Pyöränlaakerit Isoon-Atlakseen?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Pyöränlaakerit Isoon-Atlakseen?
Laakerin vaihto. En ole ennen perän lakruja vaihdellut ja haulla lueskelin läpi. Onko jotain kikkoja? Jotain normaalia hankalampaa? Pitääkö muistaa jotain erityistä? Miten menee ihan perusteiltaan? Ja eikai tarvi mitään erityistyökaluja? Kiitos...
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Rälläkällä ulkokooli halki ja paskaksi, kuulat tulee tässä kohtaa syliin. Rälläkällä ohenna lukkorengas ja sisäkooli yhdestä kohtaa. Lyö paskaksi eli halki. Pistä akseli pakkaseen ja laakeri / lukkorengas lämpöön, älä kuitenkaan grillaa rasvoja/tiivisteitä laakerista.
Ota akselin päälle juuri ja juuri menevä rautaputki + iso lyömäsoitin. Paisko laakeri paikalleen, paisko lukkorengas paikalleen. Rautaputken + lyömän käytön varmaan jokainen oivaltaa.
nätti ja valmis
edit; Hienoperseet voi viritellä tuohon kaiken maailman ulosvetäjiä ja juttuja, mutta minä teen aina näin.
Ota akselin päälle juuri ja juuri menevä rautaputki + iso lyömäsoitin. Paisko laakeri paikalleen, paisko lukkorengas paikalleen. Rautaputken + lyömän käytön varmaan jokainen oivaltaa.
nätti ja valmis
edit; Hienoperseet voi viritellä tuohon kaiken maailman ulosvetäjiä ja juttuja, mutta minä teen aina näin.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Kiitos! Juuri tämmöstä selventävää kaipasin. Kaverilla pitäs olla joku asiaan kuuluva putki, mutta pelkään vaan sen olevan liian lyhyt koska kaveri on Escort miehiä.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 100
- Liittynyt: Ma Lokakuu 7. 20:37:28 2002
- Paikkakunta: Helsinki
Sain pari pientä kommenttia kun öljyinen vetari makasi mansikkalaatikoiden päällä pakastimessa. Laakeri lämpes auton katolla kesäpäivänä. Saavat olla näin useamman tunnin.
Viimeks sain laakerin vain pudotettua vetariin kun tuli välystä sen verran reilusti. Varoituksen sana on sitten se että homma kerralla valmiiks. Jos se laakeri hirttää ennenaikojaan kiinni on työtä ja tuskaa saada se perille.
Viimeks sain laakerin vain pudotettua vetariin kun tuli välystä sen verran reilusti. Varoituksen sana on sitten se että homma kerralla valmiiks. Jos se laakeri hirttää ennenaikojaan kiinni on työtä ja tuskaa saada se perille.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Tarkotus olisi saada koko homma molemmin puolin tänä iltana valmiiksi. Mutta jos vaan vanhat merkit paikkansa pitävät niin kesken jää yli vknlopun.
Pakastinta ei ole käytössä, mutta kraanavesi saa ajaa asiansa. Lämmitys kyllä onnistuu kuumailmapuhaltimella.
Mites se jarrukilpi? Tarviiko siinä katkaista jarrulinjat? Pitääkö taas ilmata?
Pakastinta ei ole käytössä, mutta kraanavesi saa ajaa asiansa. Lämmitys kyllä onnistuu kuumailmapuhaltimella.
Mites se jarrukilpi? Tarviiko siinä katkaista jarrulinjat? Pitääkö taas ilmata?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Entinen työpaikkani Fordi lupasi sponsoroida kylmä-spräädällä. Katotaan...
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Tarviiko se lukkorengas olla ihan punainen?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
-
- Viestit: 100
- Liittynyt: Ma Lokakuu 7. 20:37:28 2002
- Paikkakunta: Helsinki
No mulla laakerit lukkoineen oli +35 helteessä mustalla auton katolla muutaman tunnin. Niin kuumat että just käsissä pystyi hyppyyttämään. Vetari oli sitten taas se -18 mikä pakastimessa oli kylmyyttä. Lämpötilaero ratkaisee tietty. Ja niinkuin sanoin niin meni ihan käsipelein pudottamalla, nopeasti, ilman takomista.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
No hittoako minä tässä arvuuttelemaan. Kerron sitten illalla miten meni. Kylmä-spray ja kuumailmapistooli aseina...
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
EEEEEIIIIIIIIIIITinde kirjoitti:Vanhan Ford-asentajan määritelmän mukaan "luteen v**un värinen".MouTine kirjoitti:Tarviiko se lukkorengas olla ihan punainen?
Käytännössä semmoinen että alkaa juuri punertamaan.
missään nimessä punertamaan.
silloin osa on jo menetetty.
tää lukko on karkastu ja jos vedät edes vähän punaiseksi se on jo meltoa.
vaaaaaaalean )sininen on maksimissaan muuttunut väri ja sielläkin erittäin lähellä normaali väriä.
mieluimmin ota uuni käyttöön ja 300 mittariin ja osa sinne
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
Myönnetään että määritelmä oli hieman vaikeasti avautuva.sierra friikki kirjoitti:EEEEEIIIIIIIIIIITinde kirjoitti:Vanhan Ford-asentajan määritelmän mukaan "luteen v**un värinen".MouTine kirjoitti:Tarviiko se lukkorengas olla ihan punainen?
Käytännössä semmoinen että alkaa juuri punertamaan.
missään nimessä punertamaan.
silloin osa on jo menetetty.
tää lukko on karkastu ja jos vedät edes vähän punaiseksi se on jo meltoa.
vaaaaaaalean )sininen on maksimissaan muuttunut väri ja sielläkin erittäin lähellä normaali väriä.
mieluimmin ota uuni käyttöön ja 300 mittariin ja osa sinne
Määritelmän mukainen väri näyttäisi olevan Bofors:n prujusta katsottuna ~550-600°C, tämän pitäisi vielä olla tarpeeksi alhainen, paremmin materiaalitekniikkaa tietävät korjatkoon.
Eipä ole äijä kertonut 25-vuotisen automekaanikkouransa aikana yhdenkään lukkorenkaan irronneen, minä ainakin uskallan jatkossakin vetää omilla laitteillani kuten tähänkin asti.
Viimeksi muokannut Tinde, To Toukokuu 26. 15:43:49 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 179
- Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
- Paikkakunta: Turku
Taisipa fordin korjaamo-ohje kertoa että punaiseksi vedetään. Ahdistuksen suuruudestahan voi laskea tarvittavan lämpötilaeron akselille ja holkille. Jos holkki jää kylmäksi eikä mene paikoillee pudottamalla tulee hommasta susi.
Tuskin on karkaistu holkki, kun siihen ford manuaalin mukaan porataan reikä ja sitten jatketaan meisselillä. Jotain crmo-seosta korkeintaan.
Tuskin on karkaistu holkki, kun siihen ford manuaalin mukaan porataan reikä ja sitten jatketaan meisselillä. Jotain crmo-seosta korkeintaan.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
No niin, urakka ohi! Nyt perä ei pidä mitään ääntä! Käsittämätöntä, mikä ero edelliseen. No ihmekkös tuo, kun vasen laakeri oli ulkokehältään halki ja osa kuulista pitkin akseliputkea.
Vetarit lähti liukkarivasaralla yhdellä lyönnillä per puoli. Laakeri meni ihan sillä erikois-työkalu-putkella lyömällä nätisti ja lukkorengasta puhallettiin muutama minuuttii normaalilla lämpöpuhaltimella. Rengas asettui normaalilla putkella mänttäämisellä. Isoin työ oli rälläköidä ja hakata vanhat pois akselista.
Mutta nyt on vähän vitun hyvä! Ainoastaan harmittaa, että ois pitäny satsata SKF:n lakruihin kun kerta vika oli tuossa.
Vetarit lähti liukkarivasaralla yhdellä lyönnillä per puoli. Laakeri meni ihan sillä erikois-työkalu-putkella lyömällä nätisti ja lukkorengasta puhallettiin muutama minuuttii normaalilla lämpöpuhaltimella. Rengas asettui normaalilla putkella mänttäämisellä. Isoin työ oli rälläköidä ja hakata vanhat pois akselista.
Mutta nyt on vähän vitun hyvä! Ainoastaan harmittaa, että ois pitäny satsata SKF:n lakruihin kun kerta vika oli tuossa.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
No jotta hjuva tuli! Älä turhaan sure skf:iä. En ole eroa huomannut vaikka olisi halvemmat asentanut. Mulla on nyt toisella puolella koyot ja toisella puolella pingpong-mitkä-sattu-löytymään-just-sillon -laakerit ja hyvin pyörii.MouTine kirjoitti:No niin, urakka ohi! Nyt perä ei pidä mitään ääntä! Käsittämätöntä, mikä ero edelliseen. No ihmekkös tuo, kun vasen laakeri oli ulkokehältään halki ja osa kuulista pitkin akseliputkea.
Vetarit lähti liukkarivasaralla yhdellä lyönnillä per puoli. Laakeri meni ihan sillä erikois-työkalu-putkella lyömällä nätisti ja lukkorengasta puhallettiin muutama minuuttii normaalilla lämpöpuhaltimella. Rengas asettui normaalilla putkella mänttäämisellä. Isoin työ oli rälläköidä ja hakata vanhat pois akselista.
Mutta nyt on vähän vitun hyvä! Ainoastaan harmittaa, että ois pitäny satsata SKF:n lakruihin kun kerta vika oli tuossa.
Lämmöstä; Olenpa joskus sen lukkorenkaan asentanut hätätilassa _lähes_ kylmiltäänkin. Sopivasti raivoa ja perille meni.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 925
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
- Paikkakunta: suomi
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Aika heikko firma on ollu mistä oot kyselly. Ite ostin paikallisesta varaosaputkasta ja löyty suoraan hyllystä. Laakerit on sarjoissa johon sisältyy lukkorenkaat. Mulla maksoi 38e molemmin puolin.heka kirjoitti:vielä kysymystä eli mistä löytyy isoon atlakseen laakerit ja lukkorenkaat
tarvikeliikkeessä ei ollu
joku laakeriliike?
foordi?
olis sama operaatio edessä
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 925
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
- Paikkakunta: suomi
no sitten pitää mennä jostain toisesta ko paikka josta kysyin on yleensä löytynyt nekin osat joita ei muualta saa ja sopivaan hintaan kun on noita foortiosia tullut sieltä ostettua melkopaljon 

#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
-
- Viestit: 179
- Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
- Paikkakunta: Turku
Varmasti sen lukkorenkaan saa paikoillaan vaikka lämmitäisi akselia kunhan on sopiva prässi. Ongelmia voi seurata siitä että höyläät kylmänä asentaessa lukkorenkaalla materiaalia vetoakselista tai vetoakselilla lukkorenkaasta, jolloin lukkorenkaan puristusvoima akseliin on jotain muuta kuin on tarkoitettu. Tästä voi seurata että lukkorengas on löysä ja irtoaa minkä jälkeen vetoakseli karkaa.razorass kirjoitti: Lämmöstä; Olenpa joskus sen lukkorenkaan asentanut hätätilassa _lähes_ kylmiltäänkin. Sopivasti raivoa ja perille meni.
Kun asennus tehdään oikein, se tapahtuu lämmöllä kuten Tinde raapusti.
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Puhuiko joku kylmästä ja prässistä jotakin? Jos ei ymmärrä toista yhtään lämmittää tai jäähdyttää niin tyhmä täytyy olla. Olen noita ainakin 5 paria nyt parin vuoden sisään vaihtanut (eri peränvaihtojen yhteydessä) eikä sitä tarvitse sentään hehkuttaa asennusta varten. Kun ei aina ole haitekki vehkeitä kaikilla käsillä niin paras neuvoa konstit jotka kaikilta onnistuu, eli viskaa sen vetarin vaikka pakkaseen ja lukkorenkaan vaikka patterin tai hellan päälle. ja avot onnaa. Eikä lennä sälöt vetarista tai lukkorenkaasta. Normi vasara ja putkenpätkä riittää.
Ei tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikeata niin kaikilla on muukavampi olla. jookosta?
Ei tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikeata niin kaikilla on muukavampi olla. jookosta?

Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Tuo mainitsemani kuumailmapuhallin on kyllä tähän oikein sopiva laite. Ja sellainenhan nyt on melkein jokaisella.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 179
- Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
- Paikkakunta: Turku