iso v loota

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

fordrs2000
Viestit: 3770
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
Paikkakunta: Pohjanmaa
Viesti:

iso v loota

Viesti Kirjoittaja fordrs2000 » Ke Helmikuu 25. 16:59:03 2004

tarttis saaja ison 4v lootan räjäytyskuva se mikä on kiinteellä kopalla tyyppiä nyt en muista... oisko kellään tai sit hyvä linkki mistä löytäis.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Helmikuu 25. 21:59:01 2004


Kimmo's
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kimmo's » Ke Helmikuu 25. 23:18:18 2004

Kiitos Brenda skannauksesta! Vaikka en alkuperäistä pyyntöä esittänytkään, niin tarpeeseen tulee mullakin!

Onko muuten kellään kokemuksia tuon kansipellin korvaamisesta alumiinista jyrsityllä vahvemmalla versiolla? Ilmeisesti tuo kansipellin taipuminen on laatikkotuhojen perimmäinen syy...

k

fordrs2000
Viestit: 3770
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
Paikkakunta: Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fordrs2000 » To Helmikuu 26. 10:47:00 2004

joo kelpaa kiitti

Sodfor
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sodfor » To Helmikuu 26. 12:51:33 2004

Tääkin kiittelee...
Vaikka ei pyytänytkään.... :wink:

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » To Helmikuu 26. 16:53:43 2004

Onko muuten kellään kokemuksia tuon kansipellin korvaamisesta alumiinista jyrsityllä vahvemmalla versiolla? Ilmeisesti tuo kansipellin taipuminen on laatikkotuhojen perimmäinen syy...

Ei ole kokemuksia,
mutta äkisti päätellen se varmaan hyödyttää enempi kevytmetallikoteloa.

jos haluat vahvistaa koteloa, jyrsi kansi teräslevystä
ja laita kiinni G9.10 pulteilla tms

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Pe Helmikuu 27. 11:41:35 2004

En uskoisi tältä istumalta laatikkorikkojen syyn olevan peltikannen vääntyminen. Perinteinen iso 4v laatikko on ainakin meilläpäin osottautunut erittäin kestäväksi, veikkaisin perimmäisen syyn olevan nämä kaikenmaailman kyläsepät jotka niitä rattaita hitsailee ja sorvailee. En ole kuullut yhtään alkuperäistä Tran-x tai Quaife ratassarjaa hajonneen normaalikäytössä. Siirtäjissä tulee huomioida tietenkin teräskeppi sekä siirtäjännokka kappaleen uusiminen ja synkrot ovat kertakaudessa uusiksi, mutta halpoja laitella. Itsellä oli SF-pyörän ratassarja Tran-x välityksillä eikä ole kuin hyviä kokemuksia, yksi keskeytys 33 starttia, siirtäjän nokkakappale hyppäsi kolostaan pois jolloin meni keppi jumiin, mitään ei silloinkaan hajonnu. Tehot 150-200hv eri kokoonpanoilla. Kaikilla muillakin toiminut jos ei hölmöile perusasioiden kanssa.

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Pe Helmikuu 27. 13:25:42 2004

SHR kirjoitti:En uskoisi tältä istumalta laatikkorikkojen syyn olevan peltikannen vääntyminen. Perinteinen iso 4v laatikko on ainakin meilläpäin osottautunut erittäin kestäväksi, veikkaisin perimmäisen syyn olevan nämä kaikenmaailman kyläsepät jotka niitä rattaita hitsailee ja sorvailee. En ole kuullut yhtään alkuperäistä Tran-x tai Quaife ratassarjaa hajonneen normaalikäytössä. Siirtäjissä tulee huomioida tietenkin teräskeppi sekä siirtäjännokka kappaleen uusiminen ja synkrot ovat kertakaudessa uusiksi, mutta halpoja laitella. Itsellä oli SF-pyörän ratassarja Tran-x välityksillä eikä ole kuin hyviä kokemuksia, yksi keskeytys 33 starttia, siirtäjän nokkakappale hyppäsi kolostaan pois jolloin meni keppi jumiin, mitään ei silloinkaan hajonnu. Tehot 150-200hv eri kokoonpanoilla. Kaikilla muillakin toiminut jos ei hölmöile perusasioiden kanssa.
Escossani on kyseinen loota kestänyt uskomatonta rääkkiä,eikä ole tarvinut muutakuin vähän öljyä lisätä kerran... :!:
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Vastaa Viestiin