Rs2000 Lastu?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

PastiroL^
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Elokuu 27. 22:12:46 2004
Paikkakunta: kemi

Rs2000 Lastu?

Viesti Kirjoittaja PastiroL^ » Ke Marraskuu 3. 9:11:50 2004

Kattelin nuita muitten rs2000:Sia joissakin oli lastu viritys. mistähän poijaat on niitä hommaillu ja onko ollu minkä laisia kokemuksia..
Escort RS2000 Cosworth replica
#898
Don't hate the player, Hate the game

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ke Marraskuu 3. 10:27:17 2004

Osta sillä rahalla paremmin virtaava pakoputkisto ja hoida muut tukkeet putkistosta pois, niin on enemmän vaikutusta. Samalla kannattaa tutustua, kuinka moottoriin saataisiin enemmän ilmaa. Näillä muutoksilla saadaan noin 10 hv:n lisäys, joka on myös rullilla todettu.

Kannen työstö, nokka-akselit jne ovat mielestäni kaikki lastua parempia vaihtoehtoja em. autoon ja niillä on vaikutusta ihan oikeasti.

Vapaastihengittävään moottoriin "lastun" hankkiminen on kuin vetäisi rahaa vessan pytystä. Vaihtoehtoisesti voit repiä, polttaa tms ne setelit. Lastun hankittua saat saavutettuna etuna myös mahdollisesti kohonneen polttoaineen kulutuksen (esim. bensansyötön katkaisu moottorijarrutuksessa ei enää toimi) ja kun oikein hyvin sattuu, niin autosi ei mene enää päästötestistä katsastuksessa läpi.

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ke Marraskuu 3. 10:30:02 2004

Kyllä se putkisto virtaa vakionakin ihan riittävästi,katin poiston jälkeen ja jos vielä väkisin haluaa niin voi takapöntön vaihtaa läpivirtausvaimentimeen. Tosiaan,koneen yläpää uusiks jos haluaa siihen rahaa laittaa...
#446

Miku
Viestit: 795
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:37:37 2002

Viesti Kirjoittaja Miku » Ke Marraskuu 3. 10:55:36 2004

Joissain myytävissä RS2000:ssa on lupailtu 170hv tehoja putki,lastu+vv-suodatin virityksillä. Jossain autossa taisi olla vakuutena jopa penkityslappu. Unichipillä näyttäisi kaksilitraisista vapariautoista irtoavan parhaimmillaan n.10 heppaa lisää.
Linkki: http://www.sci.fi/~hestec2/unichip.htm

qreippi
Viestit: 2076
Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja qreippi » La Marraskuu 6. 21:06:42 2004

Kattelee noita Englannin poikien kakstonnisia, niiin monessa jutussa ilmoitetut tehot 170-180hv.. liekö sitten penkit huonosti kalibroitu..

ja se lastu löytyy aina sieltä listalta.
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » La Marraskuu 6. 21:09:36 2004

qreippi kirjoitti:Kattelee noita Englannin poikien kakstonnisia, niiin monessa jutussa ilmoitetut tehot 170-180hv.. liekö sitten penkit huonosti kalibroitu..

ja se lastu löytyy aina sieltä listalta.
Kuinka monessa noissa lastutetuissa on vakio putki,ilmanputsari,egr ja katti paikalla?

Niinpä.

Noiden muutosten jälkeen toi lastu ei hintaansa nähden paljon hepoja nosta.
#446

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ma Marraskuu 8. 9:58:05 2004

Kannen muutosten jälkeen ja kaikkien muidenkin muutosten mitä nyt on työn alla on vähän pakko rukata ruiskua uuteen uskoon.

2000:n suuttimien tuotto riittää tuonne 200hv asti ja bensanpaineita ei tarvii sen kummemmin säädellä mutta ajotusta muutettaessa on tietysti tehtävä myös ruiskulle jotain.

Itse teetätän uuden ohjelman niin että lähetän boksin jo työn alle ja vien sitten "valmiin" auton säädettäväksi.
Ford Fiesta ST 2013
#727

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Viesti Kirjoittaja rikke » Ma Marraskuu 8. 21:55:32 2004

Mulla oli Karalan lastu. Nokat ja putkisto muutettu, parani se lastulla jonkun verran etenki ku sai lisää kierroksia.

Vastaa Viestiin