Rs2000 talviongelma?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Rs2000 talviongelma?
Mikähän mahto tulla tommoseen -92 rs2000 escoon ku nyt tuli kunnolla lunta niin ei enää lähdekkään käyntiin!!
Kaikki hyvin vielä ku kääntää virrat päälle mut sit ku yrittää startata niin joku vaan alkaa paukkumaan koko ajan?? Jossain releessä ongelma?
Samalla kun paukkuu niin valot himmenee samaan tahtiin..
Osaako kukaan auttaa??
Kaikki hyvin vielä ku kääntää virrat päälle mut sit ku yrittää startata niin joku vaan alkaa paukkumaan koko ajan?? Jossain releessä ongelma?
Samalla kun paukkuu niin valot himmenee samaan tahtiin..
Osaako kukaan auttaa??
-
- Ylläpitäjä
- Viesti:
-
-
- Ylläpitäjä
Lämpee kyllä tosi hyvin ja myös penkinlämmittimet toimii nätistiandyman kirjoitti:Mulla taisi kanssa tehdä noin joskus ennen muinoin.
btw.Rs2000 on muuten hyvä talviauto,lämpiää nopeesti ja tosi lämpimäksi,ei kerkee edes penkinlämmitimiä ikävöidä.
Itse en ainakaan tänä talvella ajele kyllä omallani mutta kuitenkin..

Jotain etua siitä ettei ole AITO SUOMIAUTO

T:Jore
-
- Ylläpitäjä
Pyh! Ei tartte penkinlämmittimiä kuin muutama kilsa alla ni alkaa jo hiki valuu. Erittäin hyvin lämpenee ei voi edes verrata mun edelliseen jaappanilaiseen.Jore kirjoitti:Lämpee kyllä tosi hyvin ja myös penkinlämmittimet toimii nätistiandyman kirjoitti:Mulla taisi kanssa tehdä noin joskus ennen muinoin.
btw.Rs2000 on muuten hyvä talviauto,lämpiää nopeesti ja tosi lämpimäksi,ei kerkee edes penkinlämmitimiä ikävöidä.
Itse en ainakaan tänä talvella ajele kyllä omallani mutta kuitenkin..
Jotain etua siitä ettei ole AITO SUOMIAUTO
T:Jore