
RS2000:n ja cvh mk5:n takakelkkojen erot
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
RS2000:n ja cvh mk5:n takakelkkojen erot
Elikkäs, mitäs eroa noilla takakelkoilla on, sen lisäksi tietenkin että RS2000:ssa on kallistuksenvakaaja? Takaiskarin kiinnitys on lienee hieman erilainen, kun on kaikkien luettelojen mukaan taakse erilaiset iskarit RS2000:een ja normi cvh mk5:een? Entäpä navan kiinnitys: onko pultin reikien välimatka sama, vai liekö 'suuremmat' välit RS2000:sen takakelkassa? Entä sattuuko kukaan tietämään tarkkaan, onko Fiesta mk3:n ja esco cvh mk5:n napojen kiinnityksessä eroa? Tarttis tietää, että hommaako suoraan RS2000:n takakelkan kallistuksen vakaajalla, vaiko pulttaa vaan samaisen vakaajan kiinni normi takakelkkaan, kun olis yks takakelkka kallistuksenvakaajineen nyt tarjolla Jarruiksi olis tarkoitus pultata ST170:n setti, eteen ja taakse. Mutta ei tästä vielä sen enempää, projekti ei ole vielä edes startannut 

-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
Tämä Focuksen navan sopivuus escon kelkan reikiin oli tiedossa. Mutta tärkeintä olikin saada tietää, onko varsinaisesti kelkoilla mitään eroa. Kiitoksia vastauksista!jive kirjoitti:Mk3 Fiestassa ja mk5,6,7 escortissa on pulttijako takanavassa sama. Takakelkan puslat on isommat mk7 Escoissa olikos nyt 97->. Focuksen napa ei käy samoihin reikiin.
