Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » Pe Maaliskuu 21. 20:21:08 2014

Täytyy vielä kysyä, en muista onko aiemmin ollut juttua aiheesta... ST:n moottorin naputusääni kylmänä. Eli kun lähtee kylmällä moottorilla ajamaan esim maantielle kuuluu selvästi naputtava ääni (nostajat?) joka tihenee kierrosten mukaan. Ääni häviää kun moottorin lämmöt nousevat normaalille tasolle. Onko muilla samanlaisia oireita ollut? Onko kyseessä yläkerran öljynpuute vai nostajien kuluneisuus?
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » Pe Maaliskuu 21. 20:35:26 2014

RS2000_mk5 kirjoitti:Täytyy vielä kysyä, en muista onko aiemmin ollut juttua aiheesta... ST:n moottorin naputusääni kylmänä. Eli kun lähtee kylmällä moottorilla ajamaan esim maantielle kuuluu selvästi naputtava ääni (nostajat?) joka tihenee kierrosten mukaan. Ääni häviää kun moottorin lämmöt nousevat normaalille tasolle. Onko muilla samanlaisia oireita ollut? Onko kyseessä yläkerran öljynpuute vai nostajien kuluneisuus?

Kyllä se kuuluu vuosimalliin. Itse olen ajanut castrollin öljyllä. Ensin oli sitä voortin omaa,mut hiljeni käyntiääni castrollilla.Jonku 40tkm ajoin sillä voortin omalla.

Onpa tuota tullut ajettua nolla kilometristä nyt 136tkm ja vähän reilut.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » Pe Maaliskuu 21. 21:13:27 2014

RsTuning kirjoitti:
RS2000_mk5 kirjoitti:Täytyy vielä kysyä, en muista onko aiemmin ollut juttua aiheesta... ST:n moottorin naputusääni kylmänä. Eli kun lähtee kylmällä moottorilla ajamaan esim maantielle kuuluu selvästi naputtava ääni (nostajat?) joka tihenee kierrosten mukaan. Ääni häviää kun moottorin lämmöt nousevat normaalille tasolle. Onko muilla samanlaisia oireita ollut? Onko kyseessä yläkerran öljynpuute vai nostajien kuluneisuus?

Kyllä se kuuluu vuosimalliin. Itse olen ajanut castrollin öljyllä. Ensin oli sitä voortin omaa,mut hiljeni käyntiääni castrollilla.Jonku 40tkm ajoin sillä voortin omalla.

Onpa tuota tullut ajettua nolla kilometristä nyt 136tkm ja vähän reilut.
Juu itellä nyt noi Liqui Moly 5w30:set. Ei vaikutusta juur ääniin. Vois koittaa seuraavalla kerralla Castroleja.
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

xsx
Viestit: 2460
Liittynyt: Ma Joulukuu 20. 12:14:38 2004
Paikkakunta: Tuusula, Hyrylä

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja xsx » Pe Maaliskuu 21. 21:15:09 2014

Mulla on ollu 5w-40 mobilit.
Escort Mk2 r.f
Escort Mk2 -77
Escort Mk2 -76
...ja pari muuta Mk2:ta
Audi S5

Himis
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Toukokuu 1. 18:09:34 2009

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja Himis » Pe Maaliskuu 21. 23:49:17 2014

Itsellä Fordilta ostetut 5w30 castrolit, ja olen pistänyt myös merkille tuon hieman viileällä moottorilla kuuluvan naputuksen, häviää tosiaan kun moottori on lämmin.

Pyöränkulmat säädettiin oikeiksi madalluksen jäljiltä, kulkee taas huomattavasti vakaammin. :)
Laturi on nyt vaihdettu, en alkanut itse vaihtaa, kun myyntiliike tuli sopivasti vastaan tuossa remontissa. Auto kun ei ole ollut minulla vielä puolta vuotta ostamisesta.
Seuraavaksi ohjelmassa etulipan asennus ja vetoakseleiden päivitys pidempiin, kunhan saan ensin aikaiseksi jostain tilata sellaiset.
http://www.performancefordparts.co.uk/p ... s-s2-pair/
Onkohan nuo samat, kuin nuo Pumaspeedilla olevat?

-Tommi

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » La Maaliskuu 22. 9:25:02 2014

Himis kirjoitti:Itsellä Fordilta ostetut 5w30 castrolit, ja olen pistänyt myös merkille tuon hieman viileällä moottorilla kuuluvan naputuksen, häviää tosiaan kun moottori on lämmin.

Pyöränkulmat säädettiin oikeiksi madalluksen jäljiltä, kulkee taas huomattavasti vakaammin. :)
Laturi on nyt vaihdettu, en alkanut itse vaihtaa, kun myyntiliike tuli sopivasti vastaan tuossa remontissa. Auto kun ei ole ollut minulla vielä puolta vuotta ostamisesta.
Seuraavaksi ohjelmassa etulipan asennus ja vetoakseleiden päivitys pidempiin, kunhan saan ensin aikaiseksi jostain tilata sellaiset.
http://www.performancefordparts.co.uk/p ... s-s2-pair/
Onkohan nuo samat, kuin nuo Pumaspeedilla olevat?

-Tommi

Kyllä nuo näyttäs olevan samat, ainakin laatikot just samanlaiset. Veikkaan ettei vetareita tarvi enää vaihtaa ku tommoset vaihtaa, itellä ainaki pelannu hyvin, tosin en "kiusaa" autoa enää niinkuin nuorempana kossina tuli tehtyä :wink:
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » La Maaliskuu 22. 9:49:31 2014

RS2000_mk5 kirjoitti:
Himis kirjoitti:Itsellä Fordilta ostetut 5w30 castrolit, ja olen pistänyt myös merkille tuon hieman viileällä moottorilla kuuluvan naputuksen, häviää tosiaan kun moottori on lämmin.

Pyöränkulmat säädettiin oikeiksi madalluksen jäljiltä, kulkee taas huomattavasti vakaammin. :)
Laturi on nyt vaihdettu, en alkanut itse vaihtaa, kun myyntiliike tuli sopivasti vastaan tuossa remontissa. Auto kun ei ole ollut minulla vielä puolta vuotta ostamisesta.
Seuraavaksi ohjelmassa etulipan asennus ja vetoakseleiden päivitys pidempiin, kunhan saan ensin aikaiseksi jostain tilata sellaiset.
http://www.performancefordparts.co.uk/p ... s-s2-pair/
Onkohan nuo samat, kuin nuo Pumaspeedilla olevat?

-Tommi

Kyllä nuo näyttäs olevan samat, ainakin laatikot just samanlaiset. Veikkaan ettei vetareita tarvi enää vaihtaa ku tommoset vaihtaa, itellä ainaki pelannu hyvin, tosin en "kiusaa" autoa enää niinkuin nuorempana kossina tuli tehtyä :wink:
Varmasti kestävät,kun ei hajoa sisäkumit. Voimaahan nuo kestää,kun ne ajaa rataa englannissa noil vetareilla ja niissä autoissa on paukkuakin lähes 400hv.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » Ma Maaliskuu 24. 15:59:07 2014

Fordin huoltopäälikkö suositteli nostajanaputukseen Forte moottoripesua, ootteko kukaan tehnyt sitä? Jos kannen öljykanaviin on pesiytynyt moskaa se voi aiheuttaa öljynpuutetta nostajille. Itse nostajiin ei Forte pesu tehoa kun nuissa on säädettävät? Luulin että olis hydrauliset nostajat...
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » Ma Maaliskuu 24. 18:28:48 2014

RS2000_mk5 kirjoitti:Fordin huoltopäälikkö suositteli nostajanaputukseen Forte moottoripesua, ootteko kukaan tehnyt sitä? Jos kannen öljykanaviin on pesiytynyt moskaa se voi aiheuttaa öljynpuutetta nostajille. Itse nostajiin ei Forte pesu tehoa kun nuissa on säädettävät? Luulin että olis hydrauliset nostajat...
No itse olen skeptinen tuohon forteen. Tekisin silleen,että ajaa pari lyhyttä öljynvaihtoväliä. Esim.2000km ja sitten vaihtaa patruunan ja öljyt ja sitten taas 2000km..
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

focst
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Kesäkuu 25. 17:22:16 2007
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja focst » Ma Maaliskuu 24. 18:47:04 2014

Ei siitä fortesta haittaa ole jos sitä oikein käytetään..omassa käytin kun ostin käytettynä eka öljynvaihdon yhteydessä lisäsin ja käytin kuumaksi ja tulihan mustat öljyt ulos..mutta siitä en usko olevan mitään hyötyä jos 2000 välillä vaihtas parit öljyt ei puhdas öljy sieltä mitään liuota...
Mondeo 1.6 ecoboost 2014

xsx
Viestit: 2460
Liittynyt: Ma Joulukuu 20. 12:14:38 2004
Paikkakunta: Tuusula, Hyrylä

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja xsx » Ma Maaliskuu 24. 19:33:47 2014

Kyllä se fortte ihan toimivaa kamaa on. Sen kanssa ei saa ajaa sitten metriäkään, niinku edellisen duunipaikan tj :D. Pääsi 20km ja kone kilkkas. Yleensä oon käytelly 20min 2000-3000 kierrosta.
Escort Mk2 r.f
Escort Mk2 -77
Escort Mk2 -76
...ja pari muuta Mk2:ta
Audi S5

focst
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Kesäkuu 25. 17:22:16 2007
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja focst » La Maaliskuu 29. 14:05:40 2014

Onko kukaan miettinyt tai suunnitellut st.n muuttamista re85 polttoaineelle ruottista sais kapulan ja ohjelman tarviikohan muuta muuttaa tehoja sais ainakin hyvin lisää..; )
Mondeo 1.6 ecoboost 2014

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » La Maaliskuu 29. 15:50:39 2014

focst kirjoitti:Onko kukaan miettinyt tai suunnitellut st.n muuttamista re85 polttoaineelle ruottista sais kapulan ja ohjelman tarviikohan muuta muuttaa tehoja sais ainakin hyvin lisää..; )

Kyllä mulle viime vuonna sellaista sarjaa tarjottiin ihan suomesta. Ei siihen tarvitse,kun sitten pitää säätää vaan syötöt kohdalleen. Boksi ohjaa suuttimia. Veikkaan,että vakio suuttimet ei riitä,että pitää olla ainakin 630 suuttimet ainakin. Vakiot oli jotkut 385 ja 425 en muista enään.

Ei mitään hajua miten kestää "käyttöautossa"
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

focst
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Kesäkuu 25. 17:22:16 2007
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja focst » Pe Huhtikuu 4. 20:34:31 2014

Kylmänä käynnistettäessä resonoi ja pärisee vissiin pakosarja halki tai irti :evil: ..millonkohan sitä sais vaan ajella ilman jatkuvaa murhetta että mikä porsii seuraavaksi? Onko muilla tullu vastaan vastaavaa vikaa??
Mondeo 1.6 ecoboost 2014

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » La Huhtikuu 5. 8:28:22 2014

focst kirjoitti:Kylmänä käynnistettäessä resonoi ja pärisee vissiin pakosarja halki tai irti :evil: ..millonkohan sitä sais vaan ajella ilman jatkuvaa murhetta että mikä porsii seuraavaksi? Onko muilla tullu vastaan vastaavaa vikaa??
Eipä oo tuollaista vikaa tullu(vielä) vastaan. Voihan se olla vaan joku lämpösuoja joka siellä pärisee? Itte tässä autokuumeen kourissa ja suht ok tarjouksia saanu ST:stä vaihdossa...
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

focst
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Kesäkuu 25. 17:22:16 2007
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja focst » La Huhtikuu 5. 9:07:49 2014

Kun kone vähän aikaa käy joutokäynnillä ni ääni loppuu.. Oli yhdessä v50t5 volvossa saman kuulonen ääni siinä oli pakosarja irti jakopään puolelta.. Olisin kyllä itsekkin vaihtamassa autoa en vaan vielä tiedä minkälainen ois seuraava.. Uus st ois hyvä mutta hinta on uutena liian kova..
Mondeo 1.6 ecoboost 2014

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » La Huhtikuu 5. 9:16:24 2014

focst kirjoitti:Kun kone vähän aikaa käy joutokäynnillä ni ääni loppuu.. Oli yhdessä v50t5 volvossa saman kuulonen ääni siinä oli pakosarja irti jakopään puolelta.. Olisin kyllä itsekkin vaihtamassa autoa en vaan vielä tiedä minkälainen ois seuraava.. Uus st ois hyvä mutta hinta on uutena liian kova..
Kyllä mä lähtisin vikaa etsimään sieltä pakosarjan pulteista. Onhan noissa,kun sumujen saarien sivuja katsellut joskus silloin tällöin niin downpipen pultitkin lentäny hevon kuuseen. Itsellä on sellaset lukkomutterit downpipessä. Mallia amerikan meininki :cha "suomeks sellanen lukitusprikka" tai mikä nyt on sitten oikea ammattisanasto en tiedä. En ole ammatiltani autonasentaja.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

focst
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Kesäkuu 25. 17:22:16 2007
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja focst » La Huhtikuu 5. 12:32:33 2014

Kävinpä koe istumassa uuden st.n eipä tullu semmosta tarjousta että vois vielä harkita vaihtoa. Pakko nöyrtyä ja korjata vanhaa..tilais uuden pakosarjantiivisteen ja lähtis siitä liikkeelle..
Mondeo 1.6 ecoboost 2014

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » La Huhtikuu 5. 14:26:11 2014

Noniin nyt sitten pääs käymään että ST vaihtuu toiseen Saksalaiseen merkkiin. 13k sain vaihdossa, eipä tarvinut kauaa miettiä.
Ei oikeestaan tuu hirveä ikävä ST:tä kun kaikenmaailman ongelmien kanssa saanut painia, esim lokasuojan reuna kukkii taas vaikka korjauksesta vain pari vuotta aikaa.
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » La Huhtikuu 5. 17:05:41 2014

RS2000_mk5 kirjoitti:Noniin nyt sitten pääs käymään että ST vaihtuu toiseen Saksalaiseen merkkiin. 13k sain vaihdossa, eipä tarvinut kauaa miettiä.
Ei oikeestaan tuu hirveä ikävä ST:tä kun kaikenmaailman ongelmien kanssa saanut painia, esim lokasuojan reuna kukkii taas vaikka korjauksesta vain pari vuotta aikaa.

Mulla kans alkanu rypyilemään reuna kummaltakin puolelta. Kans taitaa olla reilu 4-vuotta korjaamisesta.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » La Huhtikuu 5. 17:56:17 2014

tähän ketjuun on kyllä pakko vastata vaikkei sitä kukaan kysykään että tämmönen st ei kyllä herätä minkäänlaista omistamisen halua kun tätäkin topiccia lukee,on kyllä ikäisekseen aivan liian paljon kaikenlaista murhetta.

hanta
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
Paikkakunta: Tampere

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja hanta » La Huhtikuu 5. 18:08:35 2014

Sierra XR kirjoitti:tähän ketjuun on kyllä pakko vastata vaikkei sitä kukaan kysykään että tämmönen st ei kyllä herätä minkäänlaista omistamisen halua kun tätäkin topiccia lukee,on kyllä ikäisekseen aivan liian paljon kaikenlaista murhetta.
Taisin tonne jo aikasemmin kirjoitellakkin, mutta ihmetyttää kyllä miten joillekkin näitä vikoja on osunut. Ei kai nää kaikki nyt noin huonoja ole :roll:

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » La Huhtikuu 5. 18:45:05 2014

hanta kirjoitti:
Sierra XR kirjoitti:tähän ketjuun on kyllä pakko vastata vaikkei sitä kukaan kysykään että tämmönen st ei kyllä herätä minkäänlaista omistamisen halua kun tätäkin topiccia lukee,on kyllä ikäisekseen aivan liian paljon kaikenlaista murhetta.
Taisin tonne jo aikasemmin kirjoitellakkin, mutta ihmetyttää kyllä miten joillekkin näitä vikoja on osunut. Ei kai nää kaikki nyt noin huonoja ole :roll:
Niin jokaisessa on huonot puolensa,mutta auto on käsittämättömän mukava ajettava ja kaikkea muutakin hyvää. Tullut suunnittelu virhe mk2 malliin,kun ihan perus mallissakin kaaret ruostuu.

Ästeestä menee puslia,vetareita,laakereita varsinkin pyöränlaakereita,joka on s40 volvoissakin ihan tyyppivikana.

Uudehkot autot on sähköistään herkkiä ja sähkölaitteita on paljon.


Kun laitetaan tuollaiseen koppaan painava moottori ja plus miinus kolmesataa hevosvoimaa ja neljä-viisi sataa newtonia niin onhan siellä alusta kovilla.

Varmaankin tuo Rs mk2 on kuitenkin loppujen lopuksi parempi tai sitten ei,kun ei ole siitä niin paljoa kokemusta.

Itse mietin Rs500 ostamista,mutta täytyy ensin saada yksi toinen homma valmiiksi,mutta ästeetä en myy. Jokaisessa autossa on jotain vikaa,kun sillä ajetaan 100tkm-200tkm..
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » La Huhtikuu 5. 18:59:16 2014

hanta kirjoitti:
Sierra XR kirjoitti:tähän ketjuun on kyllä pakko vastata vaikkei sitä kukaan kysykään että tämmönen st ei kyllä herätä minkäänlaista omistamisen halua kun tätäkin topiccia lukee,on kyllä ikäisekseen aivan liian paljon kaikenlaista murhetta.
Taisin tonne jo aikasemmin kirjoitellakkin, mutta ihmetyttää kyllä miten joillekkin näitä vikoja on osunut. Ei kai nää kaikki nyt noin huonoja ole :roll:
just tätä mä oon miettinyt,sulla taitaa olla ainoo st mikä ei oo joka paikasta rikki tai sitten tänne kirjoitellaan vaan kun nää on rikki mutta kukaan ei kirjoittele jos vikaa ei oo :?

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » La Huhtikuu 5. 19:23:37 2014

Hantalla taisi olla ihan vakio peli tekniikalta. Joku jousi sarja alla? Plus saksantuonti.

Siinä 120tkm kohdalla ja 4-5vuotta suomen suolateitä niin ns. Ongelmat alkavat.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » La Huhtikuu 5. 19:47:45 2014

Itellä viimenen "pisara" oli tuo kaarien ruostuminen. Uskomatonta että alle 10v auto joka ei juuri suolaa ole nähnyt alkaa kukkia kerta toisen jälkeen. Muutenkin alkaa tuota ikää tulla kuskille sen verran että alkaa muutkin asiat painaa vaakakupissa ku teho ja kiihtyvyys :wink: Mut kyllä ST hyvä peli on ajaa ja ulkonäkö kohillaan, tuo 2.5T motti vaan jotenki tuntuu huonolta valinnalta, mieluummin ois nähny 2.0 turbo nelkun auton keulalla.
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

hanta
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
Paikkakunta: Tampere

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja hanta » La Huhtikuu 5. 20:11:26 2014

Sierra XR kirjoitti: just tätä mä oon miettinyt,sulla taitaa olla ainoo st mikä ei oo joka paikasta rikki tai sitten tänne kirjoitellaan vaan kun nää on rikki mutta kukaan ei kirjoittele jos vikaa ei oo :?
Näinhän se taitaa vähän mennä, kuka tänne jaksaa toimivasta autosta mitään kirjoitella :lol:

Tuksu
Viestit: 626
Liittynyt: Ti Tammikuu 6. 17:43:25 2004
Paikkakunta: Lahti

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja Tuksu » La Huhtikuu 5. 21:12:12 2014

RStuning kirjoitti:
RS2000_mk5 kirjoitti:Noniin nyt sitten pääs käymään että ST vaihtuu toiseen Saksalaiseen merkkiin. 13k sain vaihdossa, eipä tarvinut kauaa miettiä.
Ei oikeestaan tuu hirveä ikävä ST:tä kun kaikenmaailman ongelmien kanssa saanut painia, esim lokasuojan reuna kukkii taas vaikka korjauksesta vain pari vuotta aikaa.

Mulla kans alkanu rypyilemään reuna kummaltakin puolelta. Kans taitaa olla reilu 4-vuotta korjaamisesta.
Sama homma täällä, molemmin puolin takaa lokarin ja puskurin välistä pukkaa kukkaa. Kesärenkaita alle vaihdellessa huomasin että oli apparin puolen takarenkaasta hävinnyt pinta sisäreunasta. Kuskin puolella oli kunnossa. Varmaankin jossain jotain välystä?

Onko muilla uusien sumusaarten vahvistettujen vetarien omistajilla tullut vastaan täristystä isoilla vaihteilla vedättäessä?
Jäsen #794
-Mondeo Wagon ST-line hybrid -20
-FWD heroes MK1 Focus N/A by JTK Composites

ex-Escort MK5b 1.8 -93 "Sport Saloon", ex- Focus ST -07, ex-Fiesta ST -14, ex-Focus ST TDCI -15,
ex-Mondeo MK3 2.0 -01, ex-Focus ST170 -02 x 2, ex-Focus Ti-VCT Sport Wagon -05, ex-Mondeo ST220 -03, ex-Focus RS -09, ex-Focus ST TDCI Wagon -16, ex-Focus 1.5 HB 182hp ST-line -20

focst
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Kesäkuu 25. 17:22:16 2007
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja focst » La Huhtikuu 5. 21:38:30 2014

Mullakin kaaret jo kerran korjattu ja taas kukkii...muuten hyvä auto ja koko ajan jotain korjattavaa. Edelliseen st170 ei tarvinnu juuri koskea ja pelas kun junan vessa..
Mondeo 1.6 ecoboost 2014

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » La Huhtikuu 5. 22:14:00 2014

Tuksu kirjoitti:
RStuning kirjoitti:
RS2000_mk5 kirjoitti:Noniin nyt sitten pääs käymään että ST vaihtuu toiseen Saksalaiseen merkkiin. 13k sain vaihdossa, eipä tarvinut kauaa miettiä.
Ei oikeestaan tuu hirveä ikävä ST:tä kun kaikenmaailman ongelmien kanssa saanut painia, esim lokasuojan reuna kukkii taas vaikka korjauksesta vain pari vuotta aikaa.

Mulla kans alkanu rypyilemään reuna kummaltakin puolelta. Kans taitaa olla reilu 4-vuotta korjaamisesta.
Sama homma täällä, molemmin puolin takaa lokarin ja puskurin välistä pukkaa kukkaa. Kesärenkaita alle vaihdellessa huomasin että oli apparin puolen takarenkaasta hävinnyt pinta sisäreunasta. Kuskin puolella oli kunnossa. Varmaankin jossain jotain välystä?

Onko muilla uusien sumusaarten vahvistettujen vetarien omistajilla tullut vastaan täristystä isoilla vaihteilla vedättäessä?
Se täristys on ominaisuus niissä pitkissä vetareissa. Niitähän on kahta erillaista ja jos on se kevyempi malli niin se täristää. Sillä toisella mallilla ne ei täristä.

Edit. Täytys käydä suuntaan renkaat ja voi olla myös liian vähän painetta,mut veikkaan et camper on väärä. Voi olla myös pusla rikki tukivarresta.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

Tuksu
Viestit: 626
Liittynyt: Ti Tammikuu 6. 17:43:25 2004
Paikkakunta: Lahti

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja Tuksu » La Huhtikuu 5. 23:08:09 2014

RStuning kirjoitti:
Se täristys on ominaisuus niissä pitkissä vetareissa. Niitähän on kahta erillaista ja jos on se kevyempi malli niin se täristää. Sillä toisella mallilla ne ei täristä.

Edit. Täytys käydä suuntaan renkaat ja voi olla myös liian vähän painetta,mut veikkaan et camper on väärä. Voi olla myös pusla rikki tukivarresta.
Niin muistelinkin, että jossain noita vetareita kaupanneilla sivuilla olisi ollut maininta, että saattaa vähän täristää. Äsken oli mahdollisuus testata RS Focusta, täytyy kyllä sanoa, että oli kyllä mainio ajettava vakioalustan kanssa. Ei täristellyt eikä vedellyt pahemmin mihinkään :) about 70tkm oli mittarissa ko. yksilössä. Tuntui jotenkin aneemiselta istua sen jälkeen omaan 160tkm kyörättyyn ST:seen :D
Jäsen #794
-Mondeo Wagon ST-line hybrid -20
-FWD heroes MK1 Focus N/A by JTK Composites

ex-Escort MK5b 1.8 -93 "Sport Saloon", ex- Focus ST -07, ex-Fiesta ST -14, ex-Focus ST TDCI -15,
ex-Mondeo MK3 2.0 -01, ex-Focus ST170 -02 x 2, ex-Focus Ti-VCT Sport Wagon -05, ex-Mondeo ST220 -03, ex-Focus RS -09, ex-Focus ST TDCI Wagon -16, ex-Focus 1.5 HB 182hp ST-line -20

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » Su Huhtikuu 6. 7:06:26 2014

Juu kyl RS Focus ois voinu olla soiva peli, harmi ettei mun lompakolle sen hinta koskaan passannu :( Noi Pumaspeedin vetarit on itellä ainaki toiminu hyvin ei väristele. Takapään puslat tuntuu olevan ST:ssä ihan paperia, niitäkin saa olla vaihtelemassa (varsinkin jos autoa madallettu). Multa jää esmes pari kpl tämmösiä puslia jos joku tarvii:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/855 ... .58.12.jpg

Lisäksi löytyy Ford takajarrupalat ja takaluukunavauskytkin (itse tiivistetty mutta käyttämätön)
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Huhtikuu 6. 8:38:52 2014

Minä ostin viime syksynä wetteriltä vaihto vetoakselit ja hyvin on päristelty niillä muutama tonni.

En alkanut ostaan vielä niitä pitkiä vetareita,kun ei niistä ole kellään oikeen kokemusta varsinkaan suomessa. Pidin jopa minä kuitenkin myynti hintaa korkeana noille performance vetareille. Vaihtovetarit sai 500eurolla.

Varmaan paras vaihtoehto noille englanti vetareille ostaa se normi ei pitkä vetari. En tiedä täytyy kuulostella.

Minä tilasin hoopeelta viime vuonna whitelinen puslia ja vakaajia,koiranluita,kun nuo fordin omat puslat on aivan surkeita. En ihan oo kaikkia vaihtanut,mut kun joku hajoaa niin vaihdan sitten.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

STsam
CRSC jäsen 2018
Viestit: 1073
Liittynyt: Ma Helmikuu 11. 9:32:50 2008
Paikkakunta: Karjalan pääkaupunki Viipurin lähellä

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja STsam » Su Huhtikuu 6. 11:48:59 2014

Juuri tämän topicin vuoksi en ostanut ST225, vaikka olis monessa suhteessa ollut parempi kuin Dodge...
Kuten focst jo sanoikin että ST170 toimii :D
Avo Focus -08 oli aivan ruosteessa vaikka ajokilometrejä oli 26tkm :shock: No se olikin Italiassa valmistettu :)
Sit taas tuo allekirjoituksen farmari -06 ja ajettuna 115tkm on huomattavasti vähemmän ruosteessa kuin avokas. Molemmat on/oli ensimmäiseltä omistajalta, avo Helsingis pyörinyt ja farmari Pohjois Suomessa. Voi vaikuttaa aika paljon. Ja puhun alustan ruosteista. Ei ole kukkaa tullut pyöränkaariin.
Ford Mondeo ST200X2
Ford Focus ST170

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Huhtikuu 6. 12:51:22 2014

STsam kirjoitti:Juuri tämän topicin vuoksi en ostanut ST225, vaikka olis monessa suhteessa ollut parempi kuin Dodge...
Kuten focst jo sanoikin että ST170 toimii :D
Avo Focus -08 oli aivan ruosteessa vaikka ajokilometrejä oli 26tkm :shock: No se olikin Italiassa valmistettu :)
Sit taas tuo allekirjoituksen farmari -06 ja ajettuna 115tkm on huomattavasti vähemmän ruosteessa kuin avokas. Molemmat on/oli ensimmäiseltä omistajalta, avo Helsingis pyörinyt ja farmari Pohjois Suomessa. Voi vaikuttaa aika paljon. Ja puhun alustan ruosteista. Ei ole kukkaa tullut pyöränkaariin.

No ei se teknisesti dodgekaan ole kovin kehumisen arvoinen.Valitettavaa on,että autojen valmistus on huonontunut vuosien saatossa. Laatu on heikentynyt. Oli sitten merkki mikä tahansa.

Plus tämä suomen tie suola.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » Pe Huhtikuu 18. 14:52:32 2014

Punnersin kesärattaat alle focukseen niin näytti olevan vasemmalla puolella takapusla rikki etutukivarressa.

Kävin kylällä asioilla niin etupää on suhteellisen löysä. Vrt. Viimekesään. Muutoksena tosin,että nyt takapää on uusilla varsilla ja koiranluut ja takavakaaja on mallia heavy duty. Sieltähän se alkaa elämään mistä se on heikko.

No kevät/kesä näyttää millon punnertaa heavy dutyä myös keulanpalikoiksi. Varaosat löytyy hyllystä.

Pitäähän niitä muitakin varaosia olla,kun omistaa voortin :wink:
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » Su Huhtikuu 27. 11:34:20 2014

Kivasti alkanu natiseen auton keula powerflexien laittamisen jälkeen, johan nuo ehti olla autossa reilut puolivuotta. Saakohan nuita mitenkään rasvattua ilman että pitää repiä koko keksinnöt irtaalleen? Ois melkein pitänyt laittaa vaan uudet vakiot... Noh alle pari kk niin pääsee tuostakin murheenkryynistä eroon.
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Huhtikuu 27. 14:13:51 2014

RS2000_mk5 kirjoitti:Kivasti alkanu natiseen auton keula powerflexien laittamisen jälkeen, johan nuo ehti olla autossa reilut puolivuotta. Saakohan nuita mitenkään rasvattua ilman että pitää repiä koko keksinnöt irtaalleen? Ois melkein pitänyt laittaa vaan uudet vakiot... Noh alle pari kk niin pääsee tuostakin murheenkryynistä eroon.

Oisko pultti-irti? Rasvatahan niitä pitäisi aika-ajoin,mutta kuka jaksaa varsinkaan käyttöautossa. Tosin asennuskin,kun tekee niin pitäs auto maata omillaan ja sitten kiristää pultit.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

focst
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Kesäkuu 25. 17:22:16 2007
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja focst » Su Huhtikuu 27. 17:45:43 2014

Justiin viime kesänä kehuin ettei kw yläpään laakeri pauku eikä napsu nyt alko sekin voi v....! Ei voi totakaan kw sarjaa suositella kellekään..
Mondeo 1.6 ecoboost 2014

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Huhtikuu 27. 21:36:44 2014

focst kirjoitti:Justiin viime kesänä kehuin ettei kw yläpään laakeri pauku eikä napsu nyt alko sekin voi v....! Ei voi totakaan kw sarjaa suositella kellekään..
Sumujensaariilla käyttävät jotain universal palaa niissä laakeroinnissa. yritin sitä kolme neljä vuotta sitten tiedustella,mutta ne oli jotain pikku pajan tekosia moottoriradalle. En oikein päässyt koskaan finaaliin saakka siinä asiassa.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

focst
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Kesäkuu 25. 17:22:16 2007
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja focst » Ma Toukokuu 19. 21:03:20 2014

Pakosarja vuotaa ja nyt rupes reilummin kiihdytettäessä ujeltamaan/vinkumaan..jokohan se pakosarjan tiiviste pitäis kohta vaihtaa..; )
Mondeo 1.6 ecoboost 2014


RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Kesäkuu 1. 14:22:02 2014

hoopee kirjoitti:Miten öljynsuodatin vaihdetaan sotkematta?

Patruunan vaihto ei oo mikn rakettitiedettä,mut se alkuperäinen suodatinkotelohan se on edessä. Itsellä sekin homma on helpompi vaihtaa.

Tarttet vaan ison avaimen koteloon ja patruuna pois. Mulla on yksi uusi patruuna kotona,jos tarttet.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

hoopee
Viestit: 4924
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja hoopee » Su Kesäkuu 1. 14:29:51 2014

RStuning kirjoitti:
hoopee kirjoitti:Miten öljynsuodatin vaihdetaan sotkematta?

Patruunan vaihto ei oo mikn rakettitiedettä,mut se alkuperäinen suodatinkotelohan se on edessä. Itsellä sekin homma on helpompi vaihtaa.

Tarttet vaan ison avaimen koteloon ja patruuna pois. Mulla on yksi uusi patruuna kotona,jos tarttet.
Lue kysymys. :roll:

xsx
Viestit: 2460
Liittynyt: Ma Joulukuu 20. 12:14:38 2004
Paikkakunta: Tuusula, Hyrylä

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja xsx » Su Kesäkuu 1. 19:15:51 2014

Suodatin auki ei kononaan niin että saa ilmaa. Roppu auki, niin suodatin tyhjenee myös. Sotkee huomattavasti vähemmän.
Escort Mk2 r.f
Escort Mk2 -77
Escort Mk2 -76
...ja pari muuta Mk2:ta
Audi S5

hoopee
Viestit: 4924
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja hoopee » Su Kesäkuu 1. 20:45:03 2014

xsx kirjoitti:Suodatin auki ei kononaan niin että saa ilmaa. Roppu auki, niin suodatin tyhjenee myös. Sotkee huomattavasti vähemmän.
Thänks. Ei siis ole urakkahommiin soveltuvaa mallia.
Imusarja siinä on haitolla. 38mm kanta taitaa olla korkissa. Tuumasella hylsysarjalla aika ahdas paikka.
Melkein pitäs 1/2-tuumasen hylsy hommata tuohon hommaan. Johan sitä kerran vuodessa tarvittee.

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » Ma Kesäkuu 2. 13:53:58 2014

xsx kirjoitti:Suodatin auki ei kononaan niin että saa ilmaa. Roppu auki, niin suodatin tyhjenee myös. Sotkee huomattavasti vähemmän.
Bemarista kopioitu! 8) :green:

-Timo
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

xsx
Viestit: 2460
Liittynyt: Ma Joulukuu 20. 12:14:38 2004
Paikkakunta: Tuusula, Hyrylä

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja xsx » Ma Kesäkuu 2. 15:12:00 2014

sierra4x4tbo kirjoitti:
xsx kirjoitti:Suodatin auki ei kononaan niin että saa ilmaa. Roppu auki, niin suodatin tyhjenee myös. Sotkee huomattavasti vähemmän.
Bemarista kopioitu! 8) :green:

-Timo
Pyh :)
Escort Mk2 r.f
Escort Mk2 -77
Escort Mk2 -76
...ja pari muuta Mk2:ta
Audi S5

hoopee
Viestit: 4924
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ma Kesäkuu 2. 15:15:34 2014

xsx kirjoitti:
sierra4x4tbo kirjoitti:
xsx kirjoitti:Suodatin auki ei kononaan niin että saa ilmaa. Roppu auki, niin suodatin tyhjenee myös. Sotkee huomattavasti vähemmän.
Bemarista kopioitu! 8) :green: -Timo
Pyh :)
Se on näiden lainamoottorien kanssa tämmöstä...

Stora98
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Lokakuu 11. 15:49:09 2013

Re: Focus ST225 & RS mk1 & mk2 & mk3

Viesti Kirjoittaja Stora98 » La Kesäkuu 28. 20:00:25 2014

Kerrotaan nyt sitten seuraavaa: on tuollainen Focus ST -06, ajettu 130 tkm.
Huolto-ohjelman mukaiset huollot tehty, ja toinen etupyöränlaakeri vaihdettu.
Siinä kaikki. Ja toimii. :)

Vastaa Viestiin