Olisko jotai neuvoja, kuvia, mittoja????

Tulee kuitenki katu välipohjaan.
Valvoja: CRSC Hallitus
Ohop en huomannu että katukäyttöön...MikkoT kirjoitti:Noista levyjarruasennuksista ja sopivista kompinaatioista pitäs löytyy muutama aikaisempikin topicki, joissa on mainittu noita sopivia yhdistelmiä.
Katukäyttöön pitää ainakin mun mielestä olla vaijeritoiminen käsijarru, joten toi MK2:sen etusatulat on siinä vaiheessa toimimaton ratkaisu.
Pitää olla lujuuslaskelmat TAI luotettava selvitys rakenteen lujuudesta.northwest kirjoitti:Sellainen huomio noista kiinnityspaloista että juuri käydään ralli.net:ssä keskustelua siitä että ko. osat on oltava lujuuslasketut siviililiikenteessä ja rallivehkeissä(rF),on kyselty papereita katsastuksissa...
No en ole ite tota rallinetin keskustelua seurannut, mutta kuulin tossa joku aika asiasta sen verran, että ovat ruvenneet vaatimaan noissa kilpa-autoissa, jotka rekisteröity katukäyttöön erikoisluvilla, hyväksyntätodistuksia noista erikoispalikoista. Toi tarkottaa sitä, että ne pitää olla "tehdastekoiset" eikä kotona rakennellut. Kuitenkin normaali katuauto ei tarvitse erikoislupia yleensä mihinkään, joten tokkopa se hyvin katsastusinssiä kiinnostaa, kuka ne palikat on sinne väsänny kunhan ne vaan on hyvin tehty.northwest kirjoitti:Sellainen huomio noista kiinnityspaloista että juuri käydään ralli.net:ssä keskustelua siitä että ko. osat on oltava lujuuslasketut siviililiikenteessä ja rallivehkeissä(rF),on kyselty papereita katsastuksissa...
Eli noita todistuksia on kyselty niin tavan katsastuksissa ja kilpailukatsastuksissa, kun kyseessä on ollut kilpa-auto, mutta siviiliauton lisävarusteisiin en ole vielä kuullut puututtavan.northwest kirjoitti:hmm.-ja itse olen saanut sen käsityksen(akk:sta) että juuri siviilikatsastuksen vuoksi vaaditaan todistus kilpa-autoihin joilla liikutaan kilpailun aikana yleisillä teillä,nyky f-läiset taitaa olla aika pitkälti "tarrakilpisiä" joilla ei saa ajaa yleisillä teillä muulloin kuin kilpailun aikana.
-eikö muka katsastusmiestä kiinnosta esim. itsetehdyt säädettävät alatukivarret siviilieskortin alla?