Kentti käymään?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Kentti käymään?
Oon tässä jo jonkin aikaan tapellu kentin kanssa joka ei suostu lähtemään käyntiin! Kone on käynyt remontin jälkeen ja sillä ajettiinkin joku 1000km. Sen jälkeen vaihdoin kannen ja ruuvvasin 1-kurkkusen tilalle DHLA 40:set. Sytkä on katottu ja sen pitäis olla nyt kohdallaa, bensaakin tulee, mutta ei siltinkään?? Oisko jotain mitä tulis mieleen mikä on jääny huomaamatta?
-
- Ylläpitäjä
-
- Viesti:
yskiikö edes? bensaa siis tulee, onko kipinä kuinka voimakas.
ja onko puristuspaineita?
paljon puolan +navan jännite startatessa?
onko piuhat varmasti jakajan kannessa vastapäivään laskien 1-2-4-3 ja ykkös-sylinteri puristustahdin lopussa kun pyörijä osoittaa tulpanjohtoa No.1
ja jos kärkijakaja, niin paljonko kosketuskulma mittari näyttää startatessa?
mulla oli kerran väärä jakajan kansi, jossa tulpanjohtojen lähdöt 45º pielessä. kipunala oli lyhempi matka jakajan runkoon
mutta jos se on aikaisemmin toiminut moitteetta, niin oletettavasti oikeat romppeet paikoillaan.
ja onko puristuspaineita?
paljon puolan +navan jännite startatessa?
onko piuhat varmasti jakajan kannessa vastapäivään laskien 1-2-4-3 ja ykkös-sylinteri puristustahdin lopussa kun pyörijä osoittaa tulpanjohtoa No.1
ja jos kärkijakaja, niin paljonko kosketuskulma mittari näyttää startatessa?
mulla oli kerran väärä jakajan kansi, jossa tulpanjohtojen lähdöt 45º pielessä. kipunala oli lyhempi matka jakajan runkoon

mutta jos se on aikaisemmin toiminut moitteetta, niin oletettavasti oikeat romppeet paikoillaan.
-
- Viesti:
tuleeko tulpille kipinää. jos tulee, niin polttoaineletku irti kaasuttimelta, ja irtonainen pää pulloon, pyörität startilla konetta, ja katsot tuleeko kunnolla polttoainetta. jos tulee polttoainetta, niin sitten kaasutin irti ja puhdistetaan se huolellisesti.
mutta tarkista nyt se sytkä järjestelmä huolellisesti vielä, niin että olet aivan varma että sytkä on kohdallaan ja järjestys oikea.
mutta tarkista nyt se sytkä järjestelmä huolellisesti vielä, niin että olet aivan varma että sytkä on kohdallaan ja järjestys oikea.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
-
- Viesti: