Vanhakopan lukko auki
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Vanhakopan lukko auki
Mitenkäs tämmöinen vanhakopan lukko saadaan oikein auki? Tuohon vaiheeseen olen saanut homman, mutta tuntuu olevan sen verran juntturassa kun ei avainkaan mene loppuun asti saatikka käänny lukossa 

Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
-
- Viesti:
-
Hmm. Ei toiminut. Avain menee siis lukkoon todella nihkeästi eikä tahdo tulla sieltä poies. Vähän hämärä on lukon toiminta tai sitten on ruostunut jumiin.Hectori kirjoitti:eikös siinä pienessä pyöreässä reiässä ole nappi joka painuu pohjaan kun avain on oikeassa asennossa. luultavasti 1 tai 2 asento. pitäs lähteä sitten ihan vetämällä.
Ja noita pieniä pyöreitä reikiä on kaksi lukkopesän ulkopuolella. Molemmat vastakkaisilla puolilla.
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
- Viesti:
-
Eli avain ei käänny lukossa, en tiedä miksi. Olisiko niin jumissa? Ja mitään nappia ei varsinaisesti ole. Pelkät reijät ja niihin olen naulan työntänyt ja lyönyt vielä vasaralla perään, mutta ei mitään. Kaikki muut lukot kyllä pelittää, mutta kuten muistat niin takakontin ja kuksin ovissa oli eri avaimet ja muutenkin kuskinoven lukko on erinnäköinen kuin apparin eli olisikohan aika ostaa jostain tai joltain uudet lukot oviin?Hectori kirjoitti:eikö niissä reijissä ole mitään nappia tai mitään. kääntyykö se avain siinä lukossa?cossuton kirjoitti: Ja noita pieniä pyöreitä reikiä on kaksi lukkopesän ulkopuolella. Molemmat vastakkaisilla puolilla.
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
Eihän siellä ole lukkorengasta perässä ? (ei pitäisikään olla)
Avaimen pitää olla sopiva, jotta haittalevyt sallii kääntymisen, muuten ei aukia. Ethän ole hakannut niitä solmuun ?
Yleeensä tämä on ihan helppo homma....
Jos ei aukea, niin voin katsahtaa huomenna tallissa omia muistin virkistykseksi, pitäis olla joku purkukelpoinen malli.
Avaimen pitää olla sopiva, jotta haittalevyt sallii kääntymisen, muuten ei aukia. Ethän ole hakannut niitä solmuun ?
Jos ei aukea, niin voin katsahtaa huomenna tallissa omia muistin virkistykseksi, pitäis olla joku purkukelpoinen malli.
-
Epäilen tosiaan että kuskinlukko ja takakontin lukko on aikoinaan vaihdettu ja apparin lukko on alkuperäinen ja siihen ei siis mulla ole avainta. Lisäksi lukkopesä näyttää siltä että sinne on joskus lisätty jotain töhnää sisään, kun tuntuu olevan tukossa. En usko että rikki olen lyönyt, koska olen käyttänyt kumivasaraa ja lyöntialustana sanomalehtiäTAp kirjoitti:Eihän siellä ole lukkorengasta perässä ? (ei pitäisikään olla)

No, paa privaa jos löytyy.
ps. onko välikopassa millaset lukot?
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
-
- Viesti:
Mulla olis koko setti ja vielä avaimetkin kaikki lukot toimii.Jos kiinnostaa niin soita tai laita privaa 040 7480 275
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/