cooleria escoon
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
cooleria escoon
elikkäs minkä kokoisia jäähyjä ootten tohon rst escon keulille laittaneet?kokemuksia?ja mistä ootte hommannut niit?
-
AMW:ltä oma, flektin mittaa pitempikin olisi mahtunut, jos flektin olisi vaan jotenkin saanut sijoitettua vielä.
Tosin olen tuohon tosi tyytyväinen ollut, mitattua teholisää tuli ja megan datalogin mukaan imuilmanlämmöt ei noussu kun kolmisen astetta vedätykses 2-3 ja nelosella vähän vakiourbolla ja heijaavilla ahdoilla, tosin tuon anturin paikka on hieman perseestä niin ei tiedä ihan todellista.[/quote]
Tosin olen tuohon tosi tyytyväinen ollut, mitattua teholisää tuli ja megan datalogin mukaan imuilmanlämmöt ei noussu kun kolmisen astetta vedätykses 2-3 ja nelosella vähän vakiourbolla ja heijaavilla ahdoilla, tosin tuon anturin paikka on hieman perseestä niin ei tiedä ihan todellista.[/quote]
-
-
Tämmönen on itellä ja se tuli Amworksilta. Jostain olin kyllä lukevinani ettei amw enää noita tekis (tää ei ole mitenkään varma tieto, jotain huhupuheita). Jotkut on ostanu tämmösiä, ja niitä saa GRS-Motorsportilta. Proturbo ja Streetturbo on kans tehny jonkunlaisia coolereita rst:hin.
RS2000 -96
Fiesta -11
Fiesta -11
-
- Ylläpitäjä
noo nii jtk.tän kokoista ois hakuses..onkos sulla mtn.mittoja tohon?joutuuko paljon modaamaan jotta saa mahtumaan ton?ai siis missä numero?JesseT kirjoitti:Siinähän on numerokin mihin soittaa:![]()
http://www.kolumbus.fi/ulpu.tuominen/JT_kuvat/fans.jpg

-
Ei taida olla mikään nollaneljäsataasuunta....TulBOsliperi kirjoitti:noo nii jtk.tän kokoista ois hakuses..onkos sulla mtn.mittoja tohon?joutuuko paljon modaamaan jotta saa mahtumaan ton?ai siis missä numero?JesseT kirjoitti:Siinähän on numerokin mihin soittaa:![]()
http://www.kolumbus.fi/ulpu.tuominen/JT_kuvat/fans.jpg