Madalluspalat välikoppan

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Foresc
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Tammikuu 16. 0:15:04 2002

Madalluspalat välikoppan

Viesti Kirjoittaja Foresc » Ke Helmikuu 25. 15:36:56 2004

Kukaan väsännyt ite tollasia madalluspaloja välikoppaan?

Löytyskö jotain kuvia/mittoja että tietäs vähä millasia rupeis väsään,
kun tuolla autorääsingillä ei oo tarpeeks korkeita ja maksaa liikapali.
Escort 2.0i -77 || Volvo T5-R || Kawasaki ZX-7R ||

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja jouni » Ke Helmikuu 25. 15:40:33 2004

Muista että pykälien mukaan palan paksuus max. 51mm.

t: nimim. "60mm paloilla ei mennyt Capri katsastuksesta läpi"
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

Foresc
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Tammikuu 16. 0:15:04 2002

Viesti Kirjoittaja Foresc » Ke Helmikuu 25. 15:57:27 2004

Nojuu, ei niitä pykäliä kannata nii tarkkaan kattoa, jos ei mee katsastuksesta läpi nii palat pois ja huomenna uudestaan :D
Escort 2.0i -77 || Volvo T5-R || Kawasaki ZX-7R ||

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ke Helmikuu 25. 19:13:56 2004

Yhteen kilpuriin tein itse,koko sama kuin se akselissa lehtijousta vasten oleva vastinpinta.Keskelle keskinaulan kokoinen reikä johon palan korkeuden pituinen irto tappi(keskinaula työntää sen edellään akselissa olevaan reikään).Sitten omanmaun mukaan kevennysreikiä keskinaulan suunnassa :wink:
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Vastaa Viestiin