Ainakin joku aika sitten löytyi www.varaosahaku.fi nii edis moduleita...SLEI kirjoitti:Kyllä mä niitä maailmalta olen löytänyt, mutta kai niitä täälläkin johonkin Ford koneisiin on eksynyt.jive kirjoitti:eipä juuri.SLEI kirjoitti:Onko noita EDIS-4 moduleita romiksilla?
www.ebay.co.uk
www.ebay.de
auttaa
Megaruiskis
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
- Viestit: 925
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
- Paikkakunta: suomi
JesseT kirjoitti:Tuli sivusilmällä huomattua, että Burtonilla on 36-1 kiekkoja kahdella eri halkaisijalla tarjolla.
Myyntiosiossa on myös The nimimerkillä valmis Megasquirtti 250e.
ei oo enää

pitäis alkaa tutustumaan sen sielun elämään ja kyselemään täältä tyhmiä jos vaikka sais sen toimimaan tohon mun taunukseen
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
-
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
Onko kukaan ennättänyt tutustua tuohon uusimpaan Extran koodiin (022 jotain), siinä on kuulemma kehittyneemmät käynnistysrikastukset. Näillä keleillä starttaaminen on vähän hankalaa ainakin itsellä.
Hain Tullista wbo2 2A0 diy-kitin. Pikkuisen näyttäisi olevan kolvaamista tiedossa
Mielenkiintoista kunhan saa tuon kiinni...
Hain Tullista wbo2 2A0 diy-kitin. Pikkuisen näyttäisi olevan kolvaamista tiedossa

Ford Orion 1.6 GL aut. -83 MR, Fiesta Mk1 Jester Kitcar
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
"Hain Tullista wbo2 2A0 diy-kitin. Pikkuisen näyttäisi olevan kolvaamista tiedossa Mielenkiintoista kunhan saa tuon kiinni... "
Kyllä siinä motivaatiota ja kunnon työkalut tarvitaan. Mittasin kaikki konkat ja vastukset ennen paikalle laittoa ja aika monta tiimaa kasaamiseen meni.
Kyllä siinä motivaatiota ja kunnon työkalut tarvitaan. Mittasin kaikki konkat ja vastukset ennen paikalle laittoa ja aika monta tiimaa kasaamiseen meni.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Mites tuon cossun sytkämoduulin kytkentä tohon megasquirttiin?
Tässä on ton sytkämoduulin pinnijärjestys
Pin 1 =>>> (-) side of coil (is labelled "1" on the coil)
Pin 2 =>>> Ground
Pin 3 =>>> n/c
Pin 4 =>>> Switched 12v* (eg from (+)side of coil, labelled "15" on the coil)
Pin 5 =>>> n/c
Pin 6 =>>> Spark output from Megasquirt e.g. Pin 30 / FIdle on the relay board
Pin 7 =>>> n/c . Not always present.
Muuten toi on ihan selkee mutta kun cossun orkkis boxista lähtee kaks piuhaa tonne sytkävahvistimelle, toinen tohon 3. nastaan ja toinen tohon 6. nastaan. Eli mikä virka on tolla 3. nastaan menevällä piuhalla? Tarviiko sitä kytkeä ollenkaan? Eli riittääkö jos kytkee vaan megasquirtista tulevan sytkäsignaalin tohon 6.nastaan?
Ja toinen kysymys cossun siivapyörän hall-anturista: Miten kyseinen anturi toimii? Antaako se korkeamman jännitteen sillon ku se on nastan kohdalla vai sillon ku se ei ole nastan kohdalla? Eli kumminpäin pitäis rakentaa se hall-anturin kytkentä, schematic 1. vai schematic 2. mukaan? Ja ottaako se anturi maita koneen rungosta kun noihin kuviinkin on merkitty toi GND erikseen. Ja onko piuhojen napaisuudella mitään merkitystä?
Nimim. perillä asioista
Tässä on ton sytkämoduulin pinnijärjestys
Pin 1 =>>> (-) side of coil (is labelled "1" on the coil)
Pin 2 =>>> Ground
Pin 3 =>>> n/c
Pin 4 =>>> Switched 12v* (eg from (+)side of coil, labelled "15" on the coil)
Pin 5 =>>> n/c
Pin 6 =>>> Spark output from Megasquirt e.g. Pin 30 / FIdle on the relay board
Pin 7 =>>> n/c . Not always present.
Muuten toi on ihan selkee mutta kun cossun orkkis boxista lähtee kaks piuhaa tonne sytkävahvistimelle, toinen tohon 3. nastaan ja toinen tohon 6. nastaan. Eli mikä virka on tolla 3. nastaan menevällä piuhalla? Tarviiko sitä kytkeä ollenkaan? Eli riittääkö jos kytkee vaan megasquirtista tulevan sytkäsignaalin tohon 6.nastaan?
Ja toinen kysymys cossun siivapyörän hall-anturista: Miten kyseinen anturi toimii? Antaako se korkeamman jännitteen sillon ku se on nastan kohdalla vai sillon ku se ei ole nastan kohdalla? Eli kumminpäin pitäis rakentaa se hall-anturin kytkentä, schematic 1. vai schematic 2. mukaan? Ja ottaako se anturi maita koneen rungosta kun noihin kuviinkin on merkitty toi GND erikseen. Ja onko piuhojen napaisuudella mitään merkitystä?
Nimim. perillä asioista

Toyota Supra TT
-
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
No mites kävi?adh kirjoitti:oho! enpä ole vielä mittaillut niitä jännitteitä. täytyykin mitata ja raapia taas lisää päätä....JesseT kirjoitti:Tuo arvojen päätön seilailu kuulostaa tietenkin huolestuttavalta, mutta sen lämmitysledin kuuluukin kyllä mielestäni "väreillä". Lisää tietoa ja apua saattaisi löytyä Techedgen omasta foorumista:
(ei löytynytkään foorumia enää...)
Tuollainen kuitenkin:
http://autos.groups.yahoo.com/group/oz-diy-wb/
Tuon olet varmaan jo sitten käynyt läpi?![]()
http://wbo2.com/2a0/debug.htm
Pitikö kaikki kutinsa?
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
Olisi ongelmia tuon RST:n sytkän kanssa, niistä lähemmin http://www.finsquirt.net/forum/viewtopic.php?p=187#187
Mutta muistaakseni Ilpolla olisi jakajallinen mega kiinni autossa, jos siis näin on niin viitsisitkö valaista hieman kytkentääsi (hall, (ylösveto)vastukset ym).
Myös Vesku: laitoitko vastuksia hall ym. väliin?
Muutkin saa toki kertoa...
Mutta muistaakseni Ilpolla olisi jakajallinen mega kiinni autossa, jos siis näin on niin viitsisitkö valaista hieman kytkentääsi (hall, (ylösveto)vastukset ym).
Myös Vesku: laitoitko vastuksia hall ym. väliin?
Muutkin saa toki kertoa...
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
-
- Viestit: 819
- Liittynyt: Ma Helmikuu 24. 12:37:47 2003
- Paikkakunta: Ilmajoki
Mielenkiintoinen linkki löytyi kun kaivelin tuolle mondeon mittaristolle speksejä Megasquirt II
# 492
Ford Escort RS turbo 1.8 ZVH
Ford Puma
Ford Mondeo ST220
Ford Escort RS turbo 1.8 ZVH
Ford Puma
Ford Mondeo ST220
-
- Viestit: 67
- Liittynyt: La Maaliskuu 20. 20:15:57 2004
- Paikkakunta: Vammala
Ootko löytänyt?Olis aika komee semmonen monkun mittaristo kun sais taunukseen istutettua-Terppa- kirjoitti:Mielenkiintoinen linkki löytyi kun kaivelin tuolle mondeon mittaristolle speksejä Megasquirt II

Tänään lähti megaruiskutettu malmikasa ekaa kertaa käymään

Yllättävän helposti lähti vaikka oli jotai 10 astetta pakkasta ja rikastukset varmasti päin persettä

20m 2.9 -65 ms&edis
-
- Viestit: 819
- Liittynyt: Ma Helmikuu 24. 12:37:47 2003
- Paikkakunta: Ilmajoki
Hyvä homma et käynnistyolski kirjoitti:Ootko löytänyt?Olis aika komee semmonen monkun mittaristo kun sais taunukseen istutettua-Terppa- kirjoitti:Mielenkiintoinen linkki löytyi kun kaivelin tuolle mondeon mittaristolle speksejä Megasquirt II![]()
Tänään lähti megaruiskutettu malmikasa ekaa kertaa käymään![]()
Yllättävän helposti lähti vaikka oli jotai 10 astetta pakkasta ja rikastukset varmasti päin persettä

Ääh eipä ole vielä löytynyt, vähän kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Järki lähtee, voishan sen korvata vaijerimallin koneistolla mutta se ei ole vaihtoehto

# 492
Ford Escort RS turbo 1.8 ZVH
Ford Puma
Ford Mondeo ST220
Ford Escort RS turbo 1.8 ZVH
Ford Puma
Ford Mondeo ST220
-
- Ylläpitäjä
Megasquirt ongelmia
Missähän mahtaa olla vika kun laitoin 22 kOhm vastukset ja Jesset:n Inc tiedostot niin näyttää +18c vaikka todellisuudessa ulkona -5c astetta?
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Meneekö anturin vastus jotakuinkin näin:
C Ohm
-7 136000
0 91000
26 22000
40 18000
80 3975
100 2210
Ja päivitit siis noilla .inc tiedostoilla sekä sen prossun koodin ennen uploadaamista, että myös korvasit Megatunen .inc tiedostot niillä?
edit: Et kai käytä fahrenheit asteita? Silloin tuo jotakuinkin pitäisi paikkansa.
C Ohm
-7 136000
0 91000
26 22000
40 18000
80 3975
100 2210
Ja päivitit siis noilla .inc tiedostoilla sekä sen prossun koodin ennen uploadaamista, että myös korvasit Megatunen .inc tiedostot niillä?
edit: Et kai käytä fahrenheit asteita? Silloin tuo jotakuinkin pitäisi paikkansa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Hyvä että lähti toimimaan. Unohdinkin tuosta mainita. Tuolla minun 22kOhm ja .inc tiedosto setupilla on sitten lämpötilanmittauksen yläraja joka on saavutettavissa. Kesällä joskus onnistuin vetämään mittarin tappiin (lämmöt punaisella) niin että sen jälkeistä lämpenemistä ei enää MS rekisteröinyt. Tätä vastaavaa lämpötilaa en nyt muista (näkee .inc tiedostoista), mutta on se niin korkea, että ei sinne pitäisi mennä. Jos tästä haluaa eroon, niin Easythermillä pitää ajaa .inc tiedostot uusiksi esim. 18 kOhm bias vastusta varten.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 640
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001
Ei omassa mutta kaverin autossa, tosin minun asentama. Tästä on vuosi aikaa ja muistikuvat aika hataria mutta mitään ylösvetovastuksia en käyttänyt hallin ja MS:n välillä. Kytkentä on tehty täysin MS:n ohjeiden mukaan._P_ kirjoitti:Olisi ongelmia tuon RST:n sytkän kanssa, niistä lähemmin http://www.finsquirt.net/forum/viewtopic.php?p=187#187
Mutta muistaakseni Ilpolla olisi jakajallinen mega kiinni autossa, jos siis näin on niin viitsisitkö valaista hieman kytkentääsi (hall, (ylösveto)vastukset ym).
Myös Vesku: laitoitko vastuksia hall ym. väliin?
Muutkin saa toki kertoa...
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja
-
- Ylläpitäjä
1.4 Efin sytytys.
Olisiko kellään minkäänlaista tietoa kuinka 1.4 Efin sytytys kytketään kun siinä ei ilmeisesti ole Edis 4 moduulia?
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: 1.4 Efin sytytys.
Voihan sen aina hoitaa ihan vaan perinteisellä boschin modulilla. Tällöin 36-1 pyörää luke MS suoraan joka sitten käskyttää modulia, joka taas ajaa tuplapuolaa.hihnala kirjoitti:Olisiko kellään minkäänlaista tietoa kuinka 1.4 Efin sytytys kytketään kun siinä ei ilmeisesti ole Edis 4 moduulia?
Ai niin, MS2 on ollut nyt jo jonkin aikaa saatavilla. Prosessori voi tosin vielä vaihtua jossakin vaiheessa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Ylläpitäjä
1.4 efi sytytys
Mites ku kannessa on kans yks anturi pystyykö sitä käyttää sytytykseen?
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
mites muute.? yritin vähän jo lueskella ja ettiä mutta, onnistuukos tuon asennus k-jettiin? jos joku niin tehnyt niin saa lähettää neuvoja.!
suuttimien kanssa tulee ainaki ongelma.?
suuttimien kanssa tulee ainaki ongelma.?
• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
Olisikohan edes teoriassa mahdollista ohjata K-jetin määränjakajan mäntää jollain servomoottorilla Megan avulla? Saisi ilmamäärämittarin läpän heivata pois ja systeemi olisi päällepäin edelleen vakio
Kaasuläppäanturin, MAT:in ja MAP:in joutuu tietenkin laittamaan.

Ford Orion 1.6 GL aut. -83 MR, Fiesta Mk1 Jester Kitcar
-
- Ylläpitäjä
Teoriassa kyllä, mutta tuolle servolle pitäisi rakentaa oma pieni kontrolleri-chippi.. Se siitä käytännöstäHessu kirjoitti:Olisikohan edes teoriassa mahdollista ohjata K-jetin määränjakajan mäntää jollain servomoottorilla Megan avulla? Saisi ilmamäärämittarin läpän heivata pois ja systeemi olisi päällepäin edelleen vakioKaasuläppäanturin, MAT:in ja MAP:in joutuu tietenkin laittamaan.

-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Nakutusanturi
Viimisimmissä RST lohkoissa eli ns. efi lohkossa on takana 2. pytyn kohdalla 8mm paikka standardille nakuanturille, jollaisen saa esim. VPV:ltä. Vanhemmissa 1.6 CVH lohkoissa on vain 10mm paikkoja, eikä ihan niin hyvässä paikassa, joten sovitteen joutuu tekemään. Itse sorvasin sellaisen kierretapin jossa toisessa päässä 10mm kierre ja toisessa 8mm kierre.hihnala kirjoitti:Kertokaas mikä nakutusanturi kävisi Cvh turboon?
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 694
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Kysytäämpäs täältä kun ei tuolta Finsquirtista saa vastauksia.
Ajattelin asentaan DOCHi taunukseeni helppouden vuoksi tuon Partcon sarjan ja siihen extra-koodilla sytyksen ohjaus mukaan. Kysymykseni kuuluukin että miten onnistuu käyttämällä auton omia syttyosia? Tuo harvinaisempi järjestelmä, autossa valmiina 36-1 pyörä ja käsittääkseni induktiivinen anturi sille. Sekä se 7-pinninen ohjausboxi sytylle, yksi puola ja pyörijä jossa ei tosiaan mitään muuta toimintoja kun kipinän jakaminen oikeaan paikkaan.
Eli millä asetuksilla mega osaisi ohjata tuota syttyä?
Ja tarvitseeko tuo kampiakselin asentotunnistin mitään erikoisia kytkentäjä HALL-anturin tapaan? Tai löytyisikö samanmallista HALL-anturia tuon tilalle.
Kiitän mahdollisista vastauksista.
Ajattelin asentaan DOCHi taunukseeni helppouden vuoksi tuon Partcon sarjan ja siihen extra-koodilla sytyksen ohjaus mukaan. Kysymykseni kuuluukin että miten onnistuu käyttämällä auton omia syttyosia? Tuo harvinaisempi järjestelmä, autossa valmiina 36-1 pyörä ja käsittääkseni induktiivinen anturi sille. Sekä se 7-pinninen ohjausboxi sytylle, yksi puola ja pyörijä jossa ei tosiaan mitään muuta toimintoja kun kipinän jakaminen oikeaan paikkaan.
Eli millä asetuksilla mega osaisi ohjata tuota syttyä?
Ja tarvitseeko tuo kampiakselin asentotunnistin mitään erikoisia kytkentäjä HALL-anturin tapaan? Tai löytyisikö samanmallista HALL-anturia tuon tilalle.
Kiitän mahdollisista vastauksista.
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Tällainen osui silmään, eli muunnospala jolla MS menee suoraan EEC-IV liittimeen. Ajattelin että jotakin voisi kiinnostaa:
http://www.msefi.com/viewtopic.php?t=9105
http://www.msefi.com/viewtopic.php?t=9105
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Soitin joskus hariselle kun sillähän on niitä välijohtoja hestecin ja cossun orkkis piuhasarjan väliin. Tekevät kuulemma ne välijohdot itse ja W/M liittimiä löytyy hyllystä. Hinta oli 50e per liitin..JesseT kirjoitti:Äkkiäkös sellaisen sovittimen tekisi jos niitä W/M-boksin liittimiä saisi jostakin.
EDIT: Ainoo vaan että cossun omia ruiskun osia ei saa toimimaan suoraan kun ms ei osaa tunnistaa kierroksia cossun omien osien avulla. Vaatii joka tapauksessa jonkunnäköisiä muutoksia sinne kampuran päähän..
Toyota Supra TT
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Jaa. Nyt saat sitten kertoa mulle että miten.JesseT kirjoitti:Kyllä sen pitäisi toimia ihan sellaisenaan.

Toyota Supra TT
-
- Ylläpitäjä
Oliko tähän ratkaisu siinä, kun muutettiin tämän MS luulemaan moottorin olevan eri sylinterimäärällä kuin se todellisuudessa on? Jossakin foorumissa oli joku tehnyt tuommoisen muutoksen sinne MS:äänHena kirjoitti:Jaa. Nyt saat sitten kertoa mulle että miten.JesseT kirjoitti:Kyllä sen pitäisi toimia ihan sellaisenaan.Meinaan siivapyörässä on neljä nystyrää ja se kun pyörii kaks kertaa nopeemmin kun jakaja niin kierrosluvut on kaksinkertaset ja sitä myötä se sytkä ei oikein onnistu.. Näin oon asian ymmärtäny.
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Onhan MS:ssä tuo wheeldecooderi jonka voi valjastaa hommaan kuin hommaan. Kerrotaan kampiakselilla olevien hampaiden määrä ja sitten toiseksi anturiksi se virranjakajan vaiheanturi niin on kaikki tieto kasassa. En usko että kukaan on kokeillut tosin, mutta mielestäni pitäisi teoriassa toimia.
Triviaalit ratkaisut on:
Poistaa yksi niistä neljästä nystyrästä
lisätä kolme uutta nystyrää vanhojen väliin
Laittaa kokonaan uusi 36-1 pyörä vanhan rinnalle.
Laittaa kaksi uutta tappia kampiakselille tai neljä nokkapyörälle. (ei suorasytkään)
Triviaalit ratkaisut on:
Poistaa yksi niistä neljästä nystyrästä
lisätä kolme uutta nystyrää vanhojen väliin
Laittaa kokonaan uusi 36-1 pyörä vanhan rinnalle.
Laittaa kaksi uutta tappia kampiakselille tai neljä nokkapyörälle. (ei suorasytkään)
Viimeksi muokannut JesseT, Pe Kesäkuu 17. 15:15:48 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Katos vaan, nyt sinne oli ilmestynyt "2nd trigger wheel decoder"-vaihtoehto.
http://megasquirt.sourceforge.net/extra/wheel2.html
http://megasquirt.sourceforge.net/extra/wheel2.html
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
- Paikkakunta: Vantaa
Stimulaattoria
Oliskos kellään tollasta megastimulaattoria, jota voisi lainata hetkeksi ton boksin testausta varten? Ehän tossa kauaa mee kun sitä testaa... Maksan tottakai postikulut ym.
Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST
-
- Viestit: 294
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
- Paikkakunta: Nurmijärvi
-
- Viestit: 139
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 21. 1:26:37 2003
- Paikkakunta: Oulu
Oiskohan jollakin mahdollista prommata mulle tuollanen Megasquirtin piirin sukulainen Motorola 68HC908KX8. Tarvis saada siihen tuo Megajolt JR:n softalle tarvittava bootloaderi. Luulin että tuo käytössä oleva universal-prommeri ois hoitanu homman, mutta eihän se tietenkään suostunu tuon piirin kanssa millekkään.
-
- Ylläpitäjä