Mk1 2.0 ohc

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Mk1 2.0 ohc

Viesti Kirjoittaja Hena » La Lokakuu 23. 23:15:53 2004

En nyt ainakaan äkkiseltään haulla löytänyt mitään joten pikainen kyssäri: Mitä muutoksia tarvii normi kenttiläinen vanhakoppa jos siihen aikoo laittaa 2.0 ohc:n?
Toyota Supra TT

tommi.r
Viestit: 1230
Liittynyt: Ti Elokuu 5. 19:20:15 2003
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja tommi.r » La Lokakuu 23. 23:28:30 2004

täällä viisastuneena voisin kertoa että
-etupalkki vaihtoon vastaava on rs2000
-etutolpat,jarrut ja vakaaja vastaamaan rs 2000
-Takajarrut väh 9" rummut

luithan tuon?--> http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... hp?t=84331 ..siinä vois olla jotain apuja.
Escort XR3i cabriolet

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » La Lokakuu 23. 23:36:15 2004

ja todennäköisesti myös laatikko menee vaihtoon. saa sen leimattua pikkulaatikollakin mutta aika rajoilla on sen kestävyys 2.0 tehoilla

ja sit kaikenlaista pikku näpertelyä on luvassa:

- Laturin sähköt pitää siirtää toiselle puolen konetilaa
- pakoputkea pitää muokata (pakosarja toisella puolella)
- Bensaletku pitää vetää jostain toiselle puolen konetta
- ja sit jos isoa laatikkoa ajattelee laittaa niin kardaanitunnelia pitää muokata. (kepin reikää taaksepäin)

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » La Lokakuu 23. 23:51:12 2004

Sen verran vielä että mistä autoista noita kyseisiä osia voisi ottaa? Eli minkä auton vakio-osat käy noihin korvaaviksi osiksi? sellasia varmaan kuitenkin on.. :roll:
Toyota Supra TT

tommi.r
Viestit: 1230
Liittynyt: Ti Elokuu 5. 19:20:15 2003
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja tommi.r » Su Lokakuu 24. 0:36:54 2004

mee tonne mun laittamaan linkkiin ja paina sieltä nimim. BRENDA .n WWW nappia ... josko apu olisi siellä :) ..itse ainakin olen saanut kullanarvoista tietoa tuolta.
Escort XR3i cabriolet

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » Su Lokakuu 24. 2:06:54 2004

4rd kirjoitti:mee tonne mun laittamaan linkkiin ja paina sieltä nimim. BRENDA .n WWW nappia ... josko apu olisi siellä :) ..itse ainakin olen saanut kullanarvoista tietoa tuolta.
Ok. Täytyy käydä katselemassa.. :)
Toyota Supra TT

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Su Lokakuu 24. 10:14:05 2004

ohc koneenkorvia löytyy jokapaikasta ja WC-palkkeja löytyy.. caprin tolppian on tarjolla.. 9" jarruja on tarjolla sierran type9 laatikoitakin taitaa löytyä kohtalaisen hyvin, ite tossa kattelin että type9 menee paikalleen ihan hyvin kun vain laittaa 2cm madalluspalat korin ja vaihteiston kiinnityspalkin väliin ja siirtää sen vaihdekepinreijän siihen ihan käsijarrun viereen :lol:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

MASter
Viestit: 751
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MASter » Su Lokakuu 24. 16:13:53 2004

tanari kirjoitti:ohc koneenkorvia löytyy jokapaikasta ja WC-palkkeja löytyy.. caprin tolppian on tarjolla.. 9" jarruja on tarjolla sierran type9 laatikoitakin taitaa löytyä kohtalaisen hyvin, ite tossa kattelin että type9 menee paikalleen ihan hyvin kun vain laittaa 2cm madalluspalat korin ja vaihteiston kiinnityspalkin väliin ja siirtää sen vaihdekepinreijän siihen ihan käsijarrun viereen :lol:
Kyllä se vaihdekeppi sopii olemaan ihan siinä käsijarrun edessäkin... :wink:
Btw. mulla ainakin sen laatikon madalluksen takia ite keppiä piti muokata etukenoon, et saa kakkosen ja nelosen pysymään päällä, muuten otti kässäriin kiinni... (isossa nelosessa ei tätä ongelmaa ollu)
..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » Su Lokakuu 24. 16:43:56 2004

MASter kirjoitti: Btw. mulla ainakin sen laatikon madalluksen takia ite keppiä piti muokata etukenoon, et saa kakkosen ja nelosen pysymään päällä, muuten otti kässäriin kiinni... (isossa nelosessa ei tätä ongelmaa ollu)
Tollanen type9 istui aika hyvin autoon kun leikkasi escortin omat kiinnikkeet irti ja pulttasi laatikon sierran palkilla pohjaan kiinni. ei tarvinnut pudotuspaloja ym. tosin keppiä piti muokata niin että se oli täysin suora, eikä taaksepäin taipunut..

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Su Lokakuu 24. 17:09:02 2004

ohc kirjoitti:
MASter kirjoitti: Btw. mulla ainakin sen laatikon madalluksen takia ite keppiä piti muokata etukenoon, et saa kakkosen ja nelosen pysymään päällä, muuten otti kässäriin kiinni... (isossa nelosessa ei tätä ongelmaa ollu)
Tollanen type9 istui aika hyvin autoon kun leikkasi escortin omat kiinnikkeet irti ja pulttasi laatikon sierran palkilla pohjaan kiinni. ei tarvinnut pudotuspaloja ym. tosin keppiä piti muokata niin että se oli täysin suora, eikä taaksepäin taipunut..

SIIS HÄ? teit kokonaan uudet paikat pohjaan sille palkille? eihän sierranpalkki varmaan alkuperäisiin kiinnityskohtiin käy?
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » Su Lokakuu 24. 17:30:32 2004

tanari kirjoitti: SIIS HÄ? teit kokonaan uudet paikat pohjaan sille palkille? eihän sierranpalkki varmaan alkuperäisiin kiinnityskohtiin käy?
niin siis, ensin leikkasin kardaanitunnelista ne escortin laatikon kiinnikkeet irti. sitten asensin laatikon paikalleen sierran palkilla joka oli paljon leveämpi kuin escortin palkki, jolloin sen palkin pystyi pulttaamaan kiinni suoraan lattian läpi (läpipulteilla).

kuva (kuva 13)

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

Tiina Wälicoppa
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Heinäkuu 23. 8:00:49 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Tiina Wälicoppa » Su Lokakuu 24. 18:29:47 2004

Lattianläpipulttaamisen lisäksi saattaa joutua tekemään jotain jäykistettä lattiaan. Ainakin yhdellä kaverilla ilmeni ko. ohjeen mukaisen asennuksen jälkeen salaperäisiä ääniä, jotka johtuivat lopulta lattialevyn värähtelyistä. Ääniä oli vaikea paikantaa, kuten tälläisissä useinkin. Onneksi ei mennyt vielä laatikko tarpeettomaan remonttiin.

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » Su Lokakuu 24. 18:45:13 2004

Tiina Wälicoppa kirjoitti:Lattianläpipulttaamisen lisäksi saattaa joutua tekemään jotain jäykistettä lattiaan. Ainakin yhdellä kaverilla ilmeni ko. ohjeen mukaisen asennuksen jälkeen salaperäisiä ääniä, jotka johtuivat lopulta lattialevyn värähtelyistä. Ääniä oli vaikea paikantaa, kuten tälläisissä useinkin. Onneksi ei mennyt vielä laatikko tarpeettomaan remonttiin.
Jotain jäykistettä kannattaa lattiaan tosiaan laittaa. Itse hitsasin kiinnityskohtiin 1mm pellistä palat. On ainakin vielä kestänyt...

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Su Lokakuu 24. 19:22:56 2004

ite kans ajattelin et jotku parimilliset lätkät varmaa pitää pistää väliin.. no pitääkin huomenna mallailla ja poraa reijät ja testaa miten se sinne menee :wink:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Su Lokakuu 24. 22:57:33 2004

ohc kirjoitti:
Tiina Wälicoppa kirjoitti:Lattianläpipulttaamisen lisäksi saattaa joutua tekemään jotain jäykistettä lattiaan. Ainakin yhdellä kaverilla ilmeni ko. ohjeen mukaisen asennuksen jälkeen salaperäisiä ääniä, jotka johtuivat lopulta lattialevyn värähtelyistä. Ääniä oli vaikea paikantaa, kuten tälläisissä useinkin. Onneksi ei mennyt vielä laatikko tarpeettomaan remonttiin.
Jotain jäykistettä kannattaa lattiaan tosiaan laittaa. Itse hitsasin kiinnityskohtiin 1mm pellistä palat. On ainakin vielä kestänyt...
mulla on tossa mun escossa kans tolla sierran palkilla ja lattian läpi pulteilla silleen et kaks pulttia hitsattu kiinni jalkatilan puolelta sellaseen 2.5x20x130 lattaan..kepin reikä siirretty tälleen

MASter
Viestit: 751
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MASter » Ma Lokakuu 25. 9:13:42 2004

ohc kirjoitti:Tollanen type9 istui aika hyvin autoon kun leikkasi escortin omat kiinnikkeet irti ja pulttasi laatikon sierran palkilla pohjaan kiinni. ei tarvinnut pudotuspaloja ym. tosin keppiä piti muokata niin että se oli täysin suora, eikä taaksepäin taipunut..
Tietystihän multakin poistettiin ne entiset kiinnikkeet, eihän se vitonen niitten kans oikeen sinne sovikkaan, koska ei sovi nousemaan oikeelle korkeudelle kun ottaa kiinni niihin entisiin kiinnikkeisiin...
Siitä mun laatikosta oli se Sierran orkkispalkki lähteny kävelemään, ni se laitettiin Escortin omalla palkilla, johon tehtiin kummallekkin puolelle vahvasta(~10mm) raudasta levikepalat joiden alle piti laittaa yhet pudotuspalat(isot mutterit) et saatiin laatikko haluttuun kulmaan.
Ja sitten pultattiin se vaan lattiasta läpi, sisäpuolelle tuli semmoset 50x50mm vahvikelevyt pultin kantojen alle(kaks per puoli).
..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Ma Lokakuu 25. 13:20:30 2004

Kävin justaan hakemas MK2 Escortin eroavaisuustodistuksen fordilta, kun konttorilla sitä vaativat leimattuna, niin hinta oli 20€ .... :evil:
Ilman leimaa ei olisi maksanut mitään...
Pientä rahastusta....
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Ma Lokakuu 25. 13:27:18 2004

lalli69 kirjoitti:Kävin justaan hakemas MK2 Escortin eroavaisuustodistuksen fordilta, kun konttorilla sitä vaativat leimattuna, niin hinta oli 20€ .... :evil:
Ilman leimaa ei olisi maksanut mitään...
Pientä rahastusta....
oisit löytäny brendan www napin takaa ihan ilmaseks
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Ma Lokakuu 25. 16:29:56 2004

timppaanen kirjoitti:
lalli69 kirjoitti:Kävin justaan hakemas MK2 Escortin eroavaisuustodistuksen fordilta, kun konttorilla sitä vaativat leimattuna, niin hinta oli 20€ .... :evil:
Ilman leimaa ei olisi maksanut mitään...
Pientä rahastusta....
oisit löytäny brendan www napin takaa ihan ilmaseks
Juu tiedän, mutta konttorilla sanoi että se ei käy... :evil:
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Ma Lokakuu 25. 16:42:22 2004

lalli69 kirjoitti:
timppaanen kirjoitti:
lalli69 kirjoitti:Kävin justaan hakemas MK2 Escortin eroavaisuustodistuksen fordilta, kun konttorilla sitä vaativat leimattuna, niin hinta oli 20€ .... :evil:
Ilman leimaa ei olisi maksanut mitään...
Pientä rahastusta....
oisit löytäny brendan www napin takaa ihan ilmaseks
Juu tiedän, mutta konttorilla sanoi että se ei käy... :evil:
mikä oli syy nehän on hyväksytettyjä lappuja
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Lokakuu 25. 18:47:05 2004

niin, no onhan selvää ettei tartte olla kummoinen kuvankäsittelijä, kun pystyy väärentään lapun ja leiman :?

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Lokakuu 25. 19:02:56 2004

osallistuakseni myös tuohon vaihteiston kiinnitys keskusteluun, haluan esitellä miten se oli toteutettu hankkimassamme ralliauton irvikuvassa.
Saa nauraa, ja pitääkin.
:shock: :D

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » Ma Lokakuu 25. 19:09:22 2004

Brenda kirjoitti:osallistuakseni myös tuohon vaihteiston kiinnitys keskusteluun, haluan esitellä miten se oli toteutettu hankkimassamme ralliauton irvikuvassa.
Saa nauraa, ja pitääkin.
:shock: :D
Jopas on viritelmä :D

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Ma Lokakuu 25. 19:38:01 2004

Brenda kirjoitti:osallistuakseni myös tuohon vaihteiston kiinnitys keskusteluun, haluan esitellä miten se oli toteutettu hankkimassamme ralliauton irvikuvassa.
Saa nauraa, ja pitääkin.
:shock: :D
luulis ton palkin kestävän
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ma Lokakuu 25. 21:40:03 2004

Brenda kirjoitti:osallistuakseni myös tuohon vaihteiston kiinnitys keskusteluun, haluan esitellä miten se oli toteutettu hankkimassamme ralliauton irvikuvassa.
Saa nauraa, ja pitääkin.
:shock: :D
Käyhän se noinkin
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

MASter
Viestit: 751
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MASter » Ti Lokakuu 26. 7:32:30 2004

Brenda kirjoitti:osallistuakseni myös tuohon vaihteiston kiinnitys keskusteluun, haluan esitellä miten se oli toteutettu hankkimassamme ralliauton irvikuvassa.
Saa nauraa, ja pitääkin.
:shock: :D
Onhan siinä vähän sovellettu ja kyllähän se noinkin toimii... Ei huono idea... :?

Edit: Löysinpä kuvan tosta munkin viritelmästä, ni heitetäämpä sekin tänne... :?
Viimeksi muokannut MASter, Ti Lokakuu 26. 17:28:35 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ti Lokakuu 26. 8:10:54 2004

Toi vaihteiston kiinnitys on juuri sitä mistä tulee oksennus, harvoin auto on muutenkaan virallinen/asiallinen jos laatikon kiinnityksessä on säästetty 25ekee ja muutama tuuman pultti. Itse teininä tein vastaavan oikaisun kun en rehellisesti tiennyt alumiinipalojen edullisen olemassaolon. Hitsasin vakiojalasta sivulle 4mm levyä jonka pulttasin suoraan lattiaan levyillä,prikoilla, tietysti katsoen että hännän korkeus ja kardaaninkulma näytti hyvältä. Tässä Brendankin tapauksessa on saattanut olla 17v innokas asentaja :)

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Lokakuu 28. 0:08:20 2004

SHR kirjoitti:Toi vaihteiston kiinnitys on juuri sitä mistä tulee oksennus, harvoin auto on muutenkaan virallinen/asiallinen jos laatikon kiinnityksessä on säästetty 25ekee
totta turiset. en edes kehtaa kertoa mitä kaikkea siitä on löytynyt.
mutta nyt voin kertoa syvällä kokemuksen rintaäänellä ralliautoa hankkiville. ÄLKÄÄ OSTAKO SITÄ HALVINTA VASTAANTULEVAA :evil:
tämä oli todellinen sikaa säkissä pimeässä tallissa tehty heräteostos :oops: olispa edes ollut alkoholilla osuutta asiaan, niin ei tarttis niin kovasti katsoa peiliin :D
pari kertaa katto vaihdettu/ruoste vikaa. järkevintä olisi ollut siirtää osat heti toiseen koriin, mutta kurotaan tuota nyt periaatteesta nippuun....
pari kuvaa takap.kotelosta

ennen
jälkeen

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » To Lokakuu 28. 0:18:35 2004

Brenda kirjoitti:
SHR kirjoitti:Toi vaihteiston kiinnitys on juuri sitä mistä tulee oksennus, harvoin auto on muutenkaan virallinen/asiallinen jos laatikon kiinnityksessä on säästetty 25ekee
totta turiset. en edes kehtaa kertoa mitä kaikkea siitä on löytynyt.
mutta nyt voin kertoa syvällä kokemuksen rintaäänellä ralliautoa hankkiville. ÄLKÄÄ OSTAKO SITÄ HALVINTA VASTAANTULEVAA :evil:
tämä oli todellinen sikaa säkissä pimeässä tallissa tehty heräteostos :oops: olispa edes ollut alkoholilla osuutta asiaan, niin ei tarttis niin kovasti katsoa peiliin :D
pari kertaa katto vaihdettu/ruoste vikaa. järkevintä olisi ollut siirtää osat heti toiseen koriin, mutta kurotaan tuota nyt periaatteesta nippuun....
pari kuvaa takap.kotelosta

ennen
jälkeen
No ei mullakaan ihan noin paha ollut, onneksi. Mistä nuo pellit, teetitkö vai saako jostain valmiina ?

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja _pexi » To Lokakuu 28. 0:19:54 2004

Brenda, siinä on pelti hakenut paikkansa tekijän käsissä niin, että kateeksi käy... :oops: Noo, ehkä sitä joskus oppii myös :wink:
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Lokakuu 28. 0:22:56 2004

omassa tallissa tupakoidessamme on peltejä rullailtu FoMoCo80:n kans...

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » To Lokakuu 28. 8:19:12 2004

Turhaan ette näköjään tallissa röökiä kisko, oikeen näköiset otteet :wink:

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Lokakuu 28. 20:07:30 2004

hianoo on työnjälki kyllä, eipä käy kieltäminen. kyllä sitä kelpaa kattella. 8)
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Asentaja
CRSC jäsen 2015
Viestit: 57
Liittynyt: La Elokuu 16. 22:09:42 2003
Paikkakunta: Ylikiiminki

Viesti Kirjoittaja Asentaja » To Lokakuu 28. 21:51:41 2004

milläs ihmeellä peltiin saa tollaset "vahvistus" pokkaukset??
aika makeen näköstä jälkee :shock:

lappis
Viestit: 796
Liittynyt: Ti Syyskuu 24. 20:23:09 2002
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja lappis » To Lokakuu 28. 21:56:33 2004

Brenda kirjoitti: jälkeen
Lisää kuvii tahtoo nähdä...

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » To Lokakuu 28. 22:02:44 2004

näyttää kyllä hyvältä 8)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Lokakuu 28. 22:50:22 2004

On kyllä hienosti korjattu
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » Pe Lokakuu 29. 0:48:52 2004

Brenda kirjoitti:jälkeen
Tossa on jo yritystä! :)

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

MASter
Viestit: 751
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MASter » Pe Lokakuu 29. 7:50:24 2004

ohc kirjoitti:
Brenda kirjoitti:jälkeen
Tossa on jo yritystä! :)
Ja hyvinhän tuo on jo onnistunutkin. :D
..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Pe Lokakuu 29. 23:20:44 2004

Kun peltihommista kerran puhutaan, niin katsokaapa tuolta video siitä miten pelti taipuuuu. :wink:
http://www.lazze.us/videocourses.php

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » La Lokakuu 30. 10:30:18 2004

bootsi kirjoitti:Kun peltihommista kerran puhutaan, niin katsokaapa tuolta video siitä miten pelti taipuuuu. :wink:
http://www.lazze.us/videocourses.php
Vois sanoa että, äijillä on homma hallussa.

Työkseni taivuttelen rautaa, mutta en aivan nuon ohutta, vaan puhutaan paksuuksista 2mm - 50mm
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

Hannez
Viestit: 1172
Liittynyt: Ke Heinäkuu 17. 17:29:34 2002
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannez » La Lokakuu 30. 12:17:09 2004

Sairaan hienoa jälkeä..
Ford Focus RS
VW Golf Gti Endurance saloon
Laulan petroskoilaisessa eunukkikuorossa ja elämäni täyttyy rakkaudesta...

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Lokakuu 31. 18:48:31 2004

tämä on paras työkalu, ainakin tälle escortille 8)
foto
vänkärin runkoaisaa ei tarvinnut tunkata ku tuuma ylemmäs :D

Vastaa Viestiin