Mitsu TD04-18T #7 eskoon?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
Mitsu TD04-18T #7 eskoon?
Tuolla myytävänä oleva mitsu #7 pakopesällä, siipien koot oli 44 imu, 46 pako onko kokemuksia tai edes ajatuksia noista mitsuista?
Pitäisi riittää kompurasta jotain +300hv, tavoite varmaan siinä 250hv, siipikoot melko pieniä verrattuna esim garretteihin jossa samaa teholuokkaa, onko nuo mitsut enemmän nykyaikaa sitten?
itsellä ei oikein käsitystä noista onko kellään?
Jos on edes jotain niin tähän vain, illalla pitäisi mennä katsomaan tuota mölttiä.
Pitäisi riittää kompurasta jotain +300hv, tavoite varmaan siinä 250hv, siipikoot melko pieniä verrattuna esim garretteihin jossa samaa teholuokkaa, onko nuo mitsut enemmän nykyaikaa sitten?
itsellä ei oikein käsitystä noista onko kellään?
Jos on edes jotain niin tähän vain, illalla pitäisi mennä katsomaan tuota mölttiä.
-
- Viestit: 1366
- Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
- Paikkakunta: #803
Kyl niissäki on eroja, ite oon nähny 205 Mi16 T pösön, missä oli 315hv/0.8bar
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii

-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.
-
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
Mitä mitsuja nuo oli?
Muistanko ihan väärin jostain myynti-ilmosta fiffen 15 kompuran?
Onkohan noissa tuo pakosiipi sitten samanlainen?
Tuo #7 pakopesä vastaisi 0.49 a/r garretissa eli se olis ihan jees.
Jos tuo nyt on edes TD04HL malli niin V70R volvoissa 250hv vakiona.
Saabbi puolella noita kehutaan mutta ne laittaa tuollaisia pikkuturboja 2.3 litraisiin ja varmaan vääntää.
Muistanko ihan väärin jostain myynti-ilmosta fiffen 15 kompuran?
Onkohan noissa tuo pakosiipi sitten samanlainen?
Tuo #7 pakopesä vastaisi 0.49 a/r garretissa eli se olis ihan jees.
Jos tuo nyt on edes TD04HL malli niin V70R volvoissa 250hv vakiona.
Saabbi puolella noita kehutaan mutta ne laittaa tuollaisia pikkuturboja 2.3 litraisiin ja varmaan vääntää.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Kyselin noista mitsun pesien eroista silloinku laittelin myyntiin niin 15 ja 16 erot olivat kuulema vain siivissä n.1mm luokkaa näin ainakin pro turbo ilmoitteli, voi olla että riittääkin vallan mainiosti tuo myynnissä oleva noihin lukuihin,oli myös puhetta siitä että hyrrä riittää saabeissa 300hv lukemiin muttei minulla. Karala kyllä mainitsi siloin penkittäessä että turbossa tuli rajat vastaan. korvapuustihan se olikin_P_ kirjoitti:Mitä mitsuja nuo oli?
Muistanko ihan väärin jostain myynti-ilmosta fiffen 15 kompuran?
Onkohan noissa tuo pakosiipi sitten samanlainen?
Tuo #7 pakopesä vastaisi 0.49 a/r garretissa eli se olis ihan jees.
Jos tuo nyt on edes TD04HL malli niin V70R volvoissa 250hv vakiona.
Saabbi puolella noita kehutaan mutta ne laittaa tuollaisia pikkuturboja 2.3 litraisiin ja varmaan vääntää.

-
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
Hirveitä tehoja tuntuu kyllä saabbi puolella tuon kokoisella ahtimella (~+300) repivän ja itseasiassa pienemmällä pakopesälläkin, no pitänee tuumia miltä se näyttää ja viitsisikö kokeilla, pitäisi olla jopa T3 laippa.
Tämän mukaan riittäisi tuonne 300 kompura ja isolla paineellakin hyvät hyötysuhteet no sitten tietää jos kokeilee...
Tämän mukaan riittäisi tuonne 300 kompura ja isolla paineellakin hyvät hyötysuhteet no sitten tietää jos kokeilee...
-
- Viestit: 1606
- Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Muistelisin että frendillä oli moinen ahdin 200sx s13 nissanissa ja siitä 1.8:sta irtos 1.2bar 309hv
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
-
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
-
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
Täällä muuten hyvää tietoa noista jos jotain sattuu kiinnostamaan...
Ja näyttäisi T5 olleen tuo 7-pakopesä, jos nyt talvella saisi osaläjää kiinni niin saisi kokeilla, varmaan ihan passeli noille pikkutehoille. Kävitkö olafu tanaria penkittämäs mitsulla?
Ja näyttäisi T5 olleen tuo 7-pakopesä, jos nyt talvella saisi osaläjää kiinni niin saisi kokeilla, varmaan ihan passeli noille pikkutehoille. Kävitkö olafu tanaria penkittämäs mitsulla?
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Joo, kävin penkittämässä hauholla. Penkki näytti 272hp / 1bar pyöriltä... 
Muutokset koneeseen: Keskeltä montulle sorvatut AE-tarvikemännät, vakiot IS-Sierran veivit ARP pulteilla, Kentcams FR34 nokka, IS:n kansi, kanavat siistitty. Megasquirt+EDIS4 IS:n imusarjalla&vakio kaasuläpällä.
Ford-Racing 441cc suuttimet, 2.8 twincam mersun K-jetronicin bensapumppu.
Säätöihin saatiin myös.

Muutokset koneeseen: Keskeltä montulle sorvatut AE-tarvikemännät, vakiot IS-Sierran veivit ARP pulteilla, Kentcams FR34 nokka, IS:n kansi, kanavat siistitty. Megasquirt+EDIS4 IS:n imusarjalla&vakio kaasuläpällä.
Ford-Racing 441cc suuttimet, 2.8 twincam mersun K-jetronicin bensapumppu.
Säätöihin saatiin myös.
Jäsen #606
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Tollainen Mitsun hukkiksen kello on sitten tarkoitettu toimimaan jonkunlaisen ohjatun venttiilin alaisena (esim åmål), sellaisenaan siitä ei saa kuin 0.5bar ahtoja, siitä ylöspäin alkaa ongelmat. Ittellä siinä oli joku arvalla valittu jousi romulaatikosta hukkiksen vivussa lisänä, ja kellon oman jousen esijännitys säädetty nollaan. Erilaisilla jousilla erilaisia paineita. Takajarrun palautinjousella tuli n. 1.4-1.5bar.
Yllättävän kireelle täytyy vetää että saa painetta pannuun.

Yllättävän kireelle täytyy vetää että saa painetta pannuun.
Jäsen #606