Ps. Huollosta lähtiessäni vikavalo paloi. Välillä näinkin päin

Valvoja: CRSC Hallitus
Juuri näin, 30e letku 30 työ ja 30 päästömittaus. Noin suurinpiirtein.pietis kirjoitti:Vanha vika. Omassa normi-V6:ssa oli aikoinaan sama homma.
Pikku letku murtunut, liittyy jotenkin saastehomiin. Kettumainen vaihtaa, kun on tosi ahtaassa paikassa. Ja jos en väärin muista, niin maksoi Voortin huollossa luokkaa 40,- ja työ päälle.
Kauheita hintoja sää maksat päästömittauksesta.raikkonen kirjoitti:Juuri näin, 30e letku 30 työ ja 30 päästömittaus. Noin suurinpiirtein.pietis kirjoitti:Vanha vika. Omassa normi-V6:ssa oli aikoinaan sama homma.
Pikku letku murtunut, liittyy jotenkin saastehomiin. Kettumainen vaihtaa, kun on tosi ahtaassa paikassa. Ja jos en väärin muista, niin maksoi Voortin huollossa luokkaa 40,- ja työ päälle.
Joo, viime vuonna se oli 16e, nyt 36:(Paappari kirjoitti:Kauheita hintoja sää maksat päästömittauksesta.raikkonen kirjoitti:Juuri näin, 30e letku 30 työ ja 30 päästömittaus. Noin suurinpiirtein.pietis kirjoitti:Vanha vika. Omassa normi-V6:ssa oli aikoinaan sama homma.
Ei varmaankaan, mutta itse hieman harhaanjohtavasti puhuit päästömittauksesta.raikkonen kirjoitti:samiharju kirjoitti:ja meidän asemalla 10e...
Kuuluuks tohon hintaan se OBD, vai mikä se ny oli?
Nyt on sitten varmaan mulla mennyt testit jotenkin sekaisin? Tarkotan siis sitä mittausta, mikä auton katsastuksen yhteydessä vaaditaan?? En tiennykkä, että niitä on erilaisia.siipicossu kirjoitti:Ei varmaankaan, mutta itse hieman harhaanjohtavasti puhuit päästömittauksesta.raikkonen kirjoitti:samiharju kirjoitti:ja meidän asemalla 10e...
Jep jos on 2001 tai uudempi auto niin on pakokaasu ja OBD mutta jos vanhempi niin vaan pelkkä pakokaasu mittaus.raikkonen kirjoitti:Nyt on sitten varmaan mulla mennyt testit jotenkin sekaisin? Tarkotan siis sitä mittausta, mikä auton katsastuksen yhteydessä vaaditaan?? En tiennykkä, että niitä on erilaisia.siipicossu kirjoitti:Ei varmaankaan, mutta itse hieman harhaanjohtavasti puhuit päästömittauksesta.raikkonen kirjoitti: