Mk1 levyt eteen

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

FordEscort
Ylläpitäjä

Mk1 levyt eteen

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ke Kesäkuu 9. 17:09:24 2004

Millaisia virityksiä olette tehneet kun olette eturumpujen tilalle laittanut levyt? Oisko jollain jotain kuvia? Pitäisi ruveta kohta virittelemään sierran levyjä tohon 1.1:seen

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Kesäkuu 9. 19:38:10 2004

:arrow:
Viimeksi muokannut TAp, Ke Kesäkuu 9. 19:39:32 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Kesäkuu 9. 19:38:10 2004

vaihe 1: etsi levyjarruille tarkoitetut tolpat

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ke Kesäkuu 9. 20:11:17 2004

TAp kirjoitti:vaihe 1: etsi levyjarruille tarkoitetut tolpat
Onks pakko :D Budjetti, budjetti, tohon autoon menee jo liikaa :D

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ke Kesäkuu 9. 21:42:10 2004

Rally race kyllä tekis tolppia levyille kunhan antaa oman tolpan vaihdossa... Vois olla aika hyvä idea, vai?

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ke Kesäkuu 9. 21:46:45 2004

FordEscort kirjoitti:Rally race kyllä tekis tolppia levyille kunhan antaa oman tolpan vaihdossa... Vois olla aika hyvä idea, vai?
kyllä sille löytyy levylliset tolpat käytettynäkin. eikös noissa isompikoneisissa escoissa ollut levyt vakiona

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ke Kesäkuu 9. 21:56:00 2004

On vaan noi rahat pikkasen tiukil et saan ton rakennettua ni pitäs halval saada :D Täytyy kysellä jos jollain ois. Mul on yhet ylimääräset tolpat ni vois antaa ne ni sais samaa hintaa ku iskarit pelkästää.. tajusitteko? :?

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ke Kesäkuu 9. 22:03:33 2004

sanoisin että käytetyt tolpat toimivilla iskareilla tulee halvemmaksi kuin uudet iskarit, jos siis kyse on vain rahasta. panosta muutama euro keltaiseen pörssiin ja laita pari sanaa foorumin ostetaan palstalle niin on kumma jos ei löydy jostain ja halvalla.

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » To Kesäkuu 10. 6:48:43 2004

Mitä ihmettä!!! Oonks mä tosiaan ollut näin väsyny eilen :D Selittäny taas jotain ihan outoa! Ilmaseks, vai niin :D Hyvä minä... Jooh, pitää laittaa ostoilmotus, eli tarjota saa 8)

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » To Kesäkuu 10. 10:56:44 2004

Mulla on yhdet levyjarrulliset 1300sen tolpat jouten.Puuttuu vain satulat kun ne meni kilpuriin...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » To Kesäkuu 10. 10:58:02 2004

fomoco3 kirjoitti:Mulla on yhdet levyjarrulliset 1300sen tolpat jouten.Puuttuu vain satulat kun ne meni kilpuriin...
Satulat mulla on sierrasta, meneekö ne siihen suoraan vai helposti? ja 240mm sierran levyt. Paljos mä joutusin köyhtymään noista?

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » To Kesäkuu 10. 11:25:05 2004

FordEscort kirjoitti:
fomoco3 kirjoitti:Mulla on yhdet levyjarrulliset 1300sen tolpat jouten.Puuttuu vain satulat kun ne meni kilpuriin...
Satulat mulla on sierrasta, meneekö ne siihen suoraan vai helposti? ja 240mm sierran levyt. Paljos mä joutusin köyhtymään noista?
Enpä osaa sanoa miten ne rieskan satulat siihen istuu.Mutta levyn kanssa voi tulla ongelmia kun escorteissa levy on navan sisäpuolel ja rieskassa ulkopuolella...hinta tulikin jo privalla
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » To Kesäkuu 10. 11:47:31 2004

fomoco3 kirjoitti:
FordEscort kirjoitti:
fomoco3 kirjoitti:Mulla on yhdet levyjarrulliset 1300sen tolpat jouten.Puuttuu vain satulat kun ne meni kilpuriin...
Satulat mulla on sierrasta, meneekö ne siihen suoraan vai helposti? ja 240mm sierran levyt. Paljos mä joutusin köyhtymään noista?
Enpä osaa sanoa miten ne rieskan satulat siihen istuu.Mutta levyn kanssa voi tulla ongelmia kun escorteissa levy on navan sisäpuolel ja rieskassa ulkopuolella...hinta tulikin jo privalla
Jäähdytetyt gr1 levyt 53€ zipale ja menee heittämällä paikalleen. Sitten hommaa omat satulat ja niihin levityssarja 58€. http://personal.inet.fi/koti/valkonen/r ... arri10.jpg tommoset ne on mullakin! Rallyracelta saa ainakin.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » To Kesäkuu 10. 21:20:25 2004

fomoco3 laitoin privaa josset huomannu?

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Pe Kesäkuu 11. 11:51:51 2004

Ensinnäkin ois hyvä tietää, että puhutaanko jäähdytetyistä vai jäähdyttämättömistä levyistä?
Kuitenkin sierran jäähdytettyjen laittaminen tohon escon tolppaan on aikamoinen homma kuten joku jo vähän asiaan viittaili.
Pelkän sierran tavallisen etusatulan laittaminenkin vaatii todennäköisesti välipalan, että satulan saa keskelle levyä. Myös pulttijako tais olla vähän eri tossa sierran satulassa.
Noita escon tavallisia satuloita (ei jääh.) taas on kyllä saatavilla ihan varmasti ja sopuhinnalla. Iteltäkin vois ehkä löytyy ylimääräsiä.

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Pe Kesäkuu 11. 14:41:06 2004

Joo mun nyt pitää kattoa mitä tässä tekee kun tulee noi levyjarrutolpat tulee! luultavasti säädän ne jäähdytetyt jotenkin kuitenkin jotenkin.. jarrut pitää olla kunnolliset...

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » La Kesäkuu 12. 5:40:11 2004

Eli siis kyseesssä jäähdytetyt sierran levyt + satulat escon tolppiin.
Joutuu sorvaamaan navan halkasijaa, että levy menee päälle ja ainakin välipalat satulan ja kiinnityskohdan väliin, että saa satulan keskelle levyä.
Tosta pulttijaosta en muista, että pitikö sitä vielä vähän viilata kaupan päälle.

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » La Kesäkuu 12. 11:51:57 2004

Eli nyt se keneltä noi levyjarrutolpat piti tulla, olikin myynyt ne jo. Mutta mulla olikin tuolla "luultavasti" levyjarrutolpat ilman jarrukilpiä, satuloita yms. Navasta tosiaan pitäisi sorvata, oletko tehnyt sen että kestääkö napa kun pultit tulee aika ulkokehälle sitten vai kannattasko sorvata levyn sisäreunasta kanssa vähäsen pois? Pultitijako pitäisi olla ok...
Otan kuvan tosta levyjarrutolpasta tossa viikonlopun aikana. Saako jarrukilven tehdä itse lain mukaan? Ei olisi varmaankaan vaikea homma...

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Ma Kesäkuu 14. 0:11:50 2004

En ole tota itse tehnyt juuri ton suuritöisyyden takia, mutta mitä sillon tutkittiin niin ei tosta navasta nyt kovin paljoa tarvitse ottaa eli en usko vaikuttavan kestävyyteen. Halutessa voi ottaa tietenkin levystäkin, mutta sen jälkeen aina uudet (jos tarvetta vaihtaa) levyt vaatii sorvauksen sopiakseen.
Pulttijaolla tarkoitin siis satulan pulttijakoa ja se voi olla kyllä samakin.
Noita peltejä et tule saamaan sinne todennäkösesti olleenkaan paikalleen, koska ne ei sopineet sinne edes noitten alkuperäisten jäähdytettyjen levyjen kanssa, joten jos ne välttämättä haluut niin kannattaa tehdä itse tai sitten ei laita sinne mitään peltejä.

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ma Kesäkuu 14. 6:38:31 2004

Mutta mihkäs sen satulan sitten saa kiinni jossei ole sitä peltiä, tekeekö jotkut raudat vai miten? :roll:

FOMOCO
Viestit: 1276
Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
Paikkakunta: Ylikiiminki
Viesti:

Re: Mk1 levyt eteen

Viesti Kirjoittaja FOMOCO » Ma Kesäkuu 14. 11:29:47 2004

FordEscort kirjoitti:Millaisia virityksiä olette tehneet kun olette eturumpujen tilalle laittanut levyt? Oisko jollain jotain kuvia? Pitäisi ruveta kohta virittelemään sierran levyjä tohon 1.1:seen
Siis ootko laittamassa pikkutolppia tohon vanhakoppaan johon suunnittelet 2.0iS:än konetta? isot tolpathan sinne joutuu kuitenkin laittamaan. :?:
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Ma Kesäkuu 14. 11:45:01 2004

FordEscort kirjoitti:Mutta mihkäs sen satulan sitten saa kiinni jossei ole sitä peltiä, tekeekö jotkut raudat vai miten? :roll:
Levyjarrullisissa tolpissa on sellaset korvakot noille satulankiinnityspulteille. Ei satula mahtas kovin hyvin pysyykkään missään peltilätkässä paikallaan.

Vege
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vege » Ti Kesäkuu 15. 18:23:06 2004

tais olla kaikkineen päivineen 1600 etutolpat, kohtalaisilla jousilla ja iskareilla ja varmaankin jarrutkin oli täydellisenä kiinni

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ti Kesäkuu 15. 21:38:55 2004

MikkoT kirjoitti:
FordEscort kirjoitti:Mutta mihkäs sen satulan sitten saa kiinni jossei ole sitä peltiä, tekeekö jotkut raudat vai miten? :roll:
Levyjarrullisissa tolpissa on sellaset korvakot noille satulankiinnityspulteille. Ei satula mahtas kovin hyvin pysyykkään missään peltilätkässä paikallaan.
Oisko sulla kuvaa noista? Projekti näyttää pahasti riistäytyneen käsistä, jarrujen rakentaminen siirtyy ehkä vuodella eteenpäin mutta nyt niitä tietoja silti kaivataan!

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Kesäkuu 15. 22:01:25 2004

Huhhuh :roll:
TApia lainaten: 1. Hanki vähän rahaa 2. osta levyjarrulliset tolpat. 3. laita ne kiinni.
Mk1 escoon menee (ainakin) seuraavat tolpat: esco mk1 Mexico ja RS /capri 1,6 ohc-3,0V6. Näissä iso jousi ja iso levy, raidepää sopii suoraan. Mk2 RS sama juttu.
Mk2 pikkutolpassa sama levy kuin edellisissä mutta ns. pieni jousi. Myös hammastangon joutuu ottamaan mk2:sta että saa raidepäät sopimaan autoon/tolppaan. Pienempi jousi halkaisija EI estä muutoskatsastusta 2,0 -koneelle. Suomi "täynnä" ko. tolppia...
Sierran levyt/satulat escon tolppaan: unohda. Ei mene -helposti tai suoraan-....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ti Kesäkuu 15. 22:24:40 2004

Tahtoo itte rakentaa :x Njooh, seleevä, ostan sitte ne valmiina..

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Levyt

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Kesäkuu 16. 0:47:59 2004

Mulla on tossa tolpat joihin on sovitettu Scorpion 260 mm levyt ja satulat. Levy on navan päällä ja satula on keskitetty sellasella palikalla... Eli jos jotakin kiinnosta niin voin mittailla, taikka näpätä kuvan.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Ke Kesäkuu 16. 0:49:23 2004

Kuvan tollasesta levyjarrullisesta tolpasta saan kyllä otettua kuhan kerkeen.
Noi sierran levyt sinne saa kyllä laitettua, mutta ovat isotöiset rakentaa kuten jjs mainitsi. Ainut positiivinen asia noissa sierran levyissä/satuloissa ois toi rahan säästö jarruosissa, mutta nekin kyllä vaatii mielellään ton levyjarrullisen tolpan aihioksi juuri noitten satulankiinnikkeiden takia.

edit: muotine oli nopeampi ja pystyy varmaan auttaa mua paremmin tässä asiassa.

Vehje
Viestit: 433
Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002

Re: Levyt

Viesti Kirjoittaja Vehje » Ke Kesäkuu 16. 8:09:48 2004

MouTine kirjoitti:Mulla on tossa tolpat joihin on sovitettu Scorpion 260 mm levyt ja satulat. Levy on navan päällä ja satula on keskitetty sellasella palikalla... Eli jos jotakin kiinnosta niin voin mittailla, taikka näpätä kuvan.
Jos viitsit, niin otapas kuva. Onko siis Scorpion levyyn porattu uusi pulttijako ja napaa sorvattu pienemmäksi? Onko tuo Scorpion satula mallia 1-mäntäinen liukuva. Lähikuva satulan kiinnityksestä tolppaan, kiitos.

- Ville

FordEscort
Ylläpitäjä

Re: Levyt

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ke Kesäkuu 16. 11:24:52 2004

MouTine kirjoitti:Mulla on tossa tolpat joihin on sovitettu Scorpion 260 mm levyt ja satulat. Levy on navan päällä ja satula on keskitetty sellasella palikalla... Eli jos jotakin kiinnosta niin voin mittailla, taikka näpätä kuvan.
Joo nappase kuvaa vaan...

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

levy levy

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Kesäkuu 16. 11:47:40 2004

Joopa joo... Elikä.

Navasta on sorvattu vanhan levyn kiinnitys pisteet huis pois. En tiedä onko ihan välttämätöntä, mutta näin ainakin saadaan napaa hieman kevyemmäksi. Mulkosilmä-Scorpissahan ('95->) on 4-pulttinen jako, joka siis passaa ihan suoraan. Satula on yksimäntäinen, liukutyyppinen. Made by Iikka Luhtamäki, Karkkila.

Hieman heikko kuvajainen on tarjolla tuossa hetken, kun tuo sivutilani on aika rajallinen:
www.nic.fi/~moutine/IMG00002.JPG
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Kesäkuu 16. 16:50:12 2004

Hyvältä näyttää.

Näkyy satula tulevan yli vanteen kiinnityspinnan,
jota vakiot vanhanmalliset Fordit ei tee,
elikkä pitää olla tarkkanan mitkä vanteet mahtuu pyörimään

capri2
Viestit: 49
Liittynyt: Ke Helmikuu 13. 8:24:00 2002
Paikkakunta: Myrskylä

Viesti Kirjoittaja capri2 » To Kesäkuu 17. 8:10:31 2004

Löytyykö tuosta satulan kiinnityspalikasta mittoja/piirrustuksia? Mulla olisi sama projekti edessä.. tosin cossun 280mm laikoilla.

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Levy levy lwpweefawerf ffwe

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Kesäkuu 17. 13:53:53 2004

Juu, ihan mikä tahansa vanne ei passaa mutta ainakin nuo mun 15" MIMit sopivat juuri hienosti. Varapyöräkoteloon pitää sujauttaa spacer-lautanen.

Mittoja tulee heti kun tönäri kulkeutuu verannalta varastoon. Koitetaan mitata tänä iltana.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Vege
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vege » To Kesäkuu 17. 18:50:13 2004

juu eli multa löytyy tommoset tolpat myynnin soittoa 0500 221 449 jos kiinnostaa käyn huomenna varmistamassa asian ja nappaan samalla digikuvat, on ollu tosiaan mk1 sprinttiescossa paikallaan nuo tolpat jarruineen

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » To Kesäkuu 17. 20:09:50 2004

Vege kirjoitti:juu eli multa löytyy tommoset tolpat myynnin soittoa 0500 221 449 jos kiinnostaa käyn huomenna varmistamassa asian ja nappaan samalla digikuvat, on ollu tosiaan mk1 sprinttiescossa paikallaan nuo tolpat jarruineen
Kiinnostaa, nappaappa kuvat ja lähetä tai anna tähän näin niin katotaan...

Vege
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vege » Su Kesäkuu 20. 2:02:13 2004

tuolla on kuvia sarjassa onse http://ghost.iki.fi/~vege/forsale/ eli noihan on kaikki myynnissä olevia tavaroita

Cleveland
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Cleveland » Su Kesäkuu 20. 16:24:14 2004

[quote="jjs"]
Pienempi jousi halkaisija EI estä muutoskatsastusta 2,0 -koneelle. Suomi "täynnä" ko. tolppia...
quote] Saisko vähän tarkennusta tuohon...

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ma Syyskuu 6. 10:55:46 2004

kävin äsken konttorilla kyselemässä noista tolpista välikopassa ei haittais kuulemma jousen halkaisija ku ei näy papereista,levy 24,???
mk1 ei ollu varma mut kuulemma luultavasti pitääolla isot tolpat ku mexicon jousen halkaisija on suurempi ja se näky niiden papereissa..ei niiden paperit tuntenut rs2000 mallia.. mikä on 2.0 sierran tarkka iskutilavuus 199??(205)??

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ma Syyskuu 6. 11:24:17 2004

m_pajula kirjoitti:kävin äsken konttorilla kyselemässä noista tolpista välikopassa ei haittais kuulemma jousen halkaisija ku ei näy papereista,levy 24,???
mk1 ei ollu varma mut kuulemma luultavasti pitääolla isot tolpat ku mexicon jousen halkaisija on suurempi ja se näky niiden papereissa..ei niiden paperit tuntenut rs2000 mallia.. mikä on 2.0 sierran tarkka iskutilavuus 199??(205)??
1993cc
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Vege
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vege » Ti Syyskuu 7. 22:47:21 2004

edelleen keikkuu ylimääräsenä mk1 escosta peräisin olevat isot tolpat levyjarruilla ;)

http://ghost.iki.fi/~vege/forsale/onse%20029.jpg
http://ghost.iki.fi/~vege/forsale/onse%20028.jpg
http://ghost.iki.fi/~vege/forsale/onse%20027.jpg

eli noista saa tarjota jos joku tarvii, eipähän tartte miettiä että meneekö läpi pienillä tolpilla

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Re: Levy levy lwpweefawerf ffwe

Viesti Kirjoittaja razorass » Ke Syyskuu 8. 8:28:17 2004

MouTine kirjoitti:Juu, ihan mikä tahansa vanne ei passaa mutta ainakin nuo mun 15" MIMit sopivat juuri hienosti. Varapyöräkoteloon pitää sujauttaa spacer-lautanen.

Mittoja tulee heti kun tönäri kulkeutuu verannalta varastoon. Koitetaan mitata tänä iltana.
Viitsitkö Mitata samalla navan keskeltä satulan uloimpaan kohtaan?
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Syyskuu 8. 16:03:12 2004

Taitaa mittailut olla nyt vähän hiljaisia. Paketti on ollut kiinni autssa jo pari kk:ta, mutta koitetaan ens kerralla kun se on ylhäällä.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Vastaa Viestiin