1991 - 1996 RS 2000 omistajat?!

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

1991 - 1996 RS 2000 omistajat?!

Viesti Kirjoittaja SamiH » Su Lokakuu 24. 18:28:00 2004

Olen ollut muutaman kerran nyt yhteydessä Marteliukselle peltipakosarjan teettämisestä Ecceriin.

He voisivat tehdä räätälöidysti satsin jos saamme tarvittavan määrän porukkaa kokoon. Olkoon tämä nyt ennakkokysely kiinnostuneista koska, sitä tekemiseen johtavaa tilaajamäärää mulla ei ole vielä tiedossa.

Eli kertokaa oletteko kiinnostuneet niin hoidan asiaa ettepäi....
Ford Fiesta ST 2013
#727

PastiroL^
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Elokuu 27. 22:12:46 2004
Paikkakunta: kemi

Re:

Viesti Kirjoittaja PastiroL^ » Su Lokakuu 24. 20:30:48 2004

ootko minkä laista putkisto sieltä kyselly et minkä laisella tuuma koolla.
voisin olla kiinnostunu
Escort RS2000 Cosworth replica
#898
Don't hate the player, Hate the game

insane
Viestit: 632
Liittynyt: Pe Kesäkuu 20. 23:24:17 2003
Viesti:

Viesti Kirjoittaja insane » Su Lokakuu 24. 20:46:35 2004

Kiinnostusta saattas löytyä... Missähän hintaluokassa pyöritään?
EX-Escort 2.0 '94 ● Satunnainen työsuhde-Ford ● #653 ●

PastiroL^
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Elokuu 27. 22:12:46 2004
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja PastiroL^ » Su Lokakuu 24. 20:51:49 2004

Jos meinaa isompaa pakosarjaa ni eikö se kannata samalla teettää koko putkisto pakosarjalta taakse asti?
Escort RS2000 Cosworth replica
#898
Don't hate the player, Hate the game

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ma Lokakuu 25. 8:15:13 2004

Martelius varmasti suunnitteleekin mielellään kokoputkiston, nyt vaan RS2K omistajat kertokaa kiinnostuksenne niin pystyn ilmoittamaan jonkunlaisen määrän ja saamme kuulla sitten hintapolitiikasta enemmän.

Ensi "erän" porukan koko ei varmasti ole se ratkaisevin juttu vaan kiinnostus valmistettavaan satsiin jatkossa....
Ford Fiesta ST 2013
#727

HannuR
Viestit: 668
Liittynyt: La Joulukuu 22. 6:42:59 2001
Paikkakunta: LOIMAA

Viesti Kirjoittaja HannuR » Ma Lokakuu 25. 8:54:47 2004

Eikös siinä se peltisarja ole vakiona? Isompaa ilmeisesti mielit. Mut eiks kaikkein ensimmäiseks kannata vaihtaa putkisto muuten, sillä sehän siinä enemmän ahdistaa.

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ma Lokakuu 25. 11:43:26 2004

Vaihtuu putkisto ja vähän muutakin.
Ford Fiesta ST 2013
#727

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ma Lokakuu 25. 12:04:23 2004

ja sinne katin tilalle vaikka tällainen.

Siis rata- ja rallikäyttöön :wink:

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ma Lokakuu 25. 12:54:49 2004

Ihan riittävästi hengittää vakio pakosarja EGR:n poiston jälkeen.
#446

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ma Lokakuu 25. 17:07:32 2004

Miten tuo EGR:n poisto nyt sitten vaikuttaa päästöihin? Meneekö katsastukesta huoletta läpi katin kans?

Vois muokata tuota vakio satsia tosiaan EGR:n poistolla ja jos hitsisaumat laipalta sais muutettua ulkopuolelle ihan niin kuin täällä http://www.rs2000-16v.co.uk/ neuvotaan.
Ford Fiesta ST 2013
#727

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ma Lokakuu 25. 17:12:37 2004

SamiH kirjoitti:Miten tuo EGR:n poisto nyt sitten vaikuttaa päästöihin? Meneekö katsastukesta huoletta läpi katin kans?

Vois muokata tuota vakio satsia tosiaan EGR:n poistolla ja jos hitsisaumat laipalta sais muutettua ulkopuolelle ihan niin kuin täällä http://www.rs2000-16v.co.uk/ neuvotaan.
Ei vaikuta päästöihin mitenkään. Katti kestää lämmetä hieman kauemmin,mut päästöt on samat katti kuumana. Voi sen aiheuttaa että joutuu konttorilla käyttämään konetta vähän kauemmin et saa arvot kohdalleen.Ei käytännöllistä merkitystä.

Persreikämirkelillä saumat sisäpuolelta pois ja ulkopuolelle vahvikehitsaukset ja reiät umpeen juuri niinku tossa sun linkissä neuvotaan.
#446

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ma Lokakuu 25. 17:13:47 2004

SamiH kirjoitti:Miten tuo EGR:n poisto nyt sitten vaikuttaa päästöihin? Meneekö katsastukesta huoletta läpi katin kans?

Vois muokata tuota vakio satsia tosiaan EGR:n poistolla ja jos hitsisaumat laipalta sais muutettua ulkopuolelle ihan niin kuin täällä http://www.rs2000-16v.co.uk/ neuvotaan.
Ei Mondeossa vaikuttanut mitenkään. Läpi meni kirkkaasti ilman EGR piuhaa paikoillaan.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ma Lokakuu 25. 17:20:25 2004

Kiitos vastauksista!

Parin viikon sisällä projekti etenee varmasti taas, kansi kuopioon ja alakerta koneistamolle. Eli te ketkä olitte ostamassa multa kantta, se ei ainakaan nyt ennen kurkkaamista sisälle ole myytävänä :D
Ford Fiesta ST 2013
#727

qreippi
Viestit: 2076
Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja qreippi » La Marraskuu 6. 22:52:52 2004

repii putket pois ja thats it?

ei tarvi säätää mitää?
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.

Vastaa Viestiin