Aikoinaan yritin saada kaasari 2.8:a katsastettua mutta kun ei saanut lupaa ei sitten millään.
Koppana tulisi olemaan 2d 1.6 -82 ja haaveena olisi istuttaa nokalle EFI 2.9 motti.
Haaveeksi saattaa jäädäkin ja pitää tyytyä 2.3 kaasarimoottoriin

Valvoja: CRSC Hallitus
Ajelin tuon perässä Hämeenkadulla reilu kuukausi sitten, röpelsi aika rankasti ja bensa haisi. Toivottavasti on nyt kunnossa...ukormi kirjoitti:Onhan tuo joku rakentanut -72 GT:n 2.8 ruiskulla.
http://www.nettiauto.com/141077
Hyvin on muuten siisti Tane tuolla myynnissä
Tuo 2.4 moottori olisi tosiaan hyvä vaihtoehto. Noita 2.9 koneita vain on paljon enemmän tarjolla ja hintakin luultavasti sen mukaisesti huokeampi. Taunusta lienee valmistettu vain 2.0 tai 2.3 v moottorilla varustettuna. Ainakin näitä "uudempi" koppaisia (-80-82)sierra friikki kirjoitti:niin jos laitat 2.4 efin ja sit uudet sisuskalut 2.9 moottorista.
molemmat on kolmireikä kansilla.
ja eikös taunusta ollu orkkiksena 2.6 litraisena