voih

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

voih

Viesti Kirjoittaja _pexi » Ma Helmikuu 16. 2:06:27 2004

escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Helmikuu 16. 2:17:41 2004

tuttu juttu...
toissa talvena mulla syttyi imuilman lämmitysputki+lambda-anturin johdot palamaan... olin juuri saapunut tallille, sammutin auton ja menin talliin. kohta äitimuori juoksee viereisestä asuinrakennuksestaan ja huutaa "AUTO PALAA!!!" nappasin tallista sammuttimen ja juoksin pihalle. piuhasarjat olivat oikosessa, ajovalot olivat menneet itsestään päälle, törrä alkoi huutaani yms... liekit olivat juuri päässeet kojelaudan alle...sain sammutettua... konepelti venähti kupruille, lasinpesusäiliö sulanut, johtosarjat pilalla ym. pientä.
muutaman viikon kuluttua hajukin poistui

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » Ma Helmikuu 16. 5:54:04 2004

pahan näköinen :( eiköhän siitä vielä peli tule. onneksi mk1 ja mk2 kopppasissa escoissa noita johtoja paljoakaan ole.

MASter
Viestit: 751
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MASter » Ma Helmikuu 16. 9:33:28 2004

:( Aika surkeeta katottavaa... Paloko pahastikkin?
Onko tietoo miten palo sai alkunsa? (..johot vaan oikosessa?)
Mut onneks oli sammutin lähellä, niin ei palanu koko auto! :shock:
..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Ma Helmikuu 16. 10:50:04 2004

onneks ei palanu koko auto
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja _pexi » Ma Helmikuu 16. 13:36:25 2004

juu eipä tainnu onneks kauheesti rikkoutua mitään, täytyypi tänään kattella paremmin... konepellistä palo maalit irti ainakin ja pensapumppu suli aika pahasti.. ja paipperkrossit katos savuna ilmaan :) ja tietty kauhee siivoaminen tulee ku tota jauhetta on joka paikka täynnä.. syttymis syytä en tiedä viel, mut josko se selviää ku rupeen tutkimaan tarkemmin. onneks sammuttimessa oli painetta viel ku viime tarkastus oli tehty reilu 20 vuotta sitten :shock: :wink:
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ma Helmikuu 16. 17:07:12 2004

Itellä oli myös escortti lähellä palaa viime kesänä.Bensaletku alkoi kusta muttei onnexi letku ollut pakosarjan puolella...muuten ois esco kärähtänyt pahemman kerran.
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

FOMOCO
Viestit: 1276
Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
Paikkakunta: Ylikiiminki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FOMOCO » Ma Helmikuu 16. 22:40:46 2004

Voivoi... surullisen näköistä. :cry: Mutta positiivista on se ettei koko auto mennyt, tuli leviää muuten yllättävän nopeasti autossa vaikka siinä ei olisi edes sisustaa paikallaan, nimimerkillä kokemusta on. :?
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -

Sodfor
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sodfor » Ti Helmikuu 17. 16:27:00 2004

Surullista katsottavaa... :(
Toivottavasti omaiset eivät ole täysin poissa tolaltaan...
Ja toivotaan potilaalle hyviä paranemisia... :wink:

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ke Helmikuu 18. 20:46:21 2004

Aiai.. se tietää lisää iltoja tallille.. :wink: Eli pikaista toipumista vaan

Vastaa Viestiin