mk1 escortin korin vahvistus?

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

mk1 escortin korin vahvistus?

Viesti Kirjoittaja adh » Ma Toukokuu 17. 19:39:23 2004

Nyt olis escon kori pyörityspenkissä.. nyt kiinnostas tietää mistäpäin kannattaa koria vahvistella,muutakuin ne kolmiopalat tuliseinään ja etupalkin kohdalta runkoaisoja? onko muita heikkoja kohtia?

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ma Toukokuu 17. 21:16:09 2004

Yksi kohta on tolppien yläpään vahvikelevy jossa on runkonumero stanssattuna,pätkähitsillä kiinni.Näin olen nähnyt tehtävän kisa-autoihin.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ma Toukokuu 17. 21:19:41 2004

hitsaat kaikki saumat läpi. eli tuuma saumaa ja tuuma väliä. riippuen toki mihin tarkoitukseen autoa rakennat?

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Ma Toukokuu 17. 21:44:27 2004

auto tulee ihan kesäautoksi kadulle ja ehkä käydään radalla.. ja padaksi tulee piristetty ohc.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Toukokuu 17. 21:47:38 2004

vähempikin riittää....esim. 1,5cm saumaa 3cm väliä.
FoMoCo80:llä vois olla kuvamateriaalia....
eikä sun kannata katuautoa joka paikasta vahvistella, lahoo vaan nopeempaa.
etuiskaritornien ja rintapellin väliin vahviketta + runkoaisan kylkeen vahvike laput rintapelti/pohja alueelle ja poikittaistuki konehuoneeseen.
rintapellin alue noissa eniten notkuu.

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Ma Toukokuu 17. 21:58:12 2004

niin tuskin tarvii joka saumaa vahvistaa,mut jos ton etupään ja takaakselin alueen vahvistas. ja jos innostuis vielä laittamaan kaaret ni nehän jäykistää koria jo jonkin verran.

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ke Toukokuu 19. 9:39:44 2004

adh kirjoitti:niin tuskin tarvii joka saumaa vahvistaa,mut jos ton etupään ja takaakselin alueen vahvistas. ja jos innostuis vielä laittamaan kaaret ni nehän jäykistää koria jo jonkin verran.
Aivan...kilpureissa kaaret ovat turvallisuus tekijä ja samalla saadaan koria jäykemmäksi.
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

tommi.r
Viestit: 1230
Liittynyt: Ti Elokuu 5. 19:20:15 2003
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja tommi.r » Ma Elokuu 9. 20:37:14 2004

noista vahvistuksista olis kiva saaha kuvia,kun tuo on minullakin kohta edessä.kiitos
Escort XR3i cabriolet

Vastaa Viestiin