Rs2000 Lastu?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 16
- Liittynyt: Pe Elokuu 27. 22:12:46 2004
- Paikkakunta: kemi
Rs2000 Lastu?
Kattelin nuita muitten rs2000:Sia joissakin oli lastu viritys. mistähän poijaat on niitä hommaillu ja onko ollu minkä laisia kokemuksia..
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Osta sillä rahalla paremmin virtaava pakoputkisto ja hoida muut tukkeet putkistosta pois, niin on enemmän vaikutusta. Samalla kannattaa tutustua, kuinka moottoriin saataisiin enemmän ilmaa. Näillä muutoksilla saadaan noin 10 hv:n lisäys, joka on myös rullilla todettu.
Kannen työstö, nokka-akselit jne ovat mielestäni kaikki lastua parempia vaihtoehtoja em. autoon ja niillä on vaikutusta ihan oikeasti.
Vapaastihengittävään moottoriin "lastun" hankkiminen on kuin vetäisi rahaa vessan pytystä. Vaihtoehtoisesti voit repiä, polttaa tms ne setelit. Lastun hankittua saat saavutettuna etuna myös mahdollisesti kohonneen polttoaineen kulutuksen (esim. bensansyötön katkaisu moottorijarrutuksessa ei enää toimi) ja kun oikein hyvin sattuu, niin autosi ei mene enää päästötestistä katsastuksessa läpi.
Kannen työstö, nokka-akselit jne ovat mielestäni kaikki lastua parempia vaihtoehtoja em. autoon ja niillä on vaikutusta ihan oikeasti.
Vapaastihengittävään moottoriin "lastun" hankkiminen on kuin vetäisi rahaa vessan pytystä. Vaihtoehtoisesti voit repiä, polttaa tms ne setelit. Lastun hankittua saat saavutettuna etuna myös mahdollisesti kohonneen polttoaineen kulutuksen (esim. bensansyötön katkaisu moottorijarrutuksessa ei enää toimi) ja kun oikein hyvin sattuu, niin autosi ei mene enää päästötestistä katsastuksessa läpi.
-
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
-
- Viestit: 795
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:37:37 2002
Joissain myytävissä RS2000:ssa on lupailtu 170hv tehoja putki,lastu+vv-suodatin virityksillä. Jossain autossa taisi olla vakuutena jopa penkityslappu. Unichipillä näyttäisi kaksilitraisista vapariautoista irtoavan parhaimmillaan n.10 heppaa lisää.
Linkki: http://www.sci.fi/~hestec2/unichip.htm
Linkki: http://www.sci.fi/~hestec2/unichip.htm
-
- Viestit: 2076
- Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
- Paikkakunta: Hämeenlinna
-
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Kuinka monessa noissa lastutetuissa on vakio putki,ilmanputsari,egr ja katti paikalla?qreippi kirjoitti:Kattelee noita Englannin poikien kakstonnisia, niiin monessa jutussa ilmoitetut tehot 170-180hv.. liekö sitten penkit huonosti kalibroitu..
ja se lastu löytyy aina sieltä listalta.
Niinpä.
Noiden muutosten jälkeen toi lastu ei hintaansa nähden paljon hepoja nosta.
#446
-
- Viestit: 973
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
- Paikkakunta: Espoo
Kannen muutosten jälkeen ja kaikkien muidenkin muutosten mitä nyt on työn alla on vähän pakko rukata ruiskua uuteen uskoon.
2000:n suuttimien tuotto riittää tuonne 200hv asti ja bensanpaineita ei tarvii sen kummemmin säädellä mutta ajotusta muutettaessa on tietysti tehtävä myös ruiskulle jotain.
Itse teetätän uuden ohjelman niin että lähetän boksin jo työn alle ja vien sitten "valmiin" auton säädettäväksi.
2000:n suuttimien tuotto riittää tuonne 200hv asti ja bensanpaineita ei tarvii sen kummemmin säädellä mutta ajotusta muutettaessa on tietysti tehtävä myös ruiskulle jotain.
Itse teetätän uuden ohjelman niin että lähetän boksin jo työn alle ja vien sitten "valmiin" auton säädettäväksi.
Ford Fiesta ST 2013
#727
#727