XR3i Cabriolet viat jne.

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Mestari
Viestit: 180
Liittynyt: Ti Toukokuu 6. 14:44:20 2003
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

XR3i Cabriolet viat jne.

Viesti Kirjoittaja Mestari » La Elokuu 12. 19:00:45 2006

Joku heebo ehdotti tuommoiseen vaihtoa, niin mitä tuosta osaa katsella ja varoa jos nyt sattuu että jonkunlaisiin kauppoihin päästään?

Huomattu on että se on kovaprosenttinen korinvaihto, jota kannattais varoa jo muutenkin mutta.. :)
Voima tuo vikaa?
Taunus '77 "Turpotaneli", myyty
17M 2000S '69
Cortina '69 (ikuisuusrojekti)
Pösö 306 Diesel (talviajoneuvo, luovutettu eteenpäin)
Skoda Octavia Combi 1.9TDI -98 (2-paikkainen veronkiertovaunu, 115hp ;))

soppa
Viestit: 211
Liittynyt: To Lokakuu 13. 17:57:37 2005
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja soppa » La Elokuu 12. 21:13:20 2006

Ruostepaikat joita ekana tulee mieleen on akun alunen ja takakaarien etuosat levikkeiden alla.

Alustasarja ilman tukitankoja repii syyläripeltiä irti etunurkista. Vetopyörästön poskilaakerit (mittarin neula väpättää). Etujarrulevyt on kierot jos nylpyttää käsille jarrutuksessa. Uusi kattomuovi maksaa satasia.

Tuo avokori on aikas vetelä, joten kaikkien korisaumojen kuntoon kannattaa kiinnittää huomiota. Ja ruosteviat on yleisiä vaikka kori olisikin tuotu euroopasta.

Onhan noita juttuja varmaan lisääkin ja kv.-transsujen hinnat on ainakin omasta mielestäni hiukkasen yläkanttiin, ainakin sesonkiaikana.

Helkkarin ruma takaspoileri muuten tuossa... :roll:

Vastaa Viestiin