Cologne öljypumpunakselin irroitus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 113
- Liittynyt: Ke Marraskuu 20. 11:28:49 2002
- Paikkakunta: Porvoo
Cologne öljypumpunakselin irroitus
Ongelma on seuraavanlainen, kuten cologneja ruuvanneet tietää pyöritetään öljypumppua kuusikulmaisella akselilla virranjakajan avustuksella. Nyt kun virranjakaja on poissa niin akseli jäi paikalleen eikä sitä mahdu ronkkimaan helposti irti. Tuntuu olevan vielä aika tiukassa eli onkohan menossa se alapää siitä akselista pyöreäksi. Pirun pieni reikä on mistä se pitäisi kaivaa ylös. Onko jollain kokemusta/ideoita vastaavan irroituksesta?
-
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 56
- Liittynyt: Su Heinäkuu 11. 21:29:24 2004
- Paikkakunta: Sipoo
-
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Sopiva muoviputken tai letkunpätkä jonka työntää akselin päälle ja vetää pois. JOS siellä ei ole sokkaa paikallaan. Yhtään akselia en ole nähnyt pyöristyneenä, katkenneena kylläkin.
Sokan puuttuessa kannattaa jakaja nostaa aina varovasti paikaltaan ettei esimerkiksi jakajaan hetkellisesti takertunut akseli putoa öljypohjaan tms.
Mitään muuta käytännön merkitystä sillä sokalle ei toiminnan kannalta ole.
Sokan puuttuessa kannattaa jakaja nostaa aina varovasti paikaltaan ettei esimerkiksi jakajaan hetkellisesti takertunut akseli putoa öljypohjaan tms.
Mitään muuta käytännön merkitystä sillä sokalle ei toiminnan kannalta ole.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..