iso v loota
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
iso v loota
tarttis saaja ison 4v lootan räjäytyskuva se mikä on kiinteellä kopalla tyyppiä nyt en muista... oisko kellään tai sit hyvä linkki mistä löytäis.
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 294
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
- Paikkakunta: Nurmijärvi
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Onko muuten kellään kokemuksia tuon kansipellin korvaamisesta alumiinista jyrsityllä vahvemmalla versiolla? Ilmeisesti tuo kansipellin taipuminen on laatikkotuhojen perimmäinen syy...
Ei ole kokemuksia,
mutta äkisti päätellen se varmaan hyödyttää enempi kevytmetallikoteloa.
jos haluat vahvistaa koteloa, jyrsi kansi teräslevystä
ja laita kiinni G9.10 pulteilla tms
Ei ole kokemuksia,
mutta äkisti päätellen se varmaan hyödyttää enempi kevytmetallikoteloa.
jos haluat vahvistaa koteloa, jyrsi kansi teräslevystä
ja laita kiinni G9.10 pulteilla tms
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
En uskoisi tältä istumalta laatikkorikkojen syyn olevan peltikannen vääntyminen. Perinteinen iso 4v laatikko on ainakin meilläpäin osottautunut erittäin kestäväksi, veikkaisin perimmäisen syyn olevan nämä kaikenmaailman kyläsepät jotka niitä rattaita hitsailee ja sorvailee. En ole kuullut yhtään alkuperäistä Tran-x tai Quaife ratassarjaa hajonneen normaalikäytössä. Siirtäjissä tulee huomioida tietenkin teräskeppi sekä siirtäjännokka kappaleen uusiminen ja synkrot ovat kertakaudessa uusiksi, mutta halpoja laitella. Itsellä oli SF-pyörän ratassarja Tran-x välityksillä eikä ole kuin hyviä kokemuksia, yksi keskeytys 33 starttia, siirtäjän nokkakappale hyppäsi kolostaan pois jolloin meni keppi jumiin, mitään ei silloinkaan hajonnu. Tehot 150-200hv eri kokoonpanoilla. Kaikilla muillakin toiminut jos ei hölmöile perusasioiden kanssa.
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Escossani on kyseinen loota kestänyt uskomatonta rääkkiä,eikä ole tarvinut muutakuin vähän öljyä lisätä kerran...SHR kirjoitti:En uskoisi tältä istumalta laatikkorikkojen syyn olevan peltikannen vääntyminen. Perinteinen iso 4v laatikko on ainakin meilläpäin osottautunut erittäin kestäväksi, veikkaisin perimmäisen syyn olevan nämä kaikenmaailman kyläsepät jotka niitä rattaita hitsailee ja sorvailee. En ole kuullut yhtään alkuperäistä Tran-x tai Quaife ratassarjaa hajonneen normaalikäytössä. Siirtäjissä tulee huomioida tietenkin teräskeppi sekä siirtäjännokka kappaleen uusiminen ja synkrot ovat kertakaudessa uusiksi, mutta halpoja laitella. Itsellä oli SF-pyörän ratassarja Tran-x välityksillä eikä ole kuin hyviä kokemuksia, yksi keskeytys 33 starttia, siirtäjän nokkakappale hyppäsi kolostaan pois jolloin meni keppi jumiin, mitään ei silloinkaan hajonnu. Tehot 150-200hv eri kokoonpanoilla. Kaikilla muillakin toiminut jos ei hölmöile perusasioiden kanssa.
