rs:sän kansi/galaxsi

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

rs 2000
CRSC jäsen 2016
Viestit: 246
Liittynyt: Ke Huhtikuu 19. 21:53:52 2006
Paikkakunta: jkl

rs:sän kansi/galaxsi

Viesti Kirjoittaja rs 2000 » Ti Syyskuu 4. 17:45:42 2007

Nyt poijjat tietoa tarvii hän.virtaako galxsin kansi yhtä lailla kun rssänkin?siis onko kummassakin kanavat yhtälailla samaa kamaa mahottoman vaikeesti selitetty :D .
Escort Rs 2300

Projekti:rs2300

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Ville K » Ti Syyskuu 4. 20:34:09 2007

Ainakin englannin pojaat väittää, että scorpion kansi virtaa paremmin kuin RS2000, mutta onko galaxyn kansi samanlainen kuin scorpion, sitä en tiedä.
Pedal tu tö metal!

rs 2000
CRSC jäsen 2016
Viestit: 246
Liittynyt: Ke Huhtikuu 19. 21:53:52 2006
Paikkakunta: jkl

rs/galaxsyn kansi

Viesti Kirjoittaja rs 2000 » Ke Syyskuu 5. 14:41:49 2007

täsmennän hieman.2.3l galaxsin kansi oli kyseessä.tässä mietitään et virtaako kansi yhtäpaljon kuin rssän vai paremmin???
Escort Rs 2300

Projekti:rs2300

ariwalk
Viestit: 106
Liittynyt: Ma Syyskuu 26. 16:26:10 2005
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ariwalk » Ke Syyskuu 5. 16:38:41 2007

no iha pikku muutoksilla toi rs2000 kansi virtaa 240hv. taitaa olla se imusarja se paskalenkki tossa.. ahdas kaasuläppä+valujätökset kun poistaa imusarjasta, niin johan seki alkaa henkii toisenlai.

rs 2000
CRSC jäsen 2016
Viestit: 246
Liittynyt: Ke Huhtikuu 19. 21:53:52 2006
Paikkakunta: jkl

rs galaxsy

Viesti Kirjoittaja rs 2000 » Ke Syyskuu 5. 19:05:12 2007

kun semmosta 2.3l mottia ollaan laittamassa mulle rssään mutta jos pistää galaxin alakertaan rssän kannen niin puristuksia tulee 11.8.1 elikkäs aikas kova vakio koneeseen.niin aateltiinlaittaa motti galaxsin kannella niin ei tuu kauheita puristiksia.siksi kysyin että virtaako galaxsin kansi yhtäpaljon vai tartteeko vaihtaa rssän ja sipasta sit männistä pintaapois .toivottavasti saatte selvää mitä ajoin takaa :D
Escort Rs 2300

Projekti:rs2300

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Ville K » Ke Syyskuu 5. 20:00:06 2007

Kuulemma paras vaihtoehto olis se tavallisen I4 2,0 16v kansi scorpiosta, hommaat sellasen ja siihen RS2000 imu ja pakosarjat kiinni.
En usko että 2,3 ja RS2K kannessa on suuria eroja, en ainakaan itte alkas sorvaileen männistä sen takia, eli 2,3 kansi vaan kii.
Pedal tu tö metal!

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Syyskuu 5. 20:14:00 2007

Imusarjat eivät suoraan istu, muistaakseni mitenkään. SLEI muistanee tarkemmin tuon mulkosilmän 2,0 16v:n, itsellä tuli eteen että RS2000-imusarja ei heittämällä mene 2,3 kanteen.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

rs 2000
CRSC jäsen 2016
Viestit: 246
Liittynyt: Ke Huhtikuu 19. 21:53:52 2006
Paikkakunta: jkl

rs/galaxsi

Viesti Kirjoittaja rs 2000 » Ke Syyskuu 5. 20:24:14 2007

2.3sen kannessa on imupuolella semmonen vesikanava tukittava kun vaihetaan rssän imusarja se vissiin jäähyttää galaxsissä imuilmaa tai jotain :shock: :D
Escort Rs 2300

Projekti:rs2300

Jari S
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Syyskuu 29. 18:35:58 2004

Re: rs/galaxsi

Viesti Kirjoittaja Jari S » To Syyskuu 6. 1:06:25 2007

rs 2000 kirjoitti:2.3sen kannessa on imupuolella semmonen vesikanava tukittava kun vaihetaan rssän imusarja se vissiin jäähyttää galaxsissä imuilmaa tai jotain :shock: :D
Termostaattikotelo sijaitsee imusarjassa, Scorpion ja Galaxyn 16v moottoreissa. Samaan tyyliin kuin Dohc 8v moottoreissa. Eli vesikanava tulee termostaatille.

Vastaa Viestiin