Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
FordEscort
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja FordEscort » To Helmikuu 5. 22:28:07 2004
Eli nyt saitte yhden uuden jäsenen joka omistaa Escort -68:n ja tätä projektia pitäisi ruveta tossa kesän lähestyessä alottelemaan ni ajattelin näyttää vähän kuvia siitä ja projektikuviahan tulee kun pääsen rakentelemaan. Tallissa odottaa jo Sierran iS-moottori ja 244mm levyt ja 9" rummut jotka sinne sitten pitäisi laittaa. Ajattelin autosta tehdä sleepper henkisen, ehkä oldskool oranssin tai jotain

Alusta päivitetään ainakin kynäjousin ja pystyiskarein. Autosta ajattelin tehdä semmosen että sillä pärjäisi radalla niin alustan kuin jarrujenkin osalta, koneeseen kun ei ole vielä hirveästi laittaa mutta ajatus olisi mutkasta pakosarjassa kunhan rahaa hieman kerääntyisi... Kaikkihan on vielä auki kun en vielä ole rakentamaan päässyt. Eli vinkkejä, inspiraatiota lisääviä lausahduksia kaivataan

kuvia on muuten
http://koti.phnet.fi/laguna/Escort/
-
Samil
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Samil » To Helmikuu 5. 23:05:37 2004
Asiallisen näköinen aihio, työtä tietysti vaatii. Itselläni samanlaisen tekniikan siirto menossa mk2 farmariin. Aikaa, vaivaa jne. Kyllä se siitä.
-
Brenda
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Brenda » Pe Helmikuu 6. 1:30:26 2004
Olet varmaan tietoinen tarvikelokasuojien laadusta ja istuvuudesta, niin kannattaa iroitella orkkis suojat varovasti ja pohtia niiden korjausmahdollisuutta.
-
mk1turboic
- Viestit: 78
- Liittynyt: Su Huhtikuu 6. 17:31:56 2003
Viesti
Kirjoittaja mk1turboic » Pe Helmikuu 6. 7:41:23 2004
onhan siinä joo rojektia pariks illaksi ... toi is moottori vääntää kivasti alhaalta asti ja vie kyllä escortin koppaa jo ihan kivasti ja kulutuskin on inhimillinen,mut kai sinne tulee 5v laatikko myös?, koska itselläni on kys.yhdistelmä omassa laitteessani ja kierroksetkin on maantie nopeuksissa inhimilliset jopa vakio perävälityksellä. tsemppiä projektiin koska ei näitä vanhakoppasia enää liikaa liikenteessä oo.
jäsen #323
-
FordEscort
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja FordEscort » Pe Helmikuu 6. 17:43:07 2004
Lokarit edellinen omistaja oli hionut pellille mutta ne on kyllä kovat paria kohtaa lukuunottamatta, hitsaamalla ajattelin tehdä ihan itte, naamapelti on ihan pehmee, juuup iS:än 5v. tulee.
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » La Helmikuu 7. 0:26:38 2004
Näemmä 1100 -versio. Ja orkkisratti!
Melkein vois Brendalle pistää visailun: mistä tuon erottaa 1100 -malliksi. Kuvissa äkkisältään 3 erityyppistä vihjettä...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
Brenda
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Brenda » La Helmikuu 7. 0:32:28 2004
jjs kirjoitti:Näemmä 1100 -versio. Ja orkkisratti!
Melkein vois Brendalle pistää visailun: mistä tuon erottaa 1100 -malliksi. Kuvissa äkkisältään 3 erityyppistä vihjettä...
10 sek. mietinnällä/ veikkauksella kattokourun listan puute, ikkunatiivisteet, ovipahvit, kojelaudan pehmusteen puute??? ei jaksa keskittyä, osuko ykskään

-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » La Helmikuu 7. 0:41:54 2004
Hyvä. Alat oppia...
Epäilen kyllä että joku tilaa meille kohta valkotakkisedät

.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
Brenda
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Brenda » La Helmikuu 7. 0:44:42 2004
juu, joskus joissain tilanteissa tulee itsellekin mieleen, jokin aikaa luennoituani jotain nippelitietoa, että ketä kiinostaa...olisinpa pitänyt turpani kiinni

-
FordEscort
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja FordEscort » La Helmikuu 7. 15:55:02 2004
jep..1100 se on

1300 kentillä varustettuna josta puuttuu kaasari, puola ja jotain nippeliä. Mites toi tähtikuvio tossa etulokareissa, onko se 1.1-merkki vai mitä se tarkottaa siinä kun esim RS2000 lukee siinä RS2000
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » La Helmikuu 7. 20:40:51 2004
On tuhatsata -perusversion lätkä.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
RS2600
- Viestit: 99
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja RS2600 » La Helmikuu 7. 22:17:42 2004
Brenda kirjoitti:jjs kirjoitti:Näemmä 1100 -versio. Ja orkkisratti!
Melkein vois Brendalle pistää visailun: mistä tuon erottaa 1100 -malliksi. Kuvissa äkkisältään 3 erityyppistä vihjettä...
10 sek. mietinnällä/ veikkauksella kattokourun listan puute, ikkunatiivisteet, ovipahvit, kojelaudan pehmusteen puute??? ei jaksa keskittyä, osuko ykskään

Mikä niissä ikkunatiivisteissä erottaa?
-
FOMOCO
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja FOMOCO » La Helmikuu 7. 22:20:12 2004
RS2600 kirjoitti:Brenda kirjoitti:jjs kirjoitti:Näemmä 1100 -versio. Ja orkkisratti!
Melkein vois Brendalle pistää visailun: mistä tuon erottaa 1100 -malliksi. Kuvissa äkkisältään 3 erityyppistä vihjettä...
10 sek. mietinnällä/ veikkauksella kattokourun listan puute, ikkunatiivisteet, ovipahvit, kojelaudan pehmusteen puute??? ei jaksa keskittyä, osuko ykskään

Mikä niissä ikkunatiivisteissä erottaa?
lista/listan ura puuttuu.
-
Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F -
Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
Brenda
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Brenda » La Helmikuu 7. 22:23:16 2004
puhutaan siis etu ja takalasin tiivisteistä
-
FordEscort
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja FordEscort » La Helmikuu 7. 22:47:04 2004
jjs kirjoitti:On tuhatsata -perusversion lätkä.
Noniin, hyvä. Siihen sen jätän, enkä pois ota vaikka melkein tuplaantuu kuutiotilavuus
