Ralliauto asfaltilla

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Samil
Ylläpitäjä

Ralliauto asfaltilla

Viesti Kirjoittaja Samil » Ti Huhtikuu 6. 22:28:03 2004

Mitäs vinkkejä arvon raati antaa ralliauton alustan säätöön asfaltille. Tarkoitus olisi mennä lähinnä harjoitusmielessä Raaheen asfalttisprinttiin 2.5.04. Vaimokin pääsee ensimmäistä kertaa kilpurin rattiin siellä, ja samalla tietysti ajan itsekin.
Jousia en aio vaihtaa, tai oikeastaan en muitakaan osia.
Renkaina tulee olemaan todennäköisesti 195-215 leveät siviilirenkaat. Pitää mitä pitää, asfaltti ajoalustana ei juurikaan kiinnosta, mutta mukava tietysti päästä ajamaan, rallit kun ovat kovin vähänä kesäaikana näillä seuduilla.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Huhtikuu 6. 22:42:28 2004

Älä edes kokeile siviilirenkailla. "Sulavat" alle vaikka olis +1 aste. Tiedän mistä kirjoitan... :cry:
Ei maksa paljoa jotkut sport 2000 slicksit, olkoon vaikka 17v vanhat ja 0,5mm pintaa; toimivat sentään kisan ajan.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

potsi
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003

Viesti Kirjoittaja potsi » Ke Huhtikuu 7. 7:41:37 2004

Ei hyviä kokemuksia siviilirenkaista kilpurin alla.

Me löydettiin useammat todella "liukkaat" renkaat. Ja kaverikin päätyi ajamaan kokeilujen jälkeen vanhalla sorapyörällä. Kunnes seuraaviin koitoksiin hankki sopivia renkaita.

Endurance miehiltä käytettyjä, halpoja ja hyviä:?: Colway.
Jäsen 488

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » Ke Huhtikuu 7. 15:30:34 2004

Halpoja ja hyviä 15" slicksejä saisi sitten tarjota... Privana tai soita 040 7431431

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ke Huhtikuu 7. 20:40:27 2004

Sprintissä kyllä hätätilassa ajaa loppuunajetuilla sorapyörillä mikäli ovat esim.aidot miseliinit,kaveri raspautti sellaiset kumikorjaamolla siten että kuviota jäi n. 2-3mm ja ajoi niillä tallinnarallissa olleen asfalttipätkän.Kestävät kun ei ole pitkää ajomatkaa.Itse olen käyttänyt sellaisia jäsentenvälisissä krossiradalla,tollaiset 5 kierrosta pelaa hyvin sitten alkaa kuumiaan liikaa.Sport2000 renkaat on syytä saada lämpöisiksi esim. rullilla että pito olisi parhaimmillaan,ovat tehty pitempiin kisoihin ja alkanevat lämmitä vasta sprintin lopussa.
-nämä on mun huomioita-
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Huhtikuu 7. 21:50:04 2004

Jos on säädettävät tolpat, niin ruuvaa just niin alas, ettei missään kohtaa kyseistä rataa pohjaa, koska siitä seuraa pidon menetys.

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ke Huhtikuu 7. 23:19:03 2004

Voin sanoa että millään sora alustalla ei kannata yrittää kovin lujaa ajaa on liian vetelä.Itse en aja kilpaa mutta olen ollut huoltomiehen kauan esim. keski-korsun pekalle ja olen ajanut itsekkin sen autoilla
sopivat jouset on esim eteen joku 300lbs ja taka 220lbs mut nekin on yleensä autokohtaisia kerroppa minkälaisella pelillä olet lähdössä koitokseen
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » To Huhtikuu 8. 1:02:25 2004

Autonahan on välikoppainen Escort 2-litran koneella.
Jousien jäykkyyksistä ei ole tietoa, uusi auto minulle... Joka nurkka on säädettävä, ja kuski on aloittelija, jos jonkinlaista perusneuvoa saisi ?

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tupi » To Huhtikuu 8. 3:56:25 2004

Perusneuvo elä yritä liikoja ettei auto mee heti seulaksi ja aja sillain että sinua itseä tyydyttää
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/

potsi
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003

Viesti Kirjoittaja potsi » To Huhtikuu 8. 8:11:09 2004

Tupi kirjoitti:Perusneuvo elä yritä liikoja ettei auto mee heti seulaksi ja aja sillain että sinua itseä tyydyttää
Hyvä neuvo, sellainen vauhti päälle että auto pysyy lapasessa. Ettei mennä ohosta ohhohhhoohon. Siten saa vähän tuntuumaa hommaan ja pystyt analysoimaan vähän jälkikäteen tapahtumia.

Seuraavassa kisassa sitten nöyryytät 5 luokan jätkät :wink: :lol:
Jäsen 488

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » To Huhtikuu 8. 11:17:11 2004

Rallialustassa ei osia vaihtamatta voi kun korkeutta hieman laskea, suurin vaikutus lienee renkailla, laittaisin kuvioidun slicksin tai slicksin.
Aiheesta löytyy myös live kokemusta ja todella mukavaa sellaista. Ajoin -94 F-cupin A-junnuissa, ja silloin ohjelmaan kuului toisessa kesäkisassa +30 helteessä yksi ek Jurvan Botniaringia kolme kierrosta :D ja eikun miettimään mitä tehdään kun ek1 on soraa ek2 assua ja sitten taas soralle. Meitä lähti täältä 5 autokuntaa ja päätimme että kolme voisi ajaa sickseillä kimpassa eli kaksi yleisessä ja minä viimeisenä junnuissa, oli meinaa renkaat kuumat :wink: ja huolloilla kiire. Jännitti ihan vitusti (oli vielä pieniä paineita edellisosakisan menestyksestä ja olimmehan pohjalaisten kotikentällä) kun ei mitään käsitystä aattona miten rengas pitää ja päätettiin mennä vetämään assu mutkia jotta näkisi missä kulmassa ja kuinka kovaa voi vetää, siis rallialustalla. Todettiin että karting linjoilla pyöreästi ja että tieassu on liukasta verrattuna rata-asfalttiin. Asfaltti ek ei ollut kaikille tasapuolinen koska edellisiltana sai aikaseen tulleet treenata :shock: mutta ei se meitä "pimeeseen vetäjiä haitannu". Ek ajaminen oli mielenkiintoista, ne ketkä valitsi siivili/rallirenkaat sutivat ja sladittivat edessä ja slickseillä piti vain valita kummalta puolen ohi jotta omat linjat säilyisi :lol:, kaikki yk kärjessä ajaneet ajoi jonkinmoisilla slickseillä. Yleisenkärki vaihtoi asfalttitolpat, esim Peltonen starlettiin.
Varikolla kuultiin jälkeenpäin yhdeltä meidän slicksi tiimin yleisen kuskilta joka nykyään moninkertainen suomenmestari että nyt kaatuu (tarkoitti mua) mutta ihmetteli kun ei kaatunu ja jäi itse muutaman sekunnin :lol: . Kisa meni jotenkuten pikku ongelmien saattelemana mutta oli sika hienoa, mikään ei korvaa todellista kisatilannetta, kaikki rallipelit on virtuaaliskeidaa. Harmi että viimeaikoina ei ole järjestetty ralliin asfalttia väliin, mutta tämmösiä rallimuistoja :)

potsi
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003

Viesti Kirjoittaja potsi » To Huhtikuu 8. 12:32:21 2004

SHR kirjoitti:...kaikki rallipelit on virtuaaliskeidaa...
Näin on :!: :)
Jäsen 488

Arto65FB
Ylläpitäjä

Re: Ralliauto asfaltilla

Viesti Kirjoittaja Arto65FB » To Huhtikuu 8. 14:59:31 2004

Samil kirjoitti:Mitäs vinkkejä arvon raati antaa ralliauton alustan säätöön asfaltille. Tarkoitus olisi mennä lähinnä harjoitusmielessä Raaheen asfalttisprinttiin 2.5.04. Vaimokin pääsee ensimmäistä kertaa kilpurin rattiin siellä, ja samalla tietysti ajan itsekin.
Jousia en aio vaihtaa, tai oikeastaan en muitakaan osia.
.
Jollain kaatovideolla on pätkä jostain asflattisprintistä, jossa yksi vetää kahdella pyörällä aivan viittä vaille kaatuminen vetää jonkun pyörätien kautta takaisin reitille ja muistaakseni joku siinä paikassa pääsee köllöttelemään kyljellään keskellä asflattiakin.

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Re: Ralliauto asfaltilla

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Pe Huhtikuu 9. 10:31:13 2004

2renkaalla taiteilu on ihan normaalia rutiinia asvaltilla...
KÄÄKS!
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ma Huhtikuu 19. 20:21:08 2004

Asiasta kolmanteen! Onko kukaan käyttänyt crossislicsejä? Ja mistähän sellaisia vois hankkia? Taitaa crossissa antaa vähän liikaa tasoitusta vanhoilla rallirenkailla!
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ma Huhtikuu 19. 22:37:14 2004

Krossisliksi on hyvä vaihtoehto(lienee paras?,pitää heti ja on pehmeämpiä seokseltaan kun ralliversiot),kaverini on käyttänyt jokohaman pyörää soft-seoksella omassa ss-eskossaan.Myy muistaakseni ainakin EM-Power(E.Mylläri)
-numero löytynee Hanaa!!!-lehdestä :wink:
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Huhtikuu 19. 23:01:46 2004

Ihan mielenkiintoinen idea. Tosin huomasin vuosien takaisessa Tammisaaren/Hangon Spritissä 3,5km matkalla että ratarengas lämpeni sopivan hitaasti; lopussa ollut hevosenkenkäoikea sai monet rallicross -rengasmiehet sladdailemaan liukkaasti ja näyttävästi (-> sulivat alle?). Omat renkaat purivat riittävästi 2-pyöräajeluun. Kun tuon muisti seuraavilla rundeilla, voitto tuli luokassa n.2sek voimin :)
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ti Huhtikuu 20. 12:03:43 2004

northwest kirjoitti:Krossisliksi on hyvä vaihtoehto(lienee paras?,pitää heti ja on pehmeämpiä seokseltaan kun ralliversiot),kaverini on käyttänyt jokohaman pyörää soft-seoksella omassa ss-eskossaan.Myy muistaakseni ainakin EM-Power(E.Mylläri)
-numero löytynee Hanaa!!!-lehdestä :wink:
Voi kun ei tule hanaa lehteä! No eiköhän tuo numero löytyne.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ti Huhtikuu 20. 20:47:54 2004

Itsellä on ollut käytössä työkaverin tiimiltä ostetut uudet Pirellin ralliasfalttipyörät medium seoksella(sillä sik-sak minimikuviolla),vaatisi jonkunlaisen lämmityksen hyvään pitoon heti alussa(mun autossa ei tehon vuoksi).Tämän koin ekassa kisassa kalajoella kun toisen kierroksen alun risteykseen jarruttaessa lähti "liitään"(vauhtia tutkassa 124kmh),siitä isoa rehupaalia päin...
->etupään pellit+jäähdyttäjä uusiksi :?
-sitten myöhemmin löytyi jo paremmin pitoa jyväskylässä,purasi jo niin "äreästi" loppuosalla että kääntyi hieman liian aikaisin jolloin ratamerkkinä olleesta traktorinrenkaasta kahdellepyörälle ja...-> http://www.plopcrew.net/galleria/jyvask ... la0215.jpg
-nyt meni säädettävä alatukivarsi ja rs-kääntövarsi :x
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ti Huhtikuu 20. 21:23:27 2004

Itse olen myös harkinnut noita "ralli" sliksejä softina! Asfaltti ei ole ongelma vaan se, kun pitäis pitää myös soralla. Ajan tulevan kesän crossia tuolla escortilla! Crossisliksi ei käsittääkseni ole kuvioitu valmiiksi? Sorapyörä muuten mutta häviää lähdössä liikaa. Onko kellään kokemuksia sliksillä soralla?
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tupi » Pe Huhtikuu 23. 1:40:35 2004

Jos ei ole paljoa irtosoraa niin slicksi pitää hyvin siis semmosella silentyneellä sora pinnalla . Ollaan täällä meilläpäin kokeiltu tuo pari kertaa kun on autoa säädetty ja käyty yhellä sorapätkällä kokeileen slicksit molemmilla kerroilla alla
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Pe Huhtikuu 23. 11:11:25 2004

northwest kirjoitti:Itsellä on ollut käytössä työkaverin tiimiltä ostetut uudet Pirellin ralliasfalttipyörät medium seoksella(sillä sik-sak minimikuviolla),vaatisi jonkunlaisen lämmityksen hyvään pitoon heti alussa(mun autossa ei tehon vuoksi).Tämän koin ekassa kisassa kalajoella kun toisen kierroksen alun risteykseen jarruttaessa lähti "liitään"(vauhtia tutkassa 124kmh),siitä isoa rehupaalia päin...
->etupään pellit+jäähdyttäjä uusiksi :?
-sitten myöhemmin löytyi jo paremmin pitoa jyväskylässä,purasi jo niin "äreästi" loppuosalla että kääntyi hieman liian aikaisin jolloin ratamerkkinä olleesta traktorinrenkaasta kahdellepyörälle ja...-> http://www.plopcrew.net/galleria/jyvask ... la0215.jpg
-nyt meni säädettävä alatukivarsi ja rs-kääntövarsi :x
Olikohan kenties tämän tyylinen rengas? http://www.kumho-euro.com/motorsports/K ... ure03.html Tuo co3/tw01. Mitenkähän tuo pitäis softina soralla?
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Pe Huhtikuu 23. 14:28:43 2004

Jos crossia meinaat ajaa niin soita vaikka Myllärille(EM-Power),tietää kokemuksesta mitä kannattaa laittaa alle.On senverran kisoja ajanut että tietänee,ei tarvi kokeilla :wink:
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Pe Huhtikuu 23. 17:45:28 2004

northwest kirjoitti:Jos crossia meinaat ajaa niin soita vaikka Myllärille(EM-Power),tietää kokemuksesta mitä kannattaa laittaa alle.On senverran kisoja ajanut että tietänee,ei tarvi kokeilla :wink:
Täytyypä pirautella!
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ti Toukokuu 4. 22:37:56 2004

Raahen sprintit oli ja meni.Samil on kurvaillut oikealla tyylillä...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » Ke Toukokuu 5. 8:51:57 2004

Jep, ja eka kierroksella tuntui itsestäkin että voi tulla ihan kohtuullinen aika, mutta unohdin kääntää eturenkaita viimeisessä mutkassa ;) Selvisin onneksi peruuttamisella, ei tullut autoon vaurioita. Toisella kierroksella oli sitten jo tulpat niin öljytöhnässä, ettei auto oikein käynyt, ja kerkes lähdössä nousta lämmötkin tappiin.
Pitkässä oikealle kaartavassa mutkassa kävin ihan reilusti kahdella renkaalla, meinas vähän aloittelijaa säikäyttää.
Asfaltilla oli kyllä mukava ajaa, nyt pitää vaan saada auto kunnolla iskuun seuraaviin asfalttikisoihin, alkaa meinaan öljynkulutus nousta yli bensankulutuksen, ei hyvä :(

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » To Toukokuu 6. 22:31:07 2004

Ja lisätäänpä vielä, että tarjolla olisi (harjoitusmielessä) kuvattua videomateriaalia Raahesta. Ykköslähdöstä kaikki kuskit, kakkosesta puuttuu noin 10 yleisen kuskia. Extrana incar-kuvaa meidän autosta. Kooste löytyy DVD:ltä. Korvausta kuvausryhmälle jos saisi jonkun euron kuvaukseen ja editointiin kulutetusta ajasta.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Pe Toukokuu 7. 23:01:53 2004

Tulipa tänään verestettyä muistoja katurenkaista/asvaltista/Esco mk2 RS2,0:sta.
Eli kanttailin KAKSI mutkaa kilpurilla tänää siirtäessäni peliä taka-akseliremppaan tallilta korjaamolle, päätin vähän antaa happea OHC:lle Kenttälän teollisuusalueen mutkissa.... Eka meni vielä näyttävässä luistossa mutta toka oli liikaa. Vanteet jäi kuitenkin ehjiksi pikku pyörähdyksestä/kanttikivistä huolimatta :oops: Jessus että oli liukasta....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Peltsi
Viestit: 59
Liittynyt: Su Maaliskuu 2. 11:33:29 2003
Paikkakunta: Tammisaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peltsi » Pe Toukokuu 7. 23:53:45 2004

Samil kirjoitti:Jep, ja eka kierroksella tuntui itsestäkin että voi tulla ihan kohtuullinen aika, mutta unohdin kääntää eturenkaita viimeisessä mutkassa ;) Selvisin onneksi peruuttamisella, ei tullut autoon vaurioita. Toisella kierroksella oli sitten jo tulpat niin öljytöhnässä, ettei auto oikein käynyt, ja kerkes lähdössä nousta lämmötkin tappiin.
Pitkässä oikealle kaartavassa mutkassa kävin ihan reilusti kahdella renkaalla, meinas vähän aloittelijaa säikäyttää.
Asfaltilla oli kyllä mukava ajaa, nyt pitää vaan saada auto kunnolla iskuun seuraaviin asfalttikisoihin, alkaa meinaan öljynkulutus nousta yli bensankulutuksen, ei hyvä :(
Auto kuntoon asfaltti sprinttejä ajamaan löytyyy toukokuussa joka viikonlopulle ja parille muullekin päivälle
Sierra Cosworth 4x4 -91 R.N/A
Escort RS Cosworth -92

Vastaa Viestiin