B- ryhmää
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Kannattaa ostaa tai ladata "Too fast to race"-pätkä. Melko asiallinen filmi b-ryhmäläisistä.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
tääkin vaikutti aika hyvältä ko vilkasin Rally_Best of Group B_Audi quattro_205T16_Lancia delta_R5 Turbo_DivXJallu kirjoitti:Kannattaa ostaa tai ladata "Too fast to race"-pätkä. Melko asiallinen filmi b-ryhmäläisistä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
tuli vähän ihmeteltyy tota

on kyllä hienot sivut saatu aikaan

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Tuota trilux -pannua on monasti esitelty virheellisesti S4:n moottorina.
Oli pelkkä proto, Abarth joutui kikkailemaan tuon tilalle muuta (niinkuin muutkin) kun B-ryhmän tilalle suunniteltu S-ryhmä salli ainoastaan huomattavasti pienemmät turbomoottorit, olisko ollut luokkaa 1,2-1,3 litraa, en muista ulkoa.
Oli pelkkä proto, Abarth joutui kikkailemaan tuon tilalle muuta (niinkuin muutkin) kun B-ryhmän tilalle suunniteltu S-ryhmä salli ainoastaan huomattavasti pienemmät turbomoottorit, olisko ollut luokkaa 1,2-1,3 litraa, en muista ulkoa.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Mutta se on pakko todeta että varsin hieno keksintö,ajaminen siinä vaiheessa kun toisen turbon ahto tulee mukaan ja löytyy äkkiä 600hv on saattanut olla varsin hankala käsiteltävä.
PikesPeakissahan sitten pösö ja audi pääsi vapaasti toteuttamaan itseään ja laitteet oli tosi hurjia,se video missä vatanen vetää mäkeä ylös on hieno katseltava
,ja ne vuorenseinistä raikuvat äänet 
Se videohan on Climb Dance ja löytyy varmasti googlella jostain palstalta.
PikesPeakissahan sitten pösö ja audi pääsi vapaasti toteuttamaan itseään ja laitteet oli tosi hurjia,se video missä vatanen vetää mäkeä ylös on hieno katseltava


Se videohan on Climb Dance ja löytyy varmasti googlella jostain palstalta.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 125
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Nappasin tuon, mutta ääniä ei lainkaan...timppaanen kirjoitti:tääkin vaikutti aika hyvältä ko vilkasin Rally_Best of Group B_Audi quattro_205T16_Lancia delta_R5 Turbo_DivXJallu kirjoitti:Kannattaa ostaa tai ladata "Too fast to race"-pätkä. Melko asiallinen filmi b-ryhmäläisistä.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
kyllä mulla ainaki äänet toimiiJallu kirjoitti:Nappasin tuon, mutta ääniä ei lainkaan...timppaanen kirjoitti:tääkin vaikutti aika hyvältä ko vilkasin Rally_Best of Group B_Audi quattro_205T16_Lancia delta_R5 Turbo_DivXJallu kirjoitti:Kannattaa ostaa tai ladata "Too fast to race"-pätkä. Melko asiallinen filmi b-ryhmäläisistä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
http://koti.mbnet.fi/h_enri/vids/Petrick/
tuolla kans joitain vanhoja kuvauksia...
tuolla kans joitain vanhoja kuvauksia...
-
- Viestit: 56
- Liittynyt: Su Heinäkuu 11. 21:29:24 2004
- Paikkakunta: Sipoo
Brenda kirjoitti:http://koti.mbnet.fi/h_enri/vids/Petrick/
tuolla kans joitain vanhoja kuvauksia...
Kyl o melkosta meininkii ollu tohon b-ryhmäläisten aikaan ! ! !
Ois mahtavaa viel nähä vastaavia ralleja "livenä" !
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Eipä noita enään valitettavasti näe kuin sprinteissä Santin tai Kettusen MG Metroja
Viimeksi noita näki kunnolla vetämässä EM-Rallicrossissa kun Ahvenistolla ajoivat niillä,oli hieno seurata kun lähtivät kiihdyttämään siitä pääsuoran ysikympistä ylämäkeen,näki kuinka kuski tosiaan painui penkkiin
Yksi härskeimmistä oli Kristoferssonin pätkä-quattro,auto todella keuli kiihdyttäessä...-se vielä näytti rajummalta koska ko. autossa oli lyhin akseliväli ja pisin kori

Viimeksi noita näki kunnolla vetämässä EM-Rallicrossissa kun Ahvenistolla ajoivat niillä,oli hieno seurata kun lähtivät kiihdyttämään siitä pääsuoran ysikympistä ylämäkeen,näki kuinka kuski tosiaan painui penkkiin


Yksi härskeimmistä oli Kristoferssonin pätkä-quattro,auto todella keuli kiihdyttäessä...-se vielä näytti rajummalta koska ko. autossa oli lyhin akseliväli ja pisin kori

Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 795
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:37:37 2002
Helvetti kun ei näy kunnolla.. Kaks sekunttia pyörii, sitten ei kuulu kuin äänetBrenda kirjoitti:http://koti.mbnet.fi/h_enri/vids/Petrick/
tuolla kans joitain vanhoja kuvauksia...

-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
mistä te ootte noita pätkiä lataillu?yritin dc:llä ettiä mutta ei lyöny oikeen leiville se homma..timppaanen kirjoitti:kyllä mulla ainaki äänet toimiiJallu kirjoitti:Nappasin tuon, mutta ääniä ei lainkaan...timppaanen kirjoitti: tääkin vaikutti aika hyvältä ko vilkasin Rally_Best of Group B_Audi quattro_205T16_Lancia delta_R5 Turbo_DivX

EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
sillä juurijesus48 kirjoitti:mistä te ootte noita pätkiä lataillu?yritin dc:llä ettiä mutta ei lyöny oikeen leiville se homma..timppaanen kirjoitti:kyllä mulla ainaki äänet toimiiJallu kirjoitti: Nappasin tuon, mutta ääniä ei lainkaan...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
selvä..eli pitänee vielä yrittää..timppaanen kirjoitti:sillä juurijesus48 kirjoitti:mistä te ootte noita pätkiä lataillu?yritin dc:llä ettiä mutta ei lyöny oikeen leiville se homma..timppaanen kirjoitti: kyllä mulla ainaki äänet toimii

EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Eivät kyllä ihan omasta päästä ole tempaisseet konetta, radiaalinen venttiilien sijoittelu patentoitiin jo 30-luvulla, tupla turboja ei tainnut sen ajan koneista vielä löytyä.BBT kirjoitti:Abarth:in pojat kehitelly kunnon masinan...
Tuskin koneessa mitään normaalista poikkeavaa turbopotkua on, ahtimethan ei ole sarjassa niitä on kaksi, koska pakokanavat sen mahdollistavat. Kilvanajo moottorista kun on kyse niin turbot lienevät aika reilun kokoiset joten sitä kautta varmaan viivettä tulee.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 751
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
- Paikkakunta: Kuopio
Brenda kirjoitti:http://www.domgrant.co.uk/videos/lanciagrpb.mpg 4megaa


..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..
-
- Viestit: 273
- Liittynyt: La Joulukuu 8. 15:54:14 2001
- Paikkakunta: Oulu
tuommosen pätkän leikkasin dvd:ltä. http://koti.mbnet.fi/tkivela/videot/RAC_1986.MPG
#20 | Escort RS Cosworth | Capri Mk1 2.0i (rojekti)
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Noita videoklippejä vois olla enemmänkin, onko jollain tai mistä löytyy? ei meinaa pysyä penkillä niin paljon vehkeet menee, katotaan duunikavereitten kanssa silmätrenkaina kuinka Audi suorastaan kihisee voimaa
. Nykyralli on kyllä aika toimistotyöskentelyä ton rinnalla tossa katotaan ketä oikeesti ajaa ja pitää lapasessa.

-
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
Sama täällä...kivasti meni työpäivä noita katsellessa...ihan hävettää täyttää tuntikorttia!SHR kirjoitti:Noita videoklippejä vois olla enemmänkin, onko jollain tai mistä löytyy? ei meinaa pysyä penkillä niin paljon vehkeet menee, katotaan duunikavereitten kanssa silmätrenkaina kuinka Audi suorastaan kihisee voimaa. Nykyralli on kyllä aika toimistotyöskentelyä ton rinnalla tossa katotaan ketä oikeesti ajaa ja pitää lapasessa.

Tuossa Lanciassa on äänet kuin vanhoissa formuloissa?
Tuosta menemisestä tuli mieleen yks vanha urheilulehden juttu, kun B ryhmäläiset kiellettiin...tuliko ne sitten a-ryhmäläiset vai mitkä? Kuitenkin oli eka kisa niin kartturi oliko nyt Harjanne vai kuka ihmetteli Kankkuselle että "miksi ajat näin hiljaa, että anna mennä"...johon kuski kihahti tiukasti: "vittu mulla on koko ajan lappu lattiassa, mutta kun nämä paskat ei kulje mihinkään!"

S a a b & F o r d
-
- Viestit: 198
- Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004
FFP:ltä lainattu
"Löysä" jossakin ruutulipussa tjsp, tuossa muutama vuosi sitten muisteli, että kuinka sitä aina itkettiin että ei oo voimaa. Muistaa kuulemma lopun ikäänsä eka testin viimosella 205:n B-versiolla. Oli kolmosta hakiessa todennu Harjanteelle, että nyt kuule on voimaa.... ja ihan liikaa...
Huoltoalueella oli tallin inssit oottaneet "suu messingillä". Pojat oli tehneet pientä jekkua ja säätäneet koneen parametrejä "hieman", laskennallisesti olisi tarjolla pitänyt olla noin 850-930 hv !!!
Samassa haastattelussa Salonen totesi, että moottoritehon rajoittaminen oli ainoa ajateltavissa oleva ratkaisu, koska voimansiirto alkoi kehittyä jo liian hyväksi ja noilla tehoilla vauhdit olisi pidon kasvaessa nousseet täysin hallitsemattomiksi.
"Löysä" jossakin ruutulipussa tjsp, tuossa muutama vuosi sitten muisteli, että kuinka sitä aina itkettiin että ei oo voimaa. Muistaa kuulemma lopun ikäänsä eka testin viimosella 205:n B-versiolla. Oli kolmosta hakiessa todennu Harjanteelle, että nyt kuule on voimaa.... ja ihan liikaa...
Huoltoalueella oli tallin inssit oottaneet "suu messingillä". Pojat oli tehneet pientä jekkua ja säätäneet koneen parametrejä "hieman", laskennallisesti olisi tarjolla pitänyt olla noin 850-930 hv !!!
Samassa haastattelussa Salonen totesi, että moottoritehon rajoittaminen oli ainoa ajateltavissa oleva ratkaisu, koska voimansiirto alkoi kehittyä jo liian hyväksi ja noilla tehoilla vauhdit olisi pidon kasvaessa nousseet täysin hallitsemattomiksi.
-
- Viestit: 198
- Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004
kevyesti nopeinten meni pösö ajoiko sitä salonen vai kankkunen??tk kirjoitti:tuommosen pätkän leikkasin dvd:ltä. http://koti.mbnet.fi/tkivela/videot/RAC_1986.MPG
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Joskus mitä jotain pätkiä nähny niin jotenkin se siipi Audi tuntuu ns "portaattomasti tehoa", saa aikaan kylmiä väreitä. Ääni on makee kun on ahdot päällä, on oikeesti kiire vaihtaa. Noista vehkeistä ei tarvitse kysellä paljo tehoa ja missä jarrutettu
varmasti on jos noin liikkuu. Hieman pistää alustat silmään kun vertaa tänpäivän otoksiin, ihan ei tiessä pysy kuin nykyään. Mitähän kyytiä noi menis nykyrenkailla ja alustoilla, vai olisko jo raivauskalustolla liikaa käyttöä.....

