Kentti käymään?

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cleveland
Ylläpitäjä

Kentti käymään?

Viesti Kirjoittaja Cleveland » Ma Marraskuu 1. 15:25:47 2004

Oon tässä jo jonkin aikaan tapellu kentin kanssa joka ei suostu lähtemään käyntiin! Kone on käynyt remontin jälkeen ja sillä ajettiinkin joku 1000km. Sen jälkeen vaihdoin kannen ja ruuvvasin 1-kurkkusen tilalle DHLA 40:set. Sytkä on katottu ja sen pitäis olla nyt kohdallaa, bensaakin tulee, mutta ei siltinkään?? Oisko jotain mitä tulis mieleen mikä on jääny huomaamatta?

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Ma Marraskuu 1. 16:24:48 2004

jakajan kansi vaihtunu ?
tulpnajohdot ristissä tai muuten sekasin ?

Cleveland
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Cleveland » Ma Marraskuu 1. 17:25:36 2004

Kansi on kyllä sama sivulähdöillä oleva mikä aikasemminkin on ollu paikallaan. Johtojenkin paikat on katottu pariinkin otteeseen...

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Marraskuu 1. 17:42:38 2004

yskiikö edes? bensaa siis tulee, onko kipinä kuinka voimakas.
ja onko puristuspaineita?
paljon puolan +navan jännite startatessa?
onko piuhat varmasti jakajan kannessa vastapäivään laskien 1-2-4-3 ja ykkös-sylinteri puristustahdin lopussa kun pyörijä osoittaa tulpanjohtoa No.1
ja jos kärkijakaja, niin paljonko kosketuskulma mittari näyttää startatessa?
mulla oli kerran väärä jakajan kansi, jossa tulpanjohtojen lähdöt 45º pielessä. kipunala oli lyhempi matka jakajan runkoon :D
mutta jos se on aikaisemmin toiminut moitteetta, niin oletettavasti oikeat romppeet paikoillaan.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ma Marraskuu 1. 18:19:48 2004

tuleeko tulpille kipinää. jos tulee, niin polttoaineletku irti kaasuttimelta, ja irtonainen pää pulloon, pyörität startilla konetta, ja katsot tuleeko kunnolla polttoainetta. jos tulee polttoainetta, niin sitten kaasutin irti ja puhdistetaan se huolellisesti.

mutta tarkista nyt se sytkä järjestelmä huolellisesti vielä, niin että olet aivan varma että sytkä on kohdallaan ja järjestys oikea.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Hoppamiäs
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Joulukuu 30. 22:03:27 2002
Paikkakunta: Ruovesi/ Tampere

Viesti Kirjoittaja Hoppamiäs » Ma Marraskuu 1. 23:54:38 2004

Joo kävi tossa kans kun koitin kenttiä aamuyön tunteina käymään ja kun ei sit millään. Seuraavana päivänä katoin niin tulpanjohdot oli jakajan kannessa just niinkun myötäpäivään :roll:
# 684
Cortina Mk2 -68 1600 de luxe
Escort Mk1 -73 2,0
Escort Mk1 -74 1300 sport projekti
Audi A4 -03 1,9TDI Quattro

tommi.r
Viestit: 1230
Liittynyt: Ti Elokuu 5. 19:20:15 2003
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja tommi.r » Ma Marraskuu 1. 23:58:19 2004

vaihdoit kannen? onko välykset kohdillaan? kansi kunnolla kiinni?
Escort XR3i cabriolet

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » Ti Marraskuu 2. 0:03:35 2004

No ensin varmaan kannattaa tutkia tuleeko kipinää? Jos kipinä tulee (johdot lähtee jakajasta 1-2-4-3) ja bensaa saa niin sytytyksen ajotus pielessä. Muuten pitäs kyllä räjähtää käyntiin

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

Vastaa Viestiin