Escort RS2000 16V, 96
Kent Cams 260 imu ja pako nokat
Säädettävät nokkapyörät
kansi portattu ja laskettu 0,5mm
venat muotoiltu
05 ylikoko mukit
alakerta tasapainoitettu
vauhtipyörää kevennetty nimellisesti (joku 50g)
täys koneremppa
pakosarjan pulseair poistettu
Täysin säädettävä Autronic moottorinohj. järjestelmä (moteccia täysin vastaava (www.sporttiauto.com))
magnex exhausts 2,5" cat- back rosteri putkisto
kartiofiltteri
Rundialueella 950-2200 ilmenee röpötystä, erittäin suurta puutuneisuutta, tukehtumista ja nykimistä.
Tämä johtuu mitä luultavimmin alkuperäisen tyhjäkäyntiventtiilin/ solenoidin sekoilusta autronicin kanssa.
Solenoidi toimii näin. Imuilma putkessa on kaksi ilmareikää solenoidille. Solenoidin sisällä on jokin jousikuormitettu venttiili, jonka asentoa seuraa anturi.
Solenoidilta lähtee kaasuläpän ohittava ilmaletku imusarjaan.
Tämä siis toimii eräänlaisena rikastuspiirinä mainitulla kiekka alueella.
Miten voisi korvata tuon solenoidin?
Mokoma härveli kuitenkin on ihan näppärä kylmäkäynnistyksen yhteydessä...
Viritetyn RS2000:sen tyhjäkäynti
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 889
- Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
- Paikkakunta: Turku
Viritetyn RS2000:sen tyhjäkäynti
#15
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring