xr2i fiestan tyhjäkäynti
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
xr2i fiestan tyhjäkäynti
mistähän kannattas rueta vikaa ettimään,ku ei kylmänä pyöri tyjäkäyntiä!!??auto on vm-90
-
-
-
Weberin venttiili sijaitsee ilmanputsarikotelossa. Näkyy kyllä siinä kyljessä semmoinen metallimurikka jossa punainen pääty, siitä murikasta lähtee letku imusarjaan. Jos on tämä malli niin on sama kuin cossussa ja putsaus auttaa aina vain hetkeksi ja uusi maksaa mansikoita. Ohjeet putsaukseen löytyy FAQ-osiosta.
Hitachi sijaitsee jossain malleissa rintapellissä, apparin puolella. Kiiltävä murikka jossa lukee sinisellä Hitachi ja siitä lähtee letku imusarjaan ja ilmanputsarikoteloon tai vaihtoehtoisesti siihen mustaan imutrunkkiin.
Viimeisimmissä versioissa Hiatchi-venttiilli sijaitsee kaasuläppäkotelossa. Apparin puolella ja letkuja ei tarvita kun kanavat ovat valettu kaasuläppäkoteloon.
Hitachi-venttiilin voi kyllä myös puhdistaa, mutta kulunut vanha venttiili toimii putsattuna hyvin vain jonkin aikaa.
Hitachi-venttiili maksoi markkaaikana n.500mk.
Tein omaan autoon itse tuon JJS:n mainitseman muutostyön kun en sitä takuuseen saanut. Muutossetti maksoi aikoinaan 4000mk. Itse tehtynä tuo 500mk ja hiukka letkua.
Hitachi sijaitsee jossain malleissa rintapellissä, apparin puolella. Kiiltävä murikka jossa lukee sinisellä Hitachi ja siitä lähtee letku imusarjaan ja ilmanputsarikoteloon tai vaihtoehtoisesti siihen mustaan imutrunkkiin.
Viimeisimmissä versioissa Hiatchi-venttiilli sijaitsee kaasuläppäkotelossa. Apparin puolella ja letkuja ei tarvita kun kanavat ovat valettu kaasuläppäkoteloon.
Hitachi-venttiilin voi kyllä myös puhdistaa, mutta kulunut vanha venttiili toimii putsattuna hyvin vain jonkin aikaa.
Hitachi-venttiili maksoi markkaaikana n.500mk.
Tein omaan autoon itse tuon JJS:n mainitseman muutostyön kun en sitä takuuseen saanut. Muutossetti maksoi aikoinaan 4000mk. Itse tehtynä tuo 500mk ja hiukka letkua.
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
-
Taitaa noi venttiilit olla ongelma vähän kaikissa vanhoissa ruiskukoneissa. Voihan sen nakata kuuseen ja säännöstellä ilmaa kaasulpän ohi ihan mekaanisesti että saa koneen käymään tyhjäkäyntiä, mekaaninen luisti, pitää kaasuläpän raollaan tai poraa siihen reiän. Talvikäytössä tosin toimiva tyhjäkäyntiventtiili on mukava.