-
- Viestit: 795
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:37:37 2002
Jep, ja näkee miten voimansiirtokin on pikkusen kehittynyt noista ajoista. Ei nykyiset ralliautot lähde noin paljon heittämään perää tai puskemaan mutkissa.SHR kirjoitti:Hieman pistää alustat silmään kun vertaa tänpäivän otoksiin, ihan ei tiessä pysy kuin nykyään. Mitähän kyytiä noi menis nykyrenkailla ja alustoilla, vai olisko jo raivauskalustolla liikaa käyttöä.....
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Kyllähän se oli hieno äänimaailma kun -85 Pengonpohjan ek:lla yhdelle peltoaukealle Mikkola vetäisi nypyn yli loivalle alamaalle ja pisti polkimen lattiaan,auto kiihtyi kyllä aivan käsittämättömästi
.
Paikalta pienen kallioleikkauksen päältä näki melkein kilometrin soranlennätystä noilla lepakkoautoilla.
Muistelisin VM:ssä olleen tiedon että kun pösö teki ensimmäisen pikes-peak 205 T16:sta ja kevensi sen minimiin lisäten tehoa samalla(vapaammat säännöt) kun ajoaika ei ole niin pitkä->tehopainosuhteen olleen 1hv/1kg
,eli 750kg ja 750hv
.Testissä tehot pudotettiin n.500hv tienoille koska voimaa ei enää pystynyt siirtämään tiehen...

Paikalta pienen kallioleikkauksen päältä näki melkein kilometrin soranlennätystä noilla lepakkoautoilla.
Muistelisin VM:ssä olleen tiedon että kun pösö teki ensimmäisen pikes-peak 205 T16:sta ja kevensi sen minimiin lisäten tehoa samalla(vapaammat säännöt) kun ajoaika ei ole niin pitkä->tehopainosuhteen olleen 1hv/1kg


Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Syyskuu 3. 10:40:17 2002
- Paikkakunta: Järvelä
Too Fast to race dokumenttia lainatakseni siinä povattiin RS200:sta voittaja autoa jos luokka olisi jatkunut sen verran että autoa oltais voitu kehittää.jjs kirjoitti:Mutta, kotiinpäin vetämättä, RS200 oli selkeästi noissakin pätkissä rauhallisimmin käyttäytyvän oloinen, vrt Pösön pomppiminen varsinkin persiistä ja audi möhköili. Myös lieskakisassa RS voitti
ko. dvd:ssä oli muitakin mielenkiintoisia tapauksia, kuten citroen oli jo tehnyt BX:stä b ryhmän nelivetoisen kilpurin ja että myös Ferrari kehitteli asvalttiralleihin omaa autoaan. Jaguar kehitteli rata luokkiin b ryhmän menijää XJ220.
-
- Viestit: 751
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
- Paikkakunta: Kuopio
Tuolla on speksejä siitä citikasta ja siellä protoissa on myös se Ferrari...Markus kirjoitti:ko. dvd:ssä oli muitakin mielenkiintoisia tapauksia, kuten citroen oli jo tehnyt BX:stä b ryhmän nelivetoisen kilpurin ja että myös Ferrari kehitteli asvalttiralleihin omaa autoaan. Jaguar kehitteli rata luokkiin b ryhmän menijää XJ220.
..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
RS200 evosta olisi kai tullut melko hyvä, ainakin crossikäytössä se oli pitelemätön, kun olivat saaneet kardaaniongelmat ratkaistua.Markus kirjoitti:Too Fast to race dokumenttia lainatakseni siinä povattiin RS200:sta voittaja autoa jos luokka olisi jatkunut sen verran että autoa oltais voitu kehittää.
ko. dvd:ssä oli muitakin mielenkiintoisia tapauksia, kuten citroen oli jo tehnyt BX:stä b ryhmän nelivetoisen kilpurin ja että myös Ferrari kehitteli asvalttiralleihin omaa autoaan. Jaguar kehitteli rata luokkiin b ryhmän menijää XJ220.
Tuolla sitikan BX 4TC:llä olen voittanut jokusen lekan siideriä; moni ns. "B-ryhmän asiantuntija" on mennyt vedonlyönnissä vipuun-> ovat olleet tietämättömiä koko aiheesta.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Tais olla talven -85 VM:ä jossa oli esittelyssä uusia B-ryhmäläisiä,Muistini mukaan oli Lancia S4->MG Metro 6R4->Citroen BX->Ford RS200.
-Se on ainoa lehtijuttu jossa olen törmännyt tohon sitruunaan-Taisi sitten sillä tää partanaama-Paillieeri ajaa myöhemmin rallicrossia hetken aikaa
.
-Se on ainoa lehtijuttu jossa olen törmännyt tohon sitruunaan-Taisi sitten sillä tää partanaama-Paillieeri ajaa myöhemmin rallicrossia hetken aikaa

Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 113
- Liittynyt: La Kesäkuu 1. 20:39:33 2002
- Paikkakunta: Ulvila
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
...ja tuossa videossa yksi syy miksi B-ryhmä kiellettiin.Kartturi kuoli,kuski(ex F1-kuski) jäi muistaakseni eloon...kun katsoo kuinka suoraa tietä niin vauhtia on ollut PALJON.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
imutin ton "The best of group B" pätkän ja jumaleissön mitä menoa..mahtava pätkä,suosittelen..
mulla toimi kyllä äänet ja kaikki..
EDIT: imussa on tällä hetkellä "Rally supercars - The group B"

EDIT: imussa on tällä hetkellä "Rally supercars - The group B"
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Ylläpitäjä
ari vatasen hill climb veto 405 t16 pösöllä on ehkä paras näkemä pätkä
http://carfreaks.b0nk.net/Course%20de%2 ... tanen).mpg
koko noin 70megaa.
http://carfreaks.b0nk.net/Course%20de%2 ... tanen).mpg
koko noin 70megaa.
-
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Mieletön teho autossa ja vauhtikin sen mukainen. Tuolla ei kovin mielellään ulos ajaisi kun on hiukka pudotusta alaspäin.RubberDuck kirjoitti:ari vatasen hill climb veto 405 t16 pösöllä on ehkä paras näkemä pätkä
http://carfreaks.b0nk.net/Course%20de%2 ... tanen).mpg
koko noin 70megaa.
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Joo, kaiholla mietin aikaa, jolloin ralli oli vaarallista ja seksi turvallista... Kohta varmaan kaikki muut kuin fiestat kielletään rallista tyystin, jonka jälkeen sitä ei aja kuin ruotsalaiset...northwest kirjoitti:Eipä noita enään valitettavasti näe kuin sprinteissä Santin tai Kettusen MG Metroja![]()
Viimeksi noita näki kunnolla vetämässä EM-Rallicrossissa kun Ahvenistolla ajoivat niillä,oli hieno seurata kun lähtivät kiihdyttämään siitä pääsuoran ysikympistä ylämäkeen,näki kuinka kuski tosiaan painui penkkiin![]()
![]()
Yksi härskeimmistä oli Kristoferssonin pätkä-quattro,auto todella keuli kiihdyttäessä...-se vielä näytti rajummalta koska ko. autossa oli lyhin akseliväli ja pisin kori
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
- Viesti:
MotorForumin juttu Toivosen kohtalokkaasta Korsikan rallista '86: http://koti.welho.com/nkataine/Korsika86.wmv
Jonkun tekemä "muistovideo" Toivosesta: http://koti.welho.com/nkataine/HenriToivonenTribute.avi
Sekalaisia videoita B-ryhmän ajoilta, osoitteet napattu täältä ja tiedostojen koot vaihtelee parista megasta jopa 40 megaan:
http://www.hisparally.net/rallydescarga ... gas.tk.rar
http://www.hisparally.net/rallydescarga ... as.tk).zip
http://need4speedx.free.fr/videosw/FordRS200.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosw/LanciaDeltaS4.wmv
http://www.hisparally.net/rallydescarga ... as.tk).rar
http://www.zavodydovrchu.cz/vrchy/rechb ... niello.mpg
http://need4speedx.free.fr/videosw/Metro6R4.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosw/metro6r4_3D.zip
http://need4speedx.free.fr/videosw/205T16.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosw/Peug ... eCarle.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosw/205T ... eed.ws.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosw/405T ... eed.ws.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosy/AudiSportQuattro.wmv[/quote]
Otin näma linkit copy/pastella yhdeltä foorumilta.
Jonkun tekemä "muistovideo" Toivosesta: http://koti.welho.com/nkataine/HenriToivonenTribute.avi
Sekalaisia videoita B-ryhmän ajoilta, osoitteet napattu täältä ja tiedostojen koot vaihtelee parista megasta jopa 40 megaan:
http://www.hisparally.net/rallydescarga ... gas.tk.rar
http://www.hisparally.net/rallydescarga ... as.tk).zip
http://need4speedx.free.fr/videosw/FordRS200.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosw/LanciaDeltaS4.wmv
http://www.hisparally.net/rallydescarga ... as.tk).rar
http://www.zavodydovrchu.cz/vrchy/rechb ... niello.mpg
http://need4speedx.free.fr/videosw/Metro6R4.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosw/metro6r4_3D.zip
http://need4speedx.free.fr/videosw/205T16.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosw/Peug ... eCarle.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosw/205T ... eed.ws.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosw/405T ... eed.ws.wmv
http://need4speedx.free.fr/videosy/AudiSportQuattro.wmv[/quote]
Otin näma linkit copy/pastella yhdeltä foorumilta.
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
http://need4speedx.free.fr/MG%20Metro/m3.jpg
-jos on nähnyt tavallisen MG Metron niin ymmärtää ettei ihan pienillä muutoksilla ole tehty,hienot siivet ennen tunausaikaa...Nythän Santti kauppaa omaa sprinttiversiotaan hintaan 75 000€,eikun hakemaan
.Varaosia saa vieläkin ja tuhoutuneen korin tilalle tekee paja englannissa uuden samalle rungonnumerolle....
-jos on nähnyt tavallisen MG Metron niin ymmärtää ettei ihan pienillä muutoksilla ole tehty,hienot siivet ennen tunausaikaa...Nythän Santti kauppaa omaa sprinttiversiotaan hintaan 75 000€,eikun hakemaan

Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
"Inflaatio" purrut; 6R4 maksoi 80-luvun lopulla n.15000£ -> 150000mk -> 25000€ (uusi clubman -versio) kun yrittivät päästä niistä eroon.northwest kirjoitti:http://need4speedx.free.fr/MG%20Metro/m3.jpg
-jos on nähnyt tavallisen MG Metron niin ymmärtää ettei ihan pienillä muutoksilla ole tehty,hienot siivet ennen tunausaikaa...Nythän Santti kauppaa omaa sprinttiversiotaan hintaan 75 000€,eikun hakemaan.Varaosia saa vieläkin ja tuhoutuneen korin tilalle tekee paja englannissa uuden samalle rungonnumerolle....
David Appleby Motorsport (DAM) lienee tarkoittamasi paja.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe