Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
_pexi
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
- Paikkakunta: Ulvila
Viesti
Kirjoittaja _pexi » Ma Helmikuu 16. 2:06:27 2004
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91
-
Brenda
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Brenda » Ma Helmikuu 16. 2:17:41 2004
tuttu juttu...
toissa talvena mulla syttyi imuilman lämmitysputki+lambda-anturin johdot palamaan... olin juuri saapunut tallille, sammutin auton ja menin talliin. kohta äitimuori juoksee viereisestä asuinrakennuksestaan ja huutaa "AUTO PALAA!!!" nappasin tallista sammuttimen ja juoksin pihalle. piuhasarjat olivat oikosessa, ajovalot olivat menneet itsestään päälle, törrä alkoi huutaani yms... liekit olivat juuri päässeet kojelaudan alle...sain sammutettua... konepelti venähti kupruille, lasinpesusäiliö sulanut, johtosarjat pilalla ym. pientä.
muutaman viikon kuluttua hajukin poistui
-
Sammy
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Sammy » Ma Helmikuu 16. 5:54:04 2004
pahan näköinen

eiköhän siitä vielä peli tule. onneksi mk1 ja mk2 kopppasissa escoissa noita johtoja paljoakaan ole.
-
MASter
- Viestit: 751
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
- Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja MASter » Ma Helmikuu 16. 9:33:28 2004

Aika surkeeta katottavaa... Paloko pahastikkin?
Onko tietoo miten palo sai alkunsa? (..johot vaan oikosessa?)
Mut onneks oli sammutin lähellä, niin ei palanu koko auto!

..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..
-
timppaanen
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Viesti
Kirjoittaja timppaanen » Ma Helmikuu 16. 10:50:04 2004
onneks ei palanu koko auto
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit -->
escort mk1 2.0 -70,
escort mk2 2.0 -78
-
_pexi
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
- Paikkakunta: Ulvila
Viesti
Kirjoittaja _pexi » Ma Helmikuu 16. 13:36:25 2004
juu eipä tainnu onneks kauheesti rikkoutua mitään, täytyypi tänään kattella paremmin... konepellistä palo maalit irti ainakin ja pensapumppu suli aika pahasti.. ja paipperkrossit katos savuna ilmaan

ja tietty kauhee siivoaminen tulee ku tota jauhetta on joka paikka täynnä.. syttymis syytä en tiedä viel, mut josko se selviää ku rupeen tutkimaan tarkemmin. onneks sammuttimessa oli painetta viel ku viime tarkastus oli tehty reilu 20 vuotta sitten

escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91
-
fomoco3
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja fomoco3 » Ma Helmikuu 16. 17:07:12 2004
Itellä oli myös escortti lähellä palaa viime kesänä.Bensaletku alkoi kusta muttei onnexi letku ollut pakosarjan puolella...muuten ois esco kärähtänyt pahemman kerran.
Projektit
"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"
-
FOMOCO
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja FOMOCO » Ma Helmikuu 16. 22:40:46 2004
Voivoi... surullisen näköistä.

Mutta positiivista on se ettei koko auto mennyt, tuli leviää muuten yllättävän nopeasti autossa vaikka siinä ei olisi edes sisustaa paikallaan, nimimerkillä kokemusta on.

-
Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F -
Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
Sodfor
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Sodfor » Ti Helmikuu 17. 16:27:00 2004
Surullista katsottavaa...
Toivottavasti omaiset eivät ole täysin poissa tolaltaan...
Ja toivotaan potilaalle hyviä paranemisia...

-
FordEscort
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja FordEscort » Ke Helmikuu 18. 20:46:21 2004
Aiai.. se tietää lisää iltoja tallille..

Eli pikaista toipumista vaan