Sitten neula alko elää omaa elämää esim. 3-vaihteella 60km/h niin mittarissa 4000-5000 kiekkaa vaikka kone kävi oikeasti jossain 2000. Korvalla huomaa eron. La-ma ajoa ja samat oireet jatkuu akkuvalo palaa. Tänää sitten duunista lähtiessä startti oli nihkee .. eli just hikisee tais lähtee käyntii. Ikkuna auki, valot päälle ja poppi soimaan. Jotain 1km ehdin ajaa kunnes abs-valo alko palaa. Sitten hyyty cd-soitin. 2km eteenpäin ja alko tehot häviämään. Kaasuttaessa alko kone pätkii. YLämäki just ennen himaa .. 3-vaihteella aika hiljaista menoa. Vaidoin 2:sella sama jatkuu sitten otin valot pois ja kone piristy (ihan kuin 2f2f nossia hieman hehe) ja pääsin ajaa n. 500m himaan asti. Hikisee sain ikkunan kii ku akku finaalissa. Ei enää startannu.
Eli mikäs mättää ;D
Akku? Laturi? Oikosulku siellä kiekkamittarin takaa ja syö virtaa? Vai se kuuluisa sulakeboksi?
Eipä mitään "muuta" vikaa autossa ole kuin statti-ongelma jonka korjasin ja vikahan oli startissa löystyneet piuhat . ..heräte jne.
Oireet viittais sähkö ongelmaan ja pikemminkin sähkön katoamiseen. Veikkaisin, että laturi ei lataa akkua tai akku finaalissa.
Pitänee tuo yleismittari ettiä ja mennä mittailee jännitteitä, mutta mutta neuvota tarttis mitä tehdä.
Tais tulla pitkä stoori, mutta luulen, että näin pääsette paremmin ongelmaan kii
