minkäännäkösiä mittoja/piirustuksia Escort mk1:seen kun noita olisi "helppo" tehdä itsekkin jos olisi hyvät mallit taikka piirustukset

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » Ti Maaliskuu 16. 18:05:02 2004

eipä taida katsastuksen setä tykätä enää omista virityksistä.
vaatii jonkun lujuuslaskelman tms. :(

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ti Maaliskuu 16. 19:19:09 2004

Sammy kirjoitti:eipä taida katsastuksen setä tykätä enää omista virityksistä.
vaatii jonkun lujuuslaskelman tms. :(
No voivoivoi! Niinhää se taiskin olla, tuleekohan burton powerilta ne lappuset mukaan jos sieltä tilais? Kyllä niitä piirrustuksia saa silti ilmottaa vaikka tarviiskin luvat ja muut :cry:

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » Ti Maaliskuu 16. 20:04:19 2004

kannattaa ottaa yhteyttä lautamäki motorsporttiin,autoracingiin tai rallyracee niilt löytyy noita ainaski

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja BDG » Ti Maaliskuu 16. 22:44:03 2004

Ralli.net:ist löyty tämmön

Nelilinkki sarjoja. Valmistan sarjoja mittojen mukaan.Toy Starlettiin säädettäviä sarjoja (unibal/
tukeva kumi pusla).
Ford 200e. Sisältää valmistustodistuksen.

Alajärvi - Puh.0443500441
RapajuoppoPutkiMies*469*

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ti Maaliskuu 16. 22:51:10 2004

jaahas... toi saattaa mennä tarpeeseen :wink:

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Su Huhtikuu 18. 15:01:25 2004

onko joku tilannut tuolta mitään??
onko kokemuksia tai hintoja en jaksa soittaa ja kysyy mut jos joku on tilannu ni...???
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Su Huhtikuu 18. 21:24:32 2004

Mitä olen nähnyt ja kuullut valmiita osia ovat laadukkaita olleet, toimitusajat kuulemma venähtelee mutta valmiina työ hyvää. Itse olen tilannut BDA R4 taka-akselin tuolta, lisäksi otan eteen alunavat, sääd.tukivarret sekä sääd. tolpan aluyläpäät. Arvostella voin sitten kun saan kilkkeet valmiina käteen, taka-akselissa on linkinkorvakkeet irrallaan koska ne hitsataan ja mallataan juuri koriin sopivaksi. Hinta/laatusuhde pitäisi olla kohdallaan. Hinnoista en ota kantaa jokainen jos jotakin tarvitsee soittakoon itse. BDA:n kohdalla on hintojen vedätys niin törkeää että en viitsiny ostaa käytettyä akselia kun voi tehdä uuden.....

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Huhtikuu 18. 22:41:38 2004

mitä puslia rallimiehet käyttää linkkitangon etupäässä.
tiedän että se on sama pusla kuin etupalkki/alatukivarsi.

ootteko sorvanneet itse vai kenties jotain polyrace-puslia

kuvassa näkyy autossa ollut linkkitanko ja vieressä omatekemäni (ainakin omasta mielestä paremmin onnistunut :? ) ja tiedän senkin ettei omatekemät ole laillisia...joten ei tartte siitä luennoida :wink:
vakio?puslat on tohjona ja uusia kaivataan.
kuva

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ma Huhtikuu 19. 18:33:38 2004

Brenda kirjoitti:mitä puslia rallimiehet käyttää linkkitangon etupäässä.
tiedän että se on sama pusla kuin etupalkki/alatukivarsi.

ootteko sorvanneet itse vai kenties jotain polyrace-puslia

kuvassa näkyy autossa ollut linkkitanko ja vieressä omatekemäni (ainakin omasta mielestä paremmin onnistunut :? ) ja tiedän senkin ettei omatekemät ole laillisia...joten ei tartte siitä luennoida :wink:
vakio?puslat on tohjona ja uusia kaivataan.
kuva
Tilasin joskus aikanaan rallyracelta linkkeihin tarkoitetut kovat puslat! Pitäis olla tallessa ja ovat tarpeettomat jos joku kaipaa?
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan » Ma Huhtikuu 19. 19:39:46 2004

Tuota poikkitukea olen taneliin suunitellut.. pitäisköhän rakentaa helposti irrotettava malli että konttorille mennessä ruuvaa pois...
Luotan kyllä omiin hitsaus taitoihin mutta mitää lujuus testeihin ole varaa ja kukaan edes valmista omaani tuollaista.
Banhard tankoko se oli nimeltään.
Muuten kaikki puslat ovat uretaanisia pelissäni mutta koskaan ei ole liian hyvä.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ma Huhtikuu 19. 19:49:59 2004

Brenda kirjoitti: kuvassa näkyy autossa ollut linkkitanko ja vieressä omatekemäni (ainakin omasta mielestä paremmin onnistunut :? )
on se parempi kuin toi yläpuolella oleva, mutta on hieman jyrkkä toi hitsauspalon reuna, näin kuvan perusteella. muuten ihan siisti hitsi.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Huhtikuu 19. 19:53:11 2004

Hectori kirjoitti:
Brenda kirjoitti: kuvassa näkyy autossa ollut linkkitanko ja vieressä omatekemäni (ainakin omasta mielestä paremmin onnistunut :? )
on se parempi kuin toi yläpuolella oleva, mutta on hieman jyrkkä toi hitsauspalon reuna, näin kuvan perusteella. muuten ihan siisti hitsi.
samaa aattelin itsekin ja päätin että FoMoco80 hitsaa tästä eteenpäin :(

poikelin
Viestit: 100
Liittynyt: Ma Lokakuu 7. 20:37:28 2002
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja poikelin » Ti Huhtikuu 20. 12:07:14 2004

SHR kirjoitti:Mitä olen nähnyt ja kuullut valmiita osia ovat laadukkaita olleet, toimitusajat kuulemma venähtelee mutta valmiina työ hyvää. Itse olen tilannut BDA R4 taka-akselin tuolta, lisäksi otan eteen alunavat, sääd.tukivarret sekä sääd. tolpan aluyläpäät. Arvostella voin sitten kun saan kilkkeet valmiina käteen, taka-akselissa on linkinkorvakkeet irrallaan koska ne hitsataan ja mallataan juuri koriin sopivaksi. Hinta/laatusuhde pitäisi olla kohdallaan. Hinnoista en ota kantaa jokainen jos jotakin tarvitsee soittakoon itse. BDA:n kohdalla on hintojen vedätys niin törkeää että en viitsiny ostaa käytettyä akselia kun voi tehdä uuden.....
Kasasi laatikon ja lukotti perän. Samoin tilasin alumiiniset laakeroidut epäkeskoyläpäät. Hinnat, laatu ja tietotaito jotain muuta kun pk-seudun asennusyrityksissä.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Huhtikuu 20. 23:44:52 2004

Brenda kirjoitti:samaa aattelin itsekin ja päätin että FoMoco80 hitsaa tästä eteenpäin :(
kokeiles laittaa hiukka lisää virtaa. jälki oli ihan nätin tasaista että kyllä siitä hyvä tulee kun pikkusen arvoja korjaa. ja taisi olla hitsattu myös vetämällä? kokeile vaihtaa se työntävään asentoon niin pitäis auttaa.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Huhtikuu 21. 0:23:09 2004

työnsin kyllä saumaa, meidän mig on siitä hassu että siinä ei ole erillistä säätöä langansyötölle, lanka säätyy automaattisesti. ainoastaan 7- asentoinen virtakytkin :shock:

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ke Huhtikuu 21. 0:30:41 2004

Brenda kirjoitti:työnsin kyllä saumaa, meidän mig on siitä hassu että siinä ei ole erillistä säätöä langansyötölle, lanka säätyy automaattisesti. ainoastaan 7- asentoinen virtakytkin :shock:
ahaa, että se on noita synergialinjallisia koneita. ne on kyllä ihan hyviä jos siellä olis langansyötön hienosäätö. itse synergia käyrä ei koskaan osu kohdilleen.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Huhtikuu 21. 0:43:35 2004

enpä tiedä synergioista, keksintö on 30 vuotta vanha esab.
syöttömäärä muuttuu virtakytkimen asennon mukaan, mutta tuskin se siitä mitenkään hienosäätyy :lol:

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ke Huhtikuu 21. 1:37:11 2004

Brenda kirjoitti:enpä tiedä synergioista, keksintö on 30 vuotta vanha esab.
syöttömäärä muuttuu virtakytkimen asennon mukaan, mutta tuskin se siitä mitenkään hienosäätyy :lol:
toi synergiahan on vanha keksintö.

mutta eipä tossa tangossa se niin tarkkaa ole kun sen verran toimii että saa riittävästi leviteltyä sähkölinnun paskaa sillä esabilla.

Arto65FB
Ylläpitäjä

Entäs Mumford-linkki?

Viesti Kirjoittaja Arto65FB » Pe Huhtikuu 23. 10:29:43 2004

http://not2fast.wryday.com/chassis/mumford.shtml

Mikäs toi hässäkkä sitten on?

EK
Ylläpitäjä

Re: Entäs Mumford-linkki?

Viesti Kirjoittaja EK » Pe Huhtikuu 23. 17:51:40 2004

Arto65FB kirjoitti:http://not2fast.wryday.com/chassis/mumford.shtml

Mikäs toi hässäkkä sitten on?
Panhard- ja Watt-tuennan korvike. Parempi puoli edellämainituihin verrattuna on matala kallistuskeskipiste, joka voi olla jopa maan pinnan alapuolella. Lisäksi kallistuskeskipiste saadaan kallistumisen aikana pysymään paikoillaan. Tilantarve ja pieni maavara on huonompi puoli.

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ke Huhtikuu 28. 17:09:22 2004

Olisko kellään edes noista RS-tukitangoista ja panhard-tangosta mitään kuvia kun nyt olis lujuuslaskelmat laskettu niistä mutta pikkasen pituuksia ja kiinnityspisteistä kuvia tarvis että ois parempi lähtökohta alkaa tekemään noita

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Huhtikuu 29. 0:57:48 2004

tässä kuvat mk2 RS2000 alkuperäis tuennasta
kuva1
kuva2

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » To Huhtikuu 29. 13:19:39 2004

Kiitos, just tollasia halusinkin, lisääkin voi tietysti laittaa jos viittii ja vieläkin kiinnostaa panhardin ja RS-tukitankojen pituudet ja muut mitat

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » To Huhtikuu 29. 19:33:00 2004

Mitkäköhän tuet nämä on sitten...? :?:
Ei ainakaan rs-tangot...luultavasti jotkin omavalmiste äpöstykset...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

FOMOCO
Viestit: 1276
Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
Paikkakunta: Ylikiiminki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FOMOCO » To Huhtikuu 29. 20:02:39 2004

fomoco3 kirjoitti:Mitkäköhän tuet nämä on sitten...? :?:
Ei ainakaan rs-tangot...luultavasti jotkin omavalmiste äpöstykset...
Ihan ovat tehtaalla laitettu, itselläkin samanlaiset (-72 1300). Käsittääkseni tankoja ei ole kaikissa malleissa, viisaammat valaiskoot.
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » To Huhtikuu 29. 20:14:54 2004

FoMoCo80 kirjoitti:
fomoco3 kirjoitti:Mitkäköhän tuet nämä on sitten...? :?:
Ei ainakaan rs-tangot...luultavasti jotkin omavalmiste äpöstykset...
Ihan ovat tehtaalla laitettu, itselläkin samanlaiset (-72 1300). Käsittääkseni tankoja ei ole kaikissa malleissa, viisaammat valaiskoot.
Oiskohan nää jotain deluxe-varusteluun kuuluvia sitten...?Mullakin -72 kylläkin 4d
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Huhtikuu 29. 20:53:38 2004

FoMoCo80 kirjoitti:
fomoco3 kirjoitti:Mitkäköhän tuet nämä on sitten...? :?:
Ei ainakaan rs-tangot...luultavasti jotkin omavalmiste äpöstykset...
Ihan ovat tehtaalla laitettu, itselläkin samanlaiset (-72 1300). Käsittääkseni tankoja ei ole kaikissa malleissa, viisaammat valaiskoot.
kyseiset tangot löytyy saksassa (elokuu '70 - lokakuu '73) valmistetuista 2- ja 4-ovisista 1100/1300 sedan escorteista. ovat löysää peruskamaa.
farmarissa niitä ei käsittääkseni ole. (joku voi katsoa farkkunsa alle?)

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Re: Nelilinkki/watt/panhard-piirustuksia

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ma Toukokuu 10. 2:52:14 2004

FordEscort kirjoitti:Olisiko kenelläkään em. minkäännäkösiä mittoja/piirustuksia Escort mk1:seen kun noita olisi "helppo" tehdä itsekkin jos olisi hyvät mallit taikka piirustukset
Rally Preparation-kirjassa on mittoja jos ne auttaa, nehän on tosin mk2 Eskoon, mutta eikös ne käy vanhempaankin?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

FordEscort
Ylläpitäjä

Re: Nelilinkki/watt/panhard-piirustuksia

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ma Toukokuu 10. 16:18:58 2004

SLEI kirjoitti:
FordEscort kirjoitti:Olisiko kenelläkään em. minkäännäkösiä mittoja/piirustuksia Escort mk1:seen kun noita olisi "helppo" tehdä itsekkin jos olisi hyvät mallit taikka piirustukset
Rally Preparation-kirjassa on mittoja jos ne auttaa, nehän on tosin mk2 Eskoon, mutta eikös ne käy vanhempaankin?
Tuskinpa on paikallisessa kirjastossa :roll:

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Toukokuu 10. 16:45:19 2004

kyseinen kirja on perus-retro-kamaa, ja täytyy löytyä jokaisen rwd escort miehen hyllystä 8)
vaikkei siinä nyt hirveesti asiaa olekaan :?

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » La Toukokuu 15. 12:07:44 2004

rally preparation kirjan linkkikotelo on 2-osainen ja etukorvakko näyttää
tältä.
sattumoisin tuli 3d-piirtämisen alkeita opetellessa, kerran raapusteltua...kyseisen kuvan aikaansaamiseen käyttämääni aikamäärää en aio paljastaa :oops:

hjhar84
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja hjhar84 » Ti Toukokuu 18. 15:47:10 2004

Mistäkähän kyseistä kirjaa kannattaisi kysellä? tekijät yms...
alfameriltä löyty tällanen mutta tästä ei taida olla sen kummempaa hyötyä: RS Fords and the RS200 Rally car
Tuotenro: UMB460
ISBN: 184155460X
Kieli: englanti
Hinta: 33,6 e

FOMOCO
Viestit: 1276
Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
Paikkakunta: Ylikiiminki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FOMOCO » Ti Toukokuu 18. 16:17:12 2004

hjhar84 kirjoitti:Mistäkähän kyseistä kirjaa kannattaisi kysellä? tekijät yms...
alfameriltä löyty tällanen mutta tästä ei taida olla sen kummempaa hyötyä: RS Fords and the RS200 Rally car
Tuotenro: UMB460
ISBN: 184155460X
Kieli: englanti
Hinta: 33,6 e
Esim. tuolta --> Lautamäki motorsport
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -

Pappacosworth
Viestit: 414
Liittynyt: To Tammikuu 8. 21:01:37 2004
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth » Ti Toukokuu 18. 20:29:11 2004

Näyttää orggis tuilta mulla 73 mallissa samanlaiset, 73:sta eteenpäin vakiona. 74 tuli takavakaaja.

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ti Toukokuu 18. 21:37:13 2004

Joo,omassa 74:ssä oli vakaaja takana,lisäksi iskarit samat kuin mk2:ssa eli pystytapilla yläpäästä.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Kine
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Kine » Ti Toukokuu 31. 22:32:00 2005

Saiskohan välikoppaan tuommoiset rs-tukivarret helposti sattumaan? Eikö rs-malleissa ole vai onko niissäkin vakaaja?

Minulla on ylimääräiset vanhakoppasen tangot, mutta miten ne sattuis parhaiten välimallin perään? Jotenkin tuntuisi paremmalta ratkaisulta kuin se langanohut vakaaja joka siinä nyt on paikallaan..

Vai maksaako vaivan? Toki niillä vakiopuslilla ei tee mitään, ovat _hieman_ löysät, mutta jos teflonista sorvaisi.

Jos jollain olis tallessa jotain kuvia, en äkkiseltään löytänyt mistään.

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja _pexi » Ti Heinäkuu 5. 17:23:46 2005

Onko muut ostanu 4-linkki sarjaa rally racesta? Mä ostin, mut ei tullu mitään valmistus- ja/tai lupalappuja mukana. Auto tulossa katukäyttöön. Tarviiko tuollaisia lappuja leimalla?
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ti Heinäkuu 5. 17:38:59 2005

Kas TÄSSÄ olkaa hyvä. :wink:

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » Ti Heinäkuu 5. 17:44:59 2005

_pexi kirjoitti:Onko muut ostanu 4-linkki sarjaa rally racesta? Mä ostin, mut ei tullu mitään valmistus- ja/tai lupalappuja mukana. Auto tulossa katukäyttöön. Tarviiko tuollaisia lappuja leimalla?
4-linkki ei tarvi mitään lappuja. Säädettäviin alatukivarsiin on noita lupalappuja on joskus kyselty.

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja _pexi » Ti Heinäkuu 5. 17:46:51 2005

ohc kirjoitti:
_pexi kirjoitti:Onko muut ostanu 4-linkki sarjaa rally racesta? Mä ostin, mut ei tullu mitään valmistus- ja/tai lupalappuja mukana. Auto tulossa katukäyttöön. Tarviiko tuollaisia lappuja leimalla?
4-linkki ei tarvi mitään lappuja. Säädettäviin alatukivarsiin on noita lupalappuja on joskus kyselty.
Ok, hyvä homma.

edit: Te ketkä ootte katuautoon laittaneet linkit, tietty kai hiukan konttorikohtaista, mutta paljonko niistä on merkattu prosentteja?
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

Tinde
Viestit: 710
Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinde » Ti Heinäkuu 5. 20:53:59 2005

_pexi kirjoitti:
ohc kirjoitti:
_pexi kirjoitti:Onko muut ostanu 4-linkki sarjaa rally racesta? Mä ostin, mut ei tullu mitään valmistus- ja/tai lupalappuja mukana. Auto tulossa katukäyttöön. Tarviiko tuollaisia lappuja leimalla?
4-linkki ei tarvi mitään lappuja. Säädettäviin alatukivarsiin on noita lupalappuja on joskus kyselty.
Ok, hyvä homma.

edit: Te ketkä ootte katuautoon laittaneet linkit, tietty kai hiukan konttorikohtaista, mutta paljonko niistä on merkattu prosentteja?
Ei linkeistä itsestään pitäisi tulla prosentteja yhtään, toki sitten tulee jousista ja iskareista jos/kun ne vaihtaa. 2-4% taisi mulle tulla, riippuu inssistä.

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja _pexi » Ke Heinäkuu 13. 23:27:54 2005

Jaahas, sitten olis vuorossa ton panhard tangon asennus. Onko kellään kuvia asennuksesta tai osaisiko neuvoa. Netistä en oo apuja oikeen löytäny. Mihin kohtaan toi ihmeellisen näköinen korikiinnike asennetaan, en mitenkään meinaa löytää sille sopivaa koloa. Kuvat selventäis parhaiten asiaa. Onko jotain muuta tärkeää, mitä tarvii muistaa ton asennuksessa?
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

Vastaa Viestiin