Pysty-Weberien kulutus?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Pysty-Weberien kulutus?
Kävin Mk2 Eskolla Tampereella Teivon swapissa viikonloppuna. Kakslitrainen OHC ja Weber IDF 44:sia kaksi kappaletta. Nelivaihteinen loota, perävälitystä en ole laskenut, mutta ei nyt mikään hirveä ole. Ei ole ihan säädöissä, kun otettiin aiemmin pikkaisen ennakkoa pois ja tyhjäkäynti on sen verran rikkaalla, että silmiä kirvelee. Kolmostietä pitkin n. 100km/h. Kulutus oli arviolta 11-12 l/100km. Miltäs tuo kuulostaa?
Paljonkos tuollaiset Weberit vievät motariajossa vähimmillään, kun säätää sytkän ja kaasarit kohdalleen.
Entäs hyvä säätöpaikka pk-seudulla? Ajattelin tavoistani poiketen sijoittaa ihan rahaa noiden IDF:ien säätöön, kun en ole niitten kanssa vielä ihan sinut.
Paljonkos tuollaiset Weberit vievät motariajossa vähimmillään, kun säätää sytkän ja kaasarit kohdalleen.
Entäs hyvä säätöpaikka pk-seudulla? Ajattelin tavoistani poiketen sijoittaa ihan rahaa noiden IDF:ien säätöön, kun en ole niitten kanssa vielä ihan sinut.
-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
riippuu paljon mitä moottorissa muuta on mutta eiköhän se kulutus ole vähimmillään n.10 litran luokkaa semmosilla säädöillä ettei laihalla käy
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/
-
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
Eiköhän tuo ole normaali kulutus. Minulla taunuksessa samoilla kaasareilla matka-ajon kulutus ( 100km/h + reippaita kiihdytyksiä / ohituksia ) 14 l/ 100km. 4 vaihteinen iso-loota, 1.6 vakiovälitys.
Jos käy pikkuteitä revittelemässä niin kulutus mulla 20 - 25l / 100km.
Ja vehkeet on aika hyvin tikissään.
Olet hankkinut erittäin hyvät kaasarit, ainakin itse olen ollut tyytyväinen. Jos haluat kikkailla ja viet säädettäväksi niin ota selvää onko suuttimia kioskissa. Seosten säätö ja todentaminen onnistuu helposti. Jos mahdollisuus säätää kuormitettuna niin aina parempi.
Jos käy pikkuteitä revittelemässä niin kulutus mulla 20 - 25l / 100km.
Ja vehkeet on aika hyvin tikissään.
Olet hankkinut erittäin hyvät kaasarit, ainakin itse olen ollut tyytyväinen. Jos haluat kikkailla ja viet säädettäväksi niin ota selvää onko suuttimia kioskissa. Seosten säätö ja todentaminen onnistuu helposti. Jos mahdollisuus säätää kuormitettuna niin aina parempi.
S a a b & F o r d
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
kyllä niillä suunnilleen tuohon pääseeTupi kirjoitti:riippuu paljon mitä moottorissa muuta on mutta eiköhän se kulutus ole vähimmillään n.10 litran luokkaa semmosilla säädöillä ettei laihalla käy
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.