Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
heka
- Viestit: 925
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
- Paikkakunta: suomi
Viesti
Kirjoittaja heka » Ma Tammikuu 17. 19:55:09 2005
eli miten lähtee irti

onko jotain sokkaa lukkoo tms. "jekkua" joka pitäis irrottaa ennenku vetari suostuu irtoomaan
laakerin pidikkeen ja jarrukilven 4 ruuvii irrotettu
hakattu "liukuvasaralla" n.10kg jonkun aikaa eikä oo liikahtanu mihinkään pitääkö lisätä painoja

#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » Ma Tammikuu 17. 19:56:41 2005
Pakko lisätä painoja.
CRC:tä, odottelua yön yli ja taas.. vetoja.

-
timppaanen
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Viesti
Kirjoittaja timppaanen » Ma Tammikuu 17. 20:28:57 2005
Bootsi kirjoitti:Pakko lisätä painoja.
CRC:tä, odottelua yön yli ja taas.. vetoja.

no eihän sitä tarvinu ees kovaa hakata

broidi oli koittanu irrottaa sitä liian hellävarasesti

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit -->
escort mk1 2.0 -70,
escort mk2 2.0 -78
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » Ma Tammikuu 17. 20:42:58 2005
timppaanen kirjoitti:Bootsi kirjoitti:Pakko lisätä painoja.
CRC:tä, odottelua yön yli ja taas.. vetoja.

no eihän sitä tarvinu ees kovaa hakata

broidi oli koittanu irrottaa sitä liian hellävarasesti

Onks toi Heka sun broidi? Täällä on ilmeisesti useampiakin veljespareja kirjoittelemassa?
p.s. Fordia pitää "käskeä" niin remontissa kuin tienpäälläkin ja näyttää sille kuka määrää.

-
timppaanen
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Viesti
Kirjoittaja timppaanen » Ma Tammikuu 17. 20:56:36 2005
juu onhan se
on meitä vissiin aika monta veljesparii täällä
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit -->
escort mk1 2.0 -70,
escort mk2 2.0 -78
-
ohc
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ohc » Ma Tammikuu 17. 21:46:48 2005
timppaanen kirjoitti:Bootsi kirjoitti:Pakko lisätä painoja.
CRC:tä, odottelua yön yli ja taas.. vetoja.

no eihän sitä tarvinu ees kovaa hakata

broidi oli koittanu irrottaa sitä liian hellävarasesti

Juu ei ne millään pikku naputtelulla irtoo.. kunnon liukuvasara ja kunnon iskuja niin lähtee aika helposti

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
timppaanen
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Viesti
Kirjoittaja timppaanen » Ma Tammikuu 17. 21:50:06 2005
toinen lähti irti ko alko laittaa iskuvasaraa kiinni niin vetari lähti irti että näin tällä kertaa

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit -->
escort mk1 2.0 -70,
escort mk2 2.0 -78
-
cologne
- Viestit: 174
- Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 14:44:30 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja cologne » Ti Tammikuu 18. 13:31:59 2005
kerran ei hakkaamalla OLEVINAAN irronnut joten väänsin kangella niin että atlaksen kuoresta lohkesi pala. Eli ei näin
Tästä opin että mita isompi vika sitä suurempi leka
Fix Or Repair Daily
------------------------------------------------------------
Ford Taunus 17m -66 2.3 V6 automatic
Ford Mondeo -97 1.8 Turnier
-
+2.bar
- Viestit: 160
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 11:05:29 2003
Viesti
Kirjoittaja +2.bar » Ti Tammikuu 18. 13:48:16 2005
joskus kun on pirusti kiinni.
voi laittaa vanhan vanteen kiinni akseliin ja antaa lekaa siihen,
ja aina on irronnut. joskus on vanne mennyt soikeaksi eka.

auto ilman turboa on kuin leka ilman vartta..
-
SHR
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Viesti
Kirjoittaja SHR » Ti Tammikuu 18. 14:35:53 2005
cologne kirjoitti:kerran ei hakkaamalla OLEVINAAN irronnut joten väänsin kangella niin että atlaksen kuoresta lohkesi pala. Eli ei näin
Tästä opin että mita isompi vika sitä suurempi leka
Tähän ei voi kuin todeta legendaarisen yhtälön että "voiman ja järjen summa on vakio"

-
cologne
- Viestit: 174
- Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 14:44:30 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja cologne » Ti Tammikuu 18. 15:02:35 2005
SHR kirjoitti:cologne kirjoitti:kerran ei hakkaamalla OLEVINAAN irronnut joten väänsin kangella niin että atlaksen kuoresta lohkesi pala. Eli ei näin
Tästä opin että mita isompi vika sitä suurempi leka
Tähän ei voi kuin todeta legendaarisen yhtälön että "voiman ja järjen summa on vakio"

Erittäin hyvin sanottu siellä takana.

Fix Or Repair Daily
------------------------------------------------------------
Ford Taunus 17m -66 2.3 V6 automatic
Ford Mondeo -97 1.8 Turnier
-
poikelin
- Viestit: 100
- Liittynyt: Ma Lokakuu 7. 20:37:28 2002
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja poikelin » Ti Tammikuu 18. 20:44:00 2005
Pikkasen lämpöä akselin alapuolelle laakerin kohdalle ja lähtee yhdellä napautuksella.
t.kukkakeppi