RS 2000 Mk1
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
RS 2000 Mk1
Classic tietäjille ehkä päivänselvää mutta mitkä kaikki aluosat on vakiona/luokiteltu RS mk1? aluöljypohja, koneenkorvat, vaihteistoalukopalla?
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
nykyäänkin myynnissä oleva Gp1 jäähdytetty etulevy luokiteltiin vasta mk2:een.SHR kirjoitti:Onko tietoa koska alettiin käyttää alunapaa ja jäähd.etulevyä? taitaa mennä mk2 puolelle......
Elikkäs ajan takaa mitä osia on luokiteltu/käytetty -75 loppuun mennessä.
kuitenkin 2-ryhmän mk1 RS2000:een on luokiteltu 266/20mm etulevy ja isompi napa (toden näköisesti se oli alumiinia). kyseinen luokitus astui voimaan 1.9.1974
nämä kaikkihan löytyy luokitustodistuksesta, eikö sinulla ole sellaista?
ja mihin tarvitset tietoa, onko joku historic-projekti? Pitääkö olla 1- vai 2-ryhmän mukainen, vai mitenkä

imaise tästä rs2000 luokitustodistus.
Tallenna tämä linkki hiiren oikealla
ja tallennettua todistusta voit lukea vaikkapa Microsoft Office Document Imagin-sovelluksella.
tiedoston koko on noin 4,5megaa
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Kaikki luokkarit RS2000 mk1 , RS1600, Escort RS (R4) löytyy, kaikki osat ei vaan aivan yksiselitteisesti selviä, sitten on olemassa kaikenmaailman liitteitä jotka vapauttaa sitä ja tätä. Pääsääntöisesti tiedän mitä voisi laittaa. Historic Escorttia classic-luokkaan suunnitellaan kun se luokka sitten oikeesti toteutui, onneksi. Kyllähän kilpailuhistorian omaava runkonumero tuo lisäarvoa mutta itse en kovin arvosta jos ei ole maailmanmestarin tai Henkan aikanaan ajama. Escortillahan pitäisi päästä taas pitkästä aikaa ajamaan koska kyllähän se on kun kotiin astuisi 

-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Miten mahtaa olla Holbayn kansi ja luokittelu ryhmään 2. Muistaakseni ne kiellettiin jo n.76-77 vaihteessa jolloin mm. Escort RS1800 oli lähellä muuttua melko kesyksi; esim. ZF, 4-linkki jne olivat poistolistalla. Ford ratkaisi luokittelemalla "uuden" auton nelosryhmään, Escort RS:n jossa nuo olivat "vakiona".Brenda kirjoitti:öö? niin, siinä vissiin siis saa käyttää kaikkia 2-ryhmän palikoita ? kuten esim. Holbay 16V kansi ja zf-laatikko?
Holbay kansien uustuotantohan on juuri alkanut, mutta hinta saa varmaan miettimään parikin kertaa
Holbayn kansi on erilainen kuin Warrior; kumpikohan se on valultaan?
Capri RS2600:n oli muuten luokiteltu tuohon em. 2.ryhmään esim. muoviovet, luukut ja ikkunat, Weslaken kannet jnejne. Täytyyköhän kaivaa vanha suunnitelma -RS2600 ryhmäF- ja muuttaa se muotoon -RS2600 ryhmä Historic C-....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
holbaylta tulleen sähköpostin perusteella, näyttäs olevan warrior
Dear Mr xxxxxxx
Yes a head is available altough it differs to the original., This head is
based on the warrior conversion that Holbay produced after original
production for Ford ceased.
Price for kit is about £4600.00 (exc VAT if applicable). I have used this
with very good results.
Please mail me at www.richard@holbay.co.uk if I can be of further
assistance.
Regards
Richard

Dear Mr xxxxxxx
Yes a head is available altough it differs to the original., This head is
based on the warrior conversion that Holbay produced after original
production for Ford ceased.
Price for kit is about £4600.00 (exc VAT if applicable). I have used this
with very good results.
Please mail me at www.richard@holbay.co.uk if I can be of further
assistance.
Regards
Richard
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Se olis sitte huomena historicit viivalla Hyrylässä, pakko mennä kyyläämään autoja, lähinnä H10 laitteita, vanhoja kunnon ryhmäläisiä. Nyt ei kiinnosta "kaalimestat" vaan meen turistina kyttäämään lähtöjä ja huoltoja, näkemään ja kuulemaan mihin vireeseen nää vehkeet on saatu. Saattaa olla että on pyörtyminen lähellä kun fredi höristelee peetulla viereen 

-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
No, onneksi se on tervattu punaiseksiSHR kirjoitti:Saattaa olla että on pyörtyminen lähellä kun fredi höristelee peetulla viereen

Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Kyllä oli hienoksi autot hierottu, peetut ja pari rs2000 oli kyllä oikeesti siistejä, ihan huippuherkässä vireessä ei koneet olleet tai sitten ajoivat pitkällä perävälityksellä. Antsa Laine laski lainapeetulla sillain kun kuvittelin mutta käyntihäiriö keskeytti, selvät pohjat siihen mennessä, aika hyvin äijältä joka tulee ihan yöstä eikä ole ajanut moneen vuoteen. 1-2 ryhmän autot muutenkin hyväntuntuisia muutama eteni hienosti. Hauska reissu vaikkei ulosajoja nähnytkään 

-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
>>ihan huippuherkässä vireessä ei koneet olleet tai sitten ajoivat pitkällä perävälityksellä. <<
Juu, kakkospätkän lähdössä oltiin, ja joku röpötti jo siinä lähdössä
kuin olis ollu toinen kaasari pimeenä.
Aika syvät spoorit, kun oli lähtönumerot 100:n yli noilla kaikilla,
ei oo mitään herkkua ajella.
Juu, kakkospätkän lähdössä oltiin, ja joku röpötti jo siinä lähdössä
kuin olis ollu toinen kaasari pimeenä.
Aika syvät spoorit, kun oli lähtönumerot 100:n yli noilla kaikilla,
ei oo mitään herkkua ajella.
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
täällä on kuvia
http://www.lohua.net/gallery.php
http://www.lohua.net/gallery.php