Lämpöongelma
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
Lämpöongelma
Tota noin kärry käy vähän liian kuumana ku ajaa hitaasti ja joutuu istua liikennevaloissa...millaisia puhaltimia olette käyttäneet ku on iso cooleri jäähdyttäjän tiellä ja taakse ei mahdu puhallinta pitäisikö olla kaks kappaletta että puhallinvoima riittäis...ja yksi kysymys vielä sopiiko joku muu jäähdyttäjä yhtä hyvin rs turboon ku se vakio...sopiiko jostain muusta fordista tai toisesta automerkistä tms...kiitoksia etukäteen...
Escort Rs Turbo Cab -89
MB 300 SE W140
MB 300 SE W140
-
- Viestit: 126
- Liittynyt: La Syyskuu 6. 18:57:55 2003
lainasin tuossa toisesta topicista Jesse T:een kuvaa. http://www.kolumbus.fi/ulpu.tuominen/JT_kuvat/fans.jpg kahdella puhaltimella se kannattaa laittaa, itellä oli myöskin hieman lämpöongelmia yhdellä puhaltimella ja keulan peittävällä coolerilla...
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
noniin pitää käydä tarvikekaupassa kysymäss tänään jos niitä puhaltimia löytyis sieltä mistähän muuten ne sais ...sit pitäis saada uss jäähdytin joka jakopään puolella menisi letku vesipumpusta sisään jähdyttäjän yläkulmaan niin sit ahtoputki coolerista sais enemmän tilaa...onko teillä ideoita mistähän semmoisen sais ...ja mulla ei oo vesijäähdytteinen turbo että ei tarvitse sitä palautus liitäntää olla jäähdyttimessä...nyt takaisin töihin..morjentes
Escort Rs Turbo Cab -89
MB 300 SE W140
MB 300 SE W140
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
no nyt on flektit hommattu tulee tiistaina...ja sain viel lainata luettelon kaikkien autojen jäähdyttäjistä ja siin on viel kuvatkin ja mitat...nyt pitää vaan selailla et jos löytäis sopivan...pitääkö muuten olla yhtä iso syyläri vai toimiiko pienemälläkin tai sit se taas vaan käy kuumempana...
Escort Rs Turbo Cab -89
MB 300 SE W140
MB 300 SE W140
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
päivää..nyt mull on sit uudet flektit mut niitten kanss ei tullu minkäänlaisia kiinnitystarvikkeita...mitäköhän tässä kuvassa on käytetty?
http://www.kolumbus.fi/ulpu.tuominen/JT_kuvat/fans.jpg
http://www.kolumbus.fi/ulpu.tuominen/JT_kuvat/fans.jpg
Escort Rs Turbo Cab -89
MB 300 SE W140
MB 300 SE W140
-
- Viestit: 2093
- Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
- Paikkakunta: varsinainen-suomi
ihan piruuttaan(tai tosissaankin) kannattaa ehkä kokeilla konepellin takaosan nostoa, autto ainakin itellä aika paljon..
ainakin halvempi ku uudet flektit.
ainakin halvempi ku uudet flektit.
Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
-
- Viestit: 2093
- Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
- Paikkakunta: varsinainen-suomi
siin on vaan se, että jos esim sentinkin nostaa niin tuulihaka ei mahdollisesti enää pidä. eli melkeen ois parempi varmistaa vielä konepeltisokilla.sunkka kirjoitti:just niin no jotain mä ny keksin siihen kiinnitysongelmaan....joo olen itsekin miettiny nostaa konepeltiä takapäästä ku näin yhess fastford lehdessä et englannist saa jopa kromattuja korotuspaloja ...mut ite mä ne teen kummiskin...
itellä ei ainakaan mennyt enää sentin nostolla tuulihaka edes kunnolla kiinni, paitsi kun pisti pellin hieman vinoon. tietty sitä hakaakin vois siirrellä/muokata... ite vaan jätin kiinnitysruuvit hieman löysään ja löin kiinni, niin haki itse paikkansa.
Ei ole ole kiva jos pelti vauhdissa aukeaa, niitähän on sattunut muutenkin.
Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
nojaa nyt on vähän tullu ruuvattua...ne kaks puhaltimia jotka tilasin oli kyll ihan oikeet ja asensin ne coolerin eteen ja hokkuspokkus ei auttanu mitään..no ei se mitään vein ne takaisin..no nyt tänään kävin motonetistä ostamassa uuden jäähdyttimen ja asensin sen vanhan puhaltimen syylärin sisäpuoleen ja nyt toimii mainiosti oli kyll vähän ahdasta mut siell se nyt on...mut nyt on yx ongelma taas..löytyykö jostain puhaltimen anturi joka käynnistäis jo vaikkapa 85 asteessa motonetistä sai jotain kyll mut en sit tiedä..
Escort Rs Turbo Cab -89
MB 300 SE W140
MB 300 SE W140
-
- Viestit: 46
- Liittynyt: Su Lokakuu 30. 13:17:51 2005
- Paikkakunta: Kokkola
Käyhän ne melkeen joka autosta, itsellä tais olla joku volkkarin mikä oli 82 asteinen, huono puolihan on että flekti pyöri koko ajan kaupungissa, mut jos surina ei haittaa niin sithän se ei ole ongelma, liittimet tokin joutuu itse vaihtamaan/tekemään että soveltuu. Ei muuta ku varaosaliikkeeseen ja selaat sen luettelon ja katot mikä sopii sulle parhaitensunkka kirjoitti:nojaa nyt on vähän tullu ruuvattua...ne kaks puhaltimia jotka tilasin oli kyll ihan oikeet ja asensin ne coolerin eteen ja hokkuspokkus ei auttanu mitään..no ei se mitään vein ne takaisin..no nyt tänään kävin motonetistä ostamassa uuden jäähdyttimen ja asensin sen vanhan puhaltimen syylärin sisäpuoleen ja nyt toimii mainiosti oli kyll vähän ahdasta mut siell se nyt on...mut nyt on yx ongelma taas..löytyykö jostain puhaltimen anturi joka käynnistäis jo vaikkapa 85 asteessa motonetistä sai jotain kyll mut en sit tiedä..
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna