1500 Pre-croswflow Angliaan

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

timotång
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Elokuu 8. 18:31:12 2003
Paikkakunta: Salo

1500 Pre-croswflow Angliaan

Viesti Kirjoittaja timotång » Pe Lokakuu 1. 20:39:54 2004

Kuuleman mukaan kone sopii periaatteessa heittämällä Ankkalinnan konepellin alle. Miten käytännössä? Oma juustohöylä on katsastettu 1500:selle (cortinan tolpat) mutta ilmeisesti pannu on pettänyt edellisen omistajan, ja pannuhuoneessa öljyä syö 1200:nen. Olisi vielä tonniviissataseen gt-rojuja (pakosarja, imusarja ja kansi) joten vehje piristyisi kummasti nykytilanteeseen nähden. Englannin miehet väittää että gt:n pakosarja ei sovi vasurianglioihin, mitenkäs imusarja vakio- tai gt-kaasarin kanssa?
Mk1 Escort 2.0 -73
Ryhmäkuva
Mk6 -99
Mustang GT 4.6 2006

esko
Viestit: 4653
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko » Pe Lokakuu 1. 22:10:13 2004

Kyllä sopii, mulla oli aikoinaan gt kone ankassa. Meni muuten ihan ilosesti.
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

timotång
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Elokuu 8. 18:31:12 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja timotång » La Lokakuu 2. 0:01:09 2004

esko kirjoitti:Meni muuten ihan ilosesti.
Kiva tietää ettei ihan turhaan puuhaan ryhdy ;)
Mk1 Escort 2.0 -73
Ryhmäkuva
Mk6 -99
Mustang GT 4.6 2006

Tähtisilmä
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
Paikkakunta: Pohjois Savo

Viesti Kirjoittaja Tähtisilmä » La Lokakuu 2. 19:33:31 2004

Jos tarvista niin multa löytyis osina hyvä 80.95 porauksella oleva lohko 116E sisuskaluilla. Kampura todella hyvin mitoissaan. Veivejä on joku kyläseppä kiillotellut. Männät Mahlet.
S a a b & F o r d

Vastaa Viestiin