Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja TulBOsliperi » Ma Huhtikuu 4. 21:23:49 2005
elikkäs saako yleismittarilla mitattua esim.kylmäkäynnistys suuttimen anturi... onko ehjä?ja muitakin antureita??vai onko jotenkin muuten havaittavista onko ok?

-
Sine
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sine » Ma Huhtikuu 4. 21:57:15 2005
Fordin omassa suomenkielisessä RS Turbon lisäosa huolto-oppaassa on antureille mitta-arvot, kun sitä joskus selailin.
http://www.siipicossu.com/manuaaleja/manuaalit.htm
Voisin kuvitella, että noissa S1/S2:n englanninkielisissä manuskoissa on oltava myös arvot.
-
johnlee5
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
- Paikkakunta: Akaa
Viesti
Kirjoittaja johnlee5 » Ma Huhtikuu 4. 22:03:40 2005
Resistanssi napojen välillä pitäisi olla 2-4 ohmia. Autodatan mukaan.

-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja TulBOsliperi » Ti Huhtikuu 5. 16:24:48 2005
pitää koittaa mitata kun kerkee..!luulempa vain jotta se on rikki kun viat vaikuttais siihen...bensakulutus kova,lämpimänä käynnistys huono,saa liikaa bensaa jne.!?!onko kellään muulla mennyt kyseistä anturia?

-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ti Huhtikuu 5. 16:26:33 2005
Piuha irti vaan suuttimelta. Ei sitä kuitenkaan ennen ensi joulukuuta tarvitse. Näätpähän, että muuttuiku mikään. Sen anturin testaus sitten korjaamokäsikirjan mukaisesti viiveineen kaikkineen.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja TulBOsliperi » Ti Huhtikuu 5. 17:20:55 2005
koitin ottaa piuhan irti...ei vaikutusta ainakaan siihen jotta kun saa niin perkuleesti liikaa soppaaa ja lykkää mustaa savua putkesta..!kylmänä varsinkin..

oiskahan jossain muussa anturista vikaa kun ei AINA tee tota,vai mistähän vikaa lähtis ettimään..
-
Sine
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sine » Ti Huhtikuu 5. 17:46:53 2005
Kannattaa tarkistaa myös liittimien kontakti eli liittimet irti ja puhdistus.
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ti Huhtikuu 5. 19:25:14 2005
Äkkisältään kohdistuisi arvailu ennemminkin moottorin lämpöanturiin. Mittaapa sen arvo boksin liittimestä käsin, jolloin tulee kaikki johdot ja liittimet testattua samalla. Samaan aikaan toinen voi heilutella liittimiä ja johtoja jos sieltä jotakin löytyisi...
Escort mk3 + 2x Focus mk1