Escort RST tietäjille pari kyssäriä
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Escort RST tietäjille pari kyssäriä
Ennen kun laiskana viitsin fordin tiskille kavuta kyselemään, niin kysytään täällä. Saako niitä popniittejä joilla kaarilevitykset on kiinni, enään foordilta? Vai onko ne jotain "yleispoppareita"? 14 niitä olis autossa yhteensä..
Sitten toista..
Uudet levyt ja palat on pakko tilata, sen verran urilla on vanhat. Mitä suosittelette? Tarox, Brembo..? Palat..? Mielellään uritetut sais olla tai sitten rei'itetyt..
Sitten toista..
Uudet levyt ja palat on pakko tilata, sen verran urilla on vanhat. Mitä suosittelette? Tarox, Brembo..? Palat..? Mielellään uritetut sais olla tai sitten rei'itetyt..
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Re: Escort RST tietäjille pari kyssäriä
Moikka,cossuton kirjoitti:Ennen kun laiskana viitsin fordin tiskille kavuta kyselemään, niin kysytään täällä. Saako niitä popniittejä joilla kaarilevitykset on kiinni, enään foordilta? Vai onko ne jotain "yleispoppareita"? 14 niitä olis autossa yhteensä..
Sitten toista..
Uudet levyt ja palat on pakko tilata, sen verran urilla on vanhat. Mitä suosittelette? Tarox, Brembo..? Palat..? Mielellään uritetut sais olla tai sitten rei'itetyt..
Jos nyt tarkoitat niitä muovipäällysteisiä, niin niitä saa kyllä, kunhan käyt oikealta kaverilta kysymässä. Esimerkiksi kossuun ei tuntunut löytyvän niiden oikealla koodilla mutta rst:n a-pilarin ja ovenkarmin välissä oleva pikku tiiviste on kiinni juuri samanlaisilla.
Edessähän kaarilevikkeet on kiinni ihan "pulteilla" (jotka yleensä kylläkin jää käteen......)
Itse suosittelisin Taroxin uritettuja, hieman tyyriit mutta tosi laadukkaan oloiset, sellaset on nyt cossun alla. Ate powerdiscit meni melkein heti käyttökelvottomiksi ja jäi muutenkin hieman paskanmaku suuhun. Zimmermanilta ei tainnut löytyä?
Omaan rst:hen laitoin juuri ihan normi levyt ja EBC-green palat... kun joskus saa sen läjään niin näkee miten toimii

mutta tällästä

VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Ihan näin vinkkinä ja muutaman vuoden kokemuksella, mielestäni parempi laittaa eteen esim cossun levyt ihan motonetin halpislevyillä ja savitepaloilla kuin laittaa rahaa kalliisiin pienempiin uralevyihin. Monesti nuo performance levyt on vielä pehmeämpää tavaraa pidon vuoksi (esim. tarox) kuin vakiolevyt ja voi hyvin olla jo vuoden sisällä vaihtokunnossa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Nojoo, mielestäni ne ei kyllä oo muovisia popniitteja mitä olen kaarissa katsellut.. ainakin yhtä jyrsin niin ihan metallihilua se oli (alumiinia). Olisko vaihdettu joskus? Takana niitä on viisi ja edessä kaksi (+ ne mutterit).
Nojoo, lisää kyssäriä puskee. Kaikki tietää ne hattuhyllyn pitäjät eli ne kaiutinritilät? Ne on kiinni myöskin poppareilla ja sellasilla pienillä mustakantasilla. Olisko niitä saatavilla mistään? Ne ainakin on metallia, kun kerran porasin irti yhestä varaosa-autosta. Nyt pitäis vaihtaa ne ritilämuovit, kun molemmat ovat ajansaatossa "paskana"...
Toi cossun satula conversio kyllä kiinnostaa ihan senkin takia että noi alkuperäset jarrut ei jarruta ihan halutulla voimalla (voi olla että levyissä on vikaa tai sitten paloissa).. sanoiko joku että niitä konversiopaloja löytää autoracingiltä?
Nojoo, lisää kyssäriä puskee. Kaikki tietää ne hattuhyllyn pitäjät eli ne kaiutinritilät? Ne on kiinni myöskin poppareilla ja sellasilla pienillä mustakantasilla. Olisko niitä saatavilla mistään? Ne ainakin on metallia, kun kerran porasin irti yhestä varaosa-autosta. Nyt pitäis vaihtaa ne ritilämuovit, kun molemmat ovat ajansaatossa "paskana"...
Toi cossun satula conversio kyllä kiinnostaa ihan senkin takia että noi alkuperäset jarrut ei jarruta ihan halutulla voimalla (voi olla että levyissä on vikaa tai sitten paloissa).. sanoiko joku että niitä konversiopaloja löytää autoracingiltä?
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Yritin katsoa noita eteen tulevia ebaystä mutta en juuri nyt löytänyt. Passionfordin ja muiden isojen foorumien kautta saa aina jo hinta on ollut jossakin 30£ tietämillä pultteineen. Omani ostin aikoinaan turbosportin cossieclintiltä ja oli oikein hienosti keltapassivoidutkin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
cossuton, jos mahis työstää laserilla niin nää ainakin pelaa... http://www.edu.stadia.fi/~0600207/s2_adapterit/
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